Sunday, June 3, 2012

Bedah (Bahagian 2)

Bedah kini telahpun berusia 30 tahun. Namun begitu nafsunya semakin kuat dan membara. Datuk Mahmud yang telah tua itu sudah tidak mampu untuk memuaskan nafsu isteri ke empatnya itu. Setiap kali mereka melakukan hubungan seks, Bedah tidak pernah merasa puas. Datuk Mahmud terlalu cepat keluar air dan kadang-kala hanya baru beberapa minit sahaja mereka bersetubuh, Datuk Mahmud telah terpancut air maninya. Bedah masih  terkapai-kapai sendirian sedangkan Datuk Mahmud telah mendengkur keletihan.

Bila bersetubuh dengan Datuk Mahmud sejak kebelakangan ini, Bedah teringat ketika dia melakukan hubungan seks dengan pelajar-pelajar tingkatan lima ketika dia di bangku sekolah dahulu. Hampir kesemua pelajar-pelajar lelaki tersebut begitu cepat keluar air mani ketika melakukan persetubuhan dengannya. Malahan ada di antara pelajar-pelajar tersebut telah terpancut air mani ketika mereka belum sempat memasukkan senjata mereka ke dalam lurah Bedah yang bergerak-gerak macam buntut ayam itu.

Lantaran begitu sering tidak menerima kepuasan dari suaminya yang telah tua itu, akhirnya Bedah mengambil keputusan untuk mencari kepuasan di luar rumah, terutamanya ketika Datuk Mahmud berada di luar negeri bagi menguruskan perniagaannya.

Bagi Bedah memang tidak sukar untuk mendapatkan lelaki yang dapat memuaskan nafsunya kerana bentuk tubuh yang dimiliki olehnya itu begitu menggiurkan setiap mata lelaki yang memandangnya. Bentuk badannya yang seksi dengan punggung yang berukuran 50 inci lilit itu membuatkan ramai lelaki yang kuat nafsu sering memburunya. Mereka tidak akan menolak sekiranya Bedah mempelawa mereka untuk menikmati hidangan yang lazat dan penuh nikmat itu.

Bedah berjaya menggoda seorang pemuda kacak dalam lingkungan usia dua puluhan. Telah beberapa kali Bedah melakukan hubungan seks dengan Leman Rock. Telah beberapa kali juga Bedah melakukan persetubuhan dengan Tony, pemuda India beragama Kristian yang bekerja sebagai pemain drum di salah sebuah pub di jalan Tuanku Abdul Rahman. Bedah juga telah beberapa kali tidur dengan Ranjit Singh, seorang penyanyi di sebuah disko.

Bedah juga pernah terkapar lesu di bawah perut Khalid, seorang anggota tentera darat dan yang paling menyenangkan Bedah ialah perhubungannya dengan Malek. Telah beberapa kali dia menggeletar dan terkapar di bawah perut anak muda yang bertugas sebagai pegawai Kastam itu.

Malek adalah adik bongsu kepada Datuk Mahmud. Dia berkhidmat sebagai seorang pegawai Kastam di bahagian unit anti penyeludupan di Perlis. Malek memang disayangi oleh Datuk Mahmud dan kerana itu dia sering menghabiskan cuti tahunannya di Kuala Lumpur. Dia begitu senang tinggal di rumah abangnya dari melancong ke luar negeri yang secara tidak langsung memerlukan belanja yang banyak.

"Mengapa kau tidak kahwin-kahwin, Malek?" pertanyaan yang sering diajukan oleh Bedah kepada adik iparnya ketika Malek pulang bercuti di rumahnya.

"siapalah yang inginkan saya, kak ... rupa tak ada, harta pula jauh sekali. Bukannya seperti Abang Mud, orang kaya ... handsome pulak," jawab Malek selamba. Dia begitu merendah diri kepada kakak iparnya itu.

Sebetulnya Malek hanya membuat alasan sahaja yang mengatakan dirinya tidak kacak padahal dia adalah seorang pemuda yang kacak. Tingginya hampir enam kaki, manakala kulitnya pula hitam manis. dadanya berbulu lebat dan tentang gaji pula tentulah lumayan. Dalam sebulan dia memperolehi hampir $3000.00 jika dicampur
dengan elaun dan overtime. Untuk itu tidak hairanlah sekiranya dia mampu memakai kereta jenis BMW.

Malek mempunyai prinsip hidup yang agak ganjil. Baginya berkahwin dan mempunyai isteri adalah merupakan beban semata-mata. Bagi Malek, perkahwinan adalah umpama rantai yang mencerut kebebasan hidupnya sebagai seorang lelaki. Malek memang mempunyai ramai kenalan perempuan yang terdiri daripada berbilang bangsa. Melayu ada, Cina ada, Siam ada, India ada malah gadis Orang Asli juga ada. Dari setiap gadis yang dikenalinya ini dia begitu mudah mendapatkan sesuatu seperti lelaki lain menginginkannya dari isteri masing-masing. Jadi, apalah gunanya beristeri!

Semua gadis-gadis yang mendampingi Malek terpikat pada ketampanan, kedudukan serta kehebatan wajah pemuda itu. Semua gadis yang dikenali oleh Malek sanggup menyerahkan batang tubuh mereka jika Malek menginginkannya. Kehandalan Malek ketika berada di atas ranjang juga amat sukar dilupakan oleh gadis-gadis yang pernah ditidurinya. Oleh kerana dia bertugas di utara, Malek telah beberapa kali menikmati batang tubuh gadis-gadis Siam yang memang terkenal dengan kehebatan dan kejelitaannya. Apam Siam yang lebar dan tinggi membusut itu sudah menjadi perkara biasa sahaja kepada Malek.

Gadis-gadis Siam memang begitu hormat kepada pegawai-pegawai unit anti penyeludupan seperti Malek. Malek juga pernah berpuluh-puluh kali menikmati keputihan dan kelicinan peha gadis-gadis Cina, yang menjadi anak kepada peniaga-peniaga beras di sempadan Malaysia - Thailand. Malek juga sudah muak dengan tubuh-tubuh gempal wanita Melayu Kelantan yang sering disogokkan oleh pembekal-pembekal Beras Siam ke Pahang atau Selangor. Gadis-gadis Kelantan yang rata-rata berusia antara 25 hingga 30 tahun itu mudah benar diajak tidur oleh pegawai pegawai Kastam apatah lagi kalau pegawai-pegawai Kastam itu dari Unit Anti Penyeludupan. Mereka rela tubuh mereka yang montel itu dilapah semahu-mahunya oleh pegawai-pegawai Kastam itu asalkan beras yang mereka seludupkan itu tidak dirampas.

Manakala dengan gadis-gadis India pula, Malek bukan sahaja dapat menikmati lurah yang panas berbulu tebal itu tetapi telah beberapa dara turut diragut olehnya. Selain dari gadis-gadis India, Malek juga pernah beberapa malam tidur dengan Malini Kaur, anak seorang saudagar Sikh yang berulang alik dari Hadyaai ke Padang Besar. Bagi Malek, Malini Kaur memang mempunyai banyak keistimewaan dari gadis-gadis lain yang pernah ditiduri olehnya. Bagi Malek, setiap kali dia meniduri Malini dia akan benar-benar merasa puas dan nikmat. Sebagai seorang gadis berketurunan Sikh, Malini bukan sahaja menyerahkan lurahnya yang berbulu lebat itu malah lorong belakangnya juga turut dihidangkan kepada Malek. Inilah yang menyebabkan Malek tidak boleh melupai Malini.

Dan apabila mengingatkan kisah-kisahnya bersama gadis-gadis tersebut, memang Malek sudah tidak memerlukan seorang isteri untuk memuaskan nafsunya. Bagi Malek, belum tentu isteri yang dikahwininya nanti akan dapat memberikan kepuasan seperti mana yang diperolehinya dari gadis-gadis yang pernah ditiduri olehnya
sebelum ini. Bedah memang tahu bahawa adik iparnya itu bukanlah sebarangan lelaki. Bedah begitu pasti dan yakin bahawa Malek mempunyai sesuatu yang amat luar biasa. Malek tentu lebih hebat dari Leman Rock. Lebih handal dari Tony malah lebih ganas dari Ranjit Singh.

Dari cerita yang pernah diberitahu oleh teman-temannya, Bedah mengetahui bahawa lelaki yang kurus tinggi memang mempunyai senjata yang besar dan panjang. Dan bila mengingatkan Malek, Bedah semacam ternampak-nampak akan senjata kepunyaan adik iparnya itu.

Bedah kini telah nekad. Dia ingin menggoda Malek, adik iparnya sendiri. Dan sekiranya dia berjaya menggoda adik iparnya itu, dia akan mengulum senjata Malek yang besar dan panjang itu sehingga air maninya terpancut ke dalam mulutnya. Dia akan menelan air mani Malek supaya wajahnya akan tambah berseri dan tidak akan berkedut ketika usianya lima puluh tahun nanti.

Bedah memang pernah mengulum senjata Leman Rock, Tony dan Ranjit Singh. Air mani ketiga-tiga orang pemuda itu telah beberapa kali ditelannya. Entah berapa banyak air mani ketiga-tiga orang pemuda itu telah ditelannya di sendiri tidak ingat kerana dia tidak perlu mengingatkan itu semua.

Bedah masih ingat lagi bagaimana Leman Rock terpekik-pekik ketika air maninya terpancut ke dalam tekak Bedah dan selepas itu Leman Rock lemah dan terkulai lesu. Bedah juga masih ingat ketika dia mahu menelan air mani kepunyaan Ranjit Singh beberapa bulan lalu, Ranjit Singh telah memberikan syarat kepada Bedah. "Kalau you mahu suck my penis, you mesti kasi your belakang pada I," ujar Ranjit Singh yang begitu geram melihat punggung Bedah yang lebar dan tembam itu. Bedah sanggup menerima syarat yang diberikan oleh Ranjit Singh itu asalkan dia dapat menghirup air mani pemuda keturunan Sikh yang ketika itu begitu geram terhadap ponggong Bedah yang besar dan gebu.

Bedah memang telah lama gilakan Malek, adik iparnya itu tetapi peluang untuk dia berdua-duaan dengan Malek tidak pernah terbuka kerana suaminya sentiasa saja berada di rumah ketika Malek datang mengunjungi rumahnya. Hasratnya untuk mendapatkan rasa nikmat dari Malek terpaksa dipendamkan sahaja olehnya. Dia hanya menunggu ketika dan masa yang sesuai untuk memasang perangkap. Bedah merasa begitu yakin bahawa satu ketika Malek pasti akan masuk ke dalam perangkap yang sentiasa dipasang olehnya. Untuk itu dia tidak perlu tergopohgapah. Dia hanya menunggu masa dan ketika yang sesuai untuk bertindak.

No comments:

Post a Comment