Wednesday, May 9, 2012

Ex Boyfriend Isteriku (Bahagian 4)


Aku sedar2 pagi tu dah pukul 9.00pagi dan isteriku masih lagi lena disebelahku. Aku pun terus bangun dan mandi, selepas mandi aku keluar dari bilik dan lihat Nizam masih didalam bilik tamu mungkin juga masih tidur. Mesti mereka keletihan sebab 3 round mereka main malam tadi. Aku pun mengambil video cam dibawah almari yang aku sorokkan malam tadi dan terus masuk kebilik computer. Aku terus save semua tape2 yang telah aku record selama 2 hari ini didalam harddisk pc ku dan aku letak password supaya tak ada sapa yang dapat buka. Bila aku dah pastikan semua nya selamat disave, aku pun delete semua tape2 tadi.


Didalam bilik computer fikiran aku ligat memikirkan macam mana aku nak sekodeng isteriku nanti bila dia balik ke PB. Akhirnya aku dapat idea untuk memasang camera diquaters isteriku diPB, satu dibilik utama dan satu diruang tamu. Aku pun mengangkat talipon dan menalipon kawanku yang expert pasal security camera dan juga software2 untuk security system. Setelah berbincang2, kawanku kata 2 camera dan software aku kena keluarkan dalam RM2000. Aku bincang lagi dengan kawanku yang aku cuma nak yang simple saja, kalau ada yang 2nd hand pun ok juga. Akhirnya dapat juga aku satu security system yang agak murah tak sampai pun RM500, 2 cordless camera, sensor pergerakan, software dan 1 harddisk 120GB tapi aku kena guna pc aku sendirilah. Aku pun bersiap dan terus pergi kerumah kawanku untuk mengambil barang2 tadi. Semasa aku keluar isteriku dan Nizam masih belum bangun lagi. Rumah kawanku ni bukannya jauh sangat, 15′ je sampailah.


Selepas settle semuanya dan kawanku menerangkan macam mana nak pasang, aku pun terus pulang kerumah sebab aku takut melepas pulak tengok drama dirumah kalau aku balik lambat. Dipertengahan jalan aku berhenti beli nasi lemak dan terus balik kerumah. Sampai dirumah, aku lihat Nizam masih belum bangun dan aku simpan barang2 tadi dibilik computerku dan terus masuk kebilik tidur. Didalam bilik tidur aku lihat isteriku dah bangun tapi masih berada didalam bilik air. Tak lama selepas itu isteriku pun keluar dari bilik air dengan hanya berkemban kan tuala.


Hari ni tak ada apa2 berlaku dan Nizam bangun pukul 11.00pagi. Selepas mandi dan makan, dia pun minta izin untuk balik ke KK. Petang tu aku kena hantar isteriku balik ke PB kerana esok hari isnin dan dia juga aku kena mengajar. Sebelum aku mengantar isteriku balik, aku kesekolah ku dulu memohon cuti sehari esok sebab aku ada rancangan diquaters isteriku esok. Dalam perjalanan menghantar isteriku, aku pun mula lah bercerita yang ramai sekarang ni isteri2 orang kena tangkap basah dihotel dengan lelaki lain. Macam2 lah aku cerita pasal kena tangkap basah dihotel dan tak selamat sebenarnya buat kerja dihotel, kalau tak kena tangkap mungkin orang yang mengenali kita nampak tapi kita tak perasan. Sebenarnya aku saja takut2 kan isteriku supaya isteriku nanti tak buat projek dengan Nizam dihotel susah aku nak skodeng. Dirumah Nizam dah tentu tak boleh sebab Nizam duduk dengan orang tua dan ramai lagi adik2nya yang tinggal disitu sekali. Sekarang cuma satu tempat sahaja untuk mereka projek, diquaters isteriku. Quaters pendidikan tempat isteriku tinggal adalah sebuah apartment 4 tingkat dan setiap tingkat hanya 2 pintu dan isteriku tinggal ditingkat 2 tapi pintu satu lagi yang sama tingkat dengan isteriku tu belum ada penghuni lagi. Kalau ada pun, memang tak ada sapa yang tahu kalau ada orang menyelinap masuk keapartment isteriku sebab reka bentuk apartment ni memang tak ada tingkap disebelah pintu masuk. Lagi pun quaters isteriku yang belakang sekali dan tak berapa ramai lagi orang tinggal diapartment ini.


Jadi malam tu aku tidur diquaters isteriku dan aku lanyak jugalah isteriku malam tu 2 round walau pun isteriku kata tak larat letih tapi aku peduli apa, Nizam dia boleh layan sampai 3 round tak kan aku suaminya tak boleh layan 2 round. Diquaters isteriku ini cuma ada TV diruang tamu tanpa sofa, kalau nak tengok Tv kena duduk atas tikarlah tapi tikar sarawak yang aku beli disarawak dulu. Quaters ni ada 3 bilik tapi cuma bilik utama sahaja yang aku letak katil, 1 bilik kami gunakan untuk menyimpan almari pakaian dan bilik satu lagi kami biarkan kosong.


Esoknya selepas isteriku pergi sekolah, aku pun keluar ke pekan mencari lampu perhiasan syiling (lampu kalimantan yang bulat dan ditutup dengan kaca cerah) 2 buah. Balik kequaters isteriku, aku buka lampu panjang didalam bilik dan aku tukar dengan lampu perhiasan tadi dan aku letak security camera dan sensor sekali didalamnya. Begitu juga diruang tamu aku tukar lampu panjang dengan lampu perhiasan dan aku letak security camera dan sensor sekali. Sensor pergerakan ini akan mulakan recording bila dia tangkap ada pergerakan didalam bilik atau diruang tamu. Pc dan control system aku letak dibilik yang kosong bersebelahan dengan bilik isteriku. Aku tukar lampu perhiasan supaya isteriku tak perasan ada camera dan juga wire camera yang aku tarik ke bilik sebelah, isteriku mesti ingat wire lampu. Setelah test semua ok terutama camera dibilik utama yang nampak seluruh katil, aku pun keluar pergi cari makanan untuk makan tengahari. Isteriku pulang pukul 2 petang dan perkara pertama yang dia tanya kenapa aku tukar lampu, aku pun jawab yang lampu ni jimat sikit pakai elektrik dan lagi nampak cantik. Isteriku pun terus diam, selepas makan tengahari aku pun projek dengan isteriku lagi saja untuk test aku punya camera. Selepas projek, isteriku terus tertidur keletihan dan masa isteriku tidur, aku masuk bilik sebelah dan tengok sama ada camera aku bekerja dengan betul atau tidak. Gambarnya nampak terang dan jelas, setelah puas hati aku pun delete balik movie tu dan start recording.


Petang tu aku pun balik ke AS dan setiap hari aku tak sabar nak tunggu hari jumaat untuk aku balik ke rumah isteriku dan melihat apa yang dah terjadi. Hari khamis aku call isteriku samaada nak balik ke AS atau tidak dan isteriku kata mungkin tidak sebab dia ada banyak kertas soalan yang dia nak siapkan. Aku pun terfikir juga, nak buat kertas soalan ke atau nak mengoyakkan cipap, aku pun tak pasti. Aku pun cakap pada isteriku yang aku pun tak dapat nak kesana esok sebab aku pun banyak kerja. Esoknya selepas sekolah, aku pun terus balik kerumah isteriku dan aku sampai disana pukul 5.00petang. Perlahan lahan aku naik ketingkat 2 dan membuka pintu rumah isteriku (aku memang ada kunci spare). Masuk je didalam rumah, isteriku berada didalam bilik dan aku masuk kebilik sebelah. Aku ON kan monitor pc dan lihat isteriku sedang tidur lena didalam bilik.


Aku pun replay balik movie yang dah direcord dan aku lajukan filem2 yang tak penting dan aku cuma slowkan filem2 yang isteriku menerima panggilan. Pada hari yang kedua iaitu hari selasa, isteriku terima panggilan dari Nizam pukul 9.12 malam. Aku tak dapat dengar apa yang Nizam cakapkan cuma suara isteriku saja yang aku dengar.


Hari khamis pukul 5.25petang isteri aku terima panggilan lagi dari Nizam. Selepas menjawab panggilan dari Nizam, isteriku terus pergi mandi. Selepas mandi isteriku pakai baju kurung sutera tanpa bra dan seluar dalam dan juga memakai minyak wangi. Nampaknya isteriku dah bersedia awal2 sebelum Nizam sampai, isteriku dah betul2 gian sangat dengan batang Nizam. Selepas 20′ Nizam call lagi dan isteriku memberi alamat rumahnya, kemudian aku dengar tingkap dibilik ditutup dan juga langsir ditarik, mungkin isteriku menutup tingkap dan langsir bilik supaya orang tak nampak bila dia dilanyak olih Nizam nanti.Kemudian isteriku keluar dari bilik dan aku mendengar isteriku menutup tingkap dan langsir diluar dan juga aku mendengar kunci pintu diselak. Tak sampai 10′ Nizam dah memasuki rumah isteriku dan disambut olih isteriku dengan satu ciuman dimulut yang agak lama. Tangan Nizam terus merayap2 dibelakang badan isteriku dan juga punggong isteriku diramas ramasnya. Aku pausekan movie dan tukar ke life video dan aku lihat isteriku masih lagi lena diatas katil, mungkin isteriku keletihan melayan Nizam malam tadi. Entah2 mereka tak tidur semalaman memadu kasih. Aku play balik movie tadi dan lihat Nizam dah menarik baju isteriku keatas.


Aku mendengar pintu bilik dibuka dan kemudian movie dah bertukar kedalam bilik. Aku lihat mereka mendekati katil sambil berpeluk dan Nizam mendudukkan isteriku ditepi katil. Nizam menarik kain baju kurung isteriku keatas tapi dihalang oleh isteriku. Isteriku terus membuka seluar dan seluar dalam Nizam, batang Nizam dah besar tapi masih lembik lagi. Nizam terus membuka seluar dan seluar dalamnya dari kaki dan juga membuka t shirt dan dicampak kebawah. Isteriku terus memegang batang Nizam dan mengurut2 dari pangkal ketakuk, diulang2nya beberapa kali kemudian dijilat2nya batang Nizam. Nizam terus meramas2 buah dada isteriku dari luar baju kurung isteriku. Isteriku cuba untuk memasukkan batang Nizam kedalam mulutnya tapi kepala takuk je yang dapat masuk sebab mulut isteriku kecik tak muat nak masuk batang Nizam yang besar tapi batangku memang muatlah masuk semua dalam mulut isteriku. Isteriku menyedut2 kepala takuk Nizam dan Nizam semakin kuat meramas2 buah dada isteriku. Nizam menarik baju kurung isteriku keatas tapi isteriku cuba menghalang.


Nizam terus merayu2 akhirnya isteriku pun membiarkan Nizam membuka bajunya dan terus Nizam campak kebawah, maka terdedahlah buah dada isteriku yang besar, putih bersih yang aku bangga2kan selama ini. Isteriku dah bogel disebelah atas. Nizam terus menggentel2 puting buah dada isteriku dan mata isteriku pun dah mula layu bila Nizam meramas2 dan menggentel2 putingnya. Isteriku terus juga menjilat2 dan menyedut2 takuk batang Nizam dan tangannya meramas2 telur Nizam.


Selepas 10′ menjilat dan menyedut batang Nizam, Nizam masih juga tak pancut2. Isteriku terus juga memainkan batang Nizam dengan mulut dan kadang2 dengan tangannya. Tangan kanan Nizam perlahan2 turun kecelah kangkang isteriku dan tangan kirinya masih lagi meramas2 buah dada isteriku yang sebelah kanan. Tangan kanan Nizam terus mengorek2 cipap isteriku dari luar kain dan perlahan2 aku lihat kaki isteriku mengangkang. Nizam terus menggosok2 jarinya dicelah cipap isteriku dari bawah keatas dan isteriku dah mula mendesah dan merengek2 sambil mulutnya masih menjilat2 batang Nizam. Bila Nizam tengok isteriku dah mula merengek2 dan memejamkan matanya, perlahan2 Nizam menarik kain baju kurung isteriku keatas. Akhirnya terdedahlah cipap isteriku yang putih bersih tanpa bulu tu didepan Nizam. Nizam terus menggentel biji cipap isteriku, melengkung badan isteriku bila Nizam menggentel cipap nya tanpa beralaskan kain.


Isteriku cyba menahan tangan Nizam dari terus menggentel2 biji kelentitnya dan Nizam terus juga menggentel2 biji cipap isteriku dan kemudian disumbat jarinya kedalam lubang cipap isteriku. Lagi terangkat lah punggong isteriku bila Nizam menjolok2 jarinya kedalam lubang cipap isteriku. Isteriku dah berhenti bermain dengan batang Nizam, diletak kedua tangannya kebelakang untuk menahan dirinya dari terjatuh terlentang. Nizam terus menjolok2 jarinya keluar masuk kedalam lubang cipap isteriku.


Dalam berkata tak mahu, badan isteriku semakin rebah ketilam dan kakinya terjuntai kebawah katil dan perlahan2 kangkangnya terbuka semakin luas. Nizam terus menjolok2 jarinya dari satu jari sekarang dah 3 jarinya masuk kedalam cipap isteriku. Bila kaki isteriku dah terkangkang luas, perlahan2 Nizam mendekatkan batangnya yang dah tegang kedepan lubang cipap isteriku tapi jarinya masih menjolok2 kecipap isteriku. Isteriku masih memejamkan mata dan merayu2 pada Nizam sudahlah…Nur tak mahu dan isteriku tak sedar yang batang Nizam dah betul2 berada didepan lubang cipapnya. Kemudian Nizam menarik jarinya keluar dan meletakkan batangnya dicelah cipap isteriku.


Bila isteriku terasa batang Nizam melekat dicelah cipapnya, isteriku merapatkan kakinya dan cuba melarang Nizam dari memasukkan batangnya. Nizam tak cakap apa tapi terus mengosok2 batangnya dicelah cipap isteriku. Isteriku merengek2 dan menggelek2 punggongnya bila Nizam menggosok2 batangnya. Nizam terus menggosok2 batangnya dari lubang bontot hingga ke biji cipap sambil tangannya meramas2 dan menggentil2 puting isteriku, diulang2nya sehingga isteriku dah tak tahan dan diangkat punggongnya tanda isteriku nak klimak. Nizam menghentikan gosokkan batangnya dan dibiarkan melekat saja dicelah cipap isteriku. Nizam membiarkan batangnya melekat dicelah cipap dan terus meramas2 buah dada isteriku. Nizam menggosok batangnya kelubang buntot dan digosok balik keatas hingga kebiji cipap isteriku, diulangnya 2-3 kali kemudian dibiarkan melekat dicelah cipap. Isteriku dah macam nak menangis merayu2 dan mengeluh2 menahan nafsunya yang tak boleh nak lepas sebab dimain2kan oleh Nizam. Kaki isteriku dah terkangkang luas dan mengangkat2 punggongnya. Disumbat batangnya dan dihentak dengan kuat masuk habis batangnya dan santak kepintu rahim isteriku berdecit aku dengar batang Nizam masuk dan dibiarkannya tenggelam. Isteriku terperanjat hingga terangkat punggongnya dan matanya terbuka luas begitu juga mulutnya.


Nizam terus memegang kedua kaki isteriku dan dikangkangnya seluas2nya. Nizam menarik batangnya keluar habis dari lubang cipap isteriku kemudian dihentak dengan kuat dan berdecit bunyi batangnya masuk kedalam lubang cipap isteriku. Diulangnya banyak kali dan isteriku menggeleng2kan kepalanya kenikmatan. Nizam menarik bantal dan diletak dibawah punggong isteriku, kemudian Nizam berlutut dan menjilat2 cipap isteriku, dijolok2nya lidahnya kedalam cipap isteriku. Dah puas menjolok2 lidah, Nizam menjilat pula lubang bontot isteriku. Menggeliat2 badan isteriku bila Nizam buat macam tu dan mulutnya tak berhenti merengek2. Tak lama lepas tu isteriku pun klimak sambil dia mengangkat punggongnya dan menarik rambut Nizam supaya lidah Nizam masuk jauh lagi kedalam lubang cipapnya.


Bila isteriku dah reda dari klimaknya, Nizam menjolok pula batangnya kedalam lubang cipap isteriku. Nizam terus mengenjut cipap isteriku sambil berdiri ditepi katil, selepas 10′ dipusingnya badan isteriku terlungkup dan disumbat batangnya kedalam lubang bontot isteriku. Nizam memasukkan 3 jarinya kedalam lubang cipap isteriku dan mula menarik keluar batangnya dari lubang bontot isteriku dan disumbat balik kedalam lubang bontot isteriku. Nizam terus mengenjut lubang bontot isteriku sambil 3 jarinya mengenjut lubang cipap isteriku. isteriku menggelinjang dan menjerit2 kenikmatan. Tak lama lepas tu aku lihat Nizam memasukkan 4 jarinya kedalam lubang cipap isteriku dan batangnya tak berhenti mengenjut lubang bontot isteriku. Isteriku tak berhenti2 mendesah2 dan merengek2 kesedapan, akhirnya Nizam memasukkan ibu jarinya yang ke5 kedalam lubang cipap isteriku, wah memang koyak rabaklah lubang cipap isteriku d**erjakan oleh Nizam malam tadi. Aku lihat 5 jari Nizam mengorek2 lubang cipap isteriku sambil batangnya mengenjut ubang bontot isteriku. Akhirnya isteriku pun klimak yang amat panjang didiikuti oleh Nizam. Nizam memancutkan air maninya kedalam lubang bontot isteriku. Aku lihat jam discreen dan aku tahu mereka main dekat 40′ baru selesai.


Aku pausekan movie dan tukar ke life video dan lihat isteriku masih lagi tidur lena. Selepas aku tengok isteriku masih lagi lena, aku offkan semua camera dan pc. Perlahan lahan aku melangkah masuk kebilik isteriku. Isteriku masih lagi lena dengan pakaian kerjanya berbaju kurung sutera dan mekap masih melekat dimukanya. Aku tahu yang isteriku pasti tertidur selepas balik dari mengajar, mesti dia terlalu mengantuk dan letih kalau tidak dia tak akan tidur dengan baju kerja dan muka bermekap. Aku pun malas nak ganggu isteriku, biarlah dia rehat puas2. Aku pun keluar pergi membeli makanan malam sebab jam pun dah pukul 7.00malam. Aku pulang kerumah isteriku 30′ selepas tu isteriku masih lagi tidur, aku pun pasang lampu bilik buka baju dan terus masuk bilik air untuk mandi. Selepas mandi, aku masuk bilik sebelah dan sambung balik movie isteriku malam tadi.


Selepas pertarungan isteriku dengan Nizam selama 40′ keadaan dalam bilik masa tu pun dah hampir gelap. Aku tak nampak cuma nampak samar2 yang isteriku dan Nizam terbaring bersebelahan diatas katil. Isteriku terbaring sebelah badannya ditepi katil dan kaki terjuntai kebawah dan masih terkangkang begitu juga Nizam setengah badan diatas katil dan setengah terjuntai kelantai juga terlanjang bogel tapi batangnya walau pun dah lembik tapi nampak masih besar.


Aku lajukan movie sebab dah gelap tak nampak apa2 selepas movie berjalan dalam sejam tiba2 bilik isteriku terang rupa2nya Nizam bangun pasang lampu. Selepas memasang lampu, Nizam mengangkat isteriku ketengah katil dan terus membuka kain baju kurung isteriku yang masih terkumpul dipinggang. Sekarang isteriku dah betul2 bogel didepan Nizam, Nizam hanya memerhati setiap inci tubuh bogel isteriku dan isteriku masih lagi melelapkan matanya. Nizam menguak kedua kaki isteriku hingga terkangkang maka terpampanglah cipap isteriku yang tembam dan putih bersih tanpa bulu, kemudian Nizam menyelak kedua bibir cipap isteriku dan dibelek2nya puas2 rupa cipap isteriku. Dah puas membelek2 cipap isteriku, Nizam baring mengereng disebelah isteriku dan terus mengangkat sebelah kakinya dan meletakkannya dicelah kangkang isteriku. Tangan Nizam mula meraba2 buah dada isteriku dan juga bermain2 dengan putingnya. Perlahan2 isteriku membuka matanya dan terus menahan tangan Nizam dari terus meramas2 buah dadanya.


Nizam terus naik keatas badan isteriku, disebabkan isteriku masih terkangkang, batang Nizam betul2 terletak diatas cipap isteriku dan mulutnya terus mengisap puting buah dada isteriku. Isteriku menahan perut Nizam dari terus menjolok batangnya kedalam cipap isteriku. Nizam terus merayu walaupun isteriku melarang tapi Nizam terus menghentak dengan kuat dan habis batangnya santak kedalam. Nizam terus mengenjut batangnya keluar masuk tapi isteriku hanya diam sahaja cuma mulut sahaja yang berbunyi aaahhhh…aaahhhh. Nizam terus mengenjut sambil meramas2 dan mengisap buah dada isteriku, akhirnya isteriku pun mula menggelek2 punggongnya tanda nafsu dia pun dah mula naik. Nizam terus mengenjut cipap isteriku dengan macam2 cara sehingga isteriku betul2 dah tak tahan. Nizam terus mengenjut dan bila isteriku baru nak klimak, Nizam mencabut batangnya dan menyuruh isteriku menungging. Isteriku pun terus berpusing dan menungging, Nizam mengambil seluarnya diatas lantai dan mencari sesuatu dari poket seluarnya. Nizam mengeluarkan suatu benda yang sama rupa dan besar saperti batangnya kemudian Nizam memetik sesuatu dihujung benda tu dan aku dengar ianya berbunyi “kkrrrrrrr”. Rupa2nya batang mainan yang boleh vibrate, aku tak tahu mana Nizam beli benda tu. Isteriku tiba2 panik bila dia nampak Nizam cuba untuk menyumbat benda tu kedalam lubang cipapnya. Nizam terus menyumbat batang mainan tu kedalam cipap isteriku dan ditarik keluar dan disumbat masuk berkali2. Bergegar badan isteriku menahan nikmat dari benda tu.


Nizam menyumbat vibrator tu dan dibiarkan bergegar didalam cipap isteriku, kemudian Nizam menyumbat batangnya kedalam lubang buntot isteriku. Menggelinjang badan isteriku dan mulutnya menjerit2 kenikmatan. Tiba2 HP isteriku berbunyi, ni mesti aku yang call isteriku malam semalam. isteriku terperanjat bila mendengar hp nya berbunyi, isteriku nak bangun dan mengambil hpnya tapi ditahan olih Nizam. Nizam terus menahan isteriku sehingga hp isteriku mati sendiri, tak lama lepas tu hp isteriku berbunyi lagi. Isteriku pun suruh Nizam berhenti dulu sebab dia nak jawab hpnya tapi Nizam masih melarang isteriku menjawab. Isteriku pun membiarkan hpnya berbunyi dan mati sendiri, Nizam terus menghenjut isteriku dan kemudian hp isteriku berbunyi lagi. Isteriku terus mencapai hpnya dikepala katil dan menyuruh Nizam diam, mematikan vibrator dan berhenti menghenjut.


Sambil menjawab talipon, Nizam mencabut batangnya dari lubang buntot isteriku kemudian ditariknya dan disumbatnya vibrator kedalam cipap isteriku. Aku lihat muka isteriku merah menahan dirinya daripada merengek. Patutlah masa aku call semalam, 3 kali aku call baru isteriku jawab. Bukannya isteriku buang air tetapi menyumbat air rupanya, patutlah aku dengar isteriku macam mengah je masa jawab call aku semalam. Selepas mematikan talipon isteriku terus merengek panjang sebab tadi puas dia menahan dari merengek. Nizam terus On balik vibrator yang masih tersumbat dalam cipap isteriku, kemudian disumbat batangnya kebuntot isteriku.


Nizam menyuruh isteriku tukar position, Nizam membaringkan badannya diatas tilam kemudian menyuruh isteriku menyumbat batangnya. Oleh kerana cipap isteriku dah disumbat dengan batang mainan tadi, isteriku menyumbat batang Nizam kelubang buntotnya. Isteriku berada diatas mengadap kekaki Nizam sambil cipapnya disumbat dengan vibrator dan lubang buntotnya disumbat dengan batang Nizam. Kemudian isteriku mengenjut batang Nizam keluar masuk kelubang buntotnya dan dipegangnya batang mainan ditarik keluar masuk bersamaan dengan batang Nizam keluar masuk. Sesekali isteriku memutar2 batang mainan didalam lubang cipapnya.


Akhirnya isteriku menjerit dan merengek panjang tanda dia dah klimak dan terus rebah terlentang diatas badan Nizam. Bila klimak isteriku dah reda, Nizam meNurunkan badan isteriku dan diletak ditepi katil sambil terlentang dan kaki isteriku terkangkang terjuntai ditepi katil. Nizam turun dari katil, mengambil bantal diletak dibawah punggong isteriku dan disumbatnya batangnya kedalam cipap isteriku dan dihenjutnya kuat2 sambil tangannya memegang kedua kaki isteriku. Selepas 10′ mengenjut cipap, Nizam mencabut batangnya dan di ambilnya vibrator dan diikat dipinggangnya betul diatas batangnya kemudian disumbatnya vibrator kedalam cipap isteriku dan kemudian batangnya disumbat kedalam lubang buntot isteriku.


Isteriku merengek2 kenikmatan, Nizam terus mengenjut kedua2 lubang bawah isteriku. Bila batangnya keluar dari lubang buntot, vibrator pun ikut keluar dari lubang cipap isteriku begitu juga bila batang Nizam masuk kelubang buntot, vibrator juga ikut masuk kelubang cipap isteriku. Nizam terus mengenjut kedua2 lubang bawah isteriku seolah2 isteriku tengah bersetubuh dengan 2 orang lelaki. Menjerit2 isteriku menahan kenikmatan menerima 2 batang sekali gus, sekejap diangkat2 punggongnya sekejap digelek2 punggongnya dan mulutnya tak berhenti menjerit dan berkata sedap..sedap.


Nizam berhenti mengenjut sambil kedua2 batang disumbat kedalam kedua2 lubang bawah isteriku, direbahkannya badannya keatas isteriku dan terus mengisap puting isteriku. Selepas menisap kedua2 puting isteriku, Nizam mengulum dan menyedut lidah isteriku pula kemudian isteriku pula mengulum dan menyedut lidah Nizam. Lama juga mereka menukar2 lidah. kemudian Nizam mencium kedua pipi isteriku dan menjilat2 telinga isteriku.


Nampaknya Nizam cuba untuk pengaruhi isteriku untuk buat dengan 2 orang lelaki, aku rasa isteriku tak faham dengan maksud cakap2 Nizam tadi. Nizam terus mengenjut isteriku dengan kedua2 batang sehingga isteriku klimak 2 kali lagi barulah Nizam memancut air maninya kedalam lubang cipap isteriku selepas dia membuka vibrator dari pinggangnya. Aku tengok jam di monitor menunjukkan pukul 11.00malam waktu mereka selesai round kedua. Mereka ni tak lapar ke dok makan apam dan batang je dari tadi. Aku lihat kedua2nya dah tertidur keletihan. Pukul 11.30malam Nizam bangun dari katil dan isteriku masih lagi tidur, Nizam terus masuk bilik air. Keluar bilik air, Nizam memakai pakaiannya dan terus keluar bilik. Pukul 12.00malam Nizam masuk kebilik isteriku dan terus mengejutkan isteriku.


Perlahan lahan isteriku membuka matanya dan terus bangun dan masuk kebilik air. Aku stopkan movie dan tukar live video, isteriku masih lagi tidur lena, jam dah menunjukkan pukul 9.00malam isteriku masih tak bangun2. Mesti isteriku tak tidur malam tadi dilanyak olih Nizam sebab tu sekarang dia tidur lena tak sedar2 lagi. Aku offkan monitor dan masuk kebilik isteriku, perlahan lahan aku menyelak kain isteriku terus keatas pinggang. Kemudian perlahan lahan aku buka seluar dalam isteriku, isteriku masih tak sedar2 lagi. Bila dah terbuka seluar dalam, perlahan lahan aku buka kedua2 kaki isteriku hingga isteriku terkangkang. Aku selak bibir cipap isteriku dan aku lihat lubang cipap isteriku merah2 begitu juga lubang bontot isteriku, teruk juga Nizam melanyak isteriku malam tadi. Aku rasa Nizam terus melanyak isteriku sampai pagi tak tahu berapa round mereka main malam tadi. Aku akan tahu juga nanti bila aku dah habis melihat filem mereka malam tadi.


Batang aku pun dah keras dari tadi bila melihat aksi Nizam dan isteriku sebentar tadi lalu aku terus sumbat batangku kedalam lubang cipap isteriku walau pun cipap isteriku masih lagi kering. Kalau dulu mesti isteriku menjerit sakit bila aku sumbat batangku kalau cipapnya masih kering tapi sekarang senang je masuk dan isteriku masih juga lena walau pun batangku dah habis masuk semua. Aku mengangkat baju kurung isteriku keatas, kemudian aku selak branya juga keatas dan terus menghisap puting isteriku sambil aku menghenjut cipap isteriku. Isteriku dah mula merengek tapi mata masih lagi terpejam. Isteriku terus merengek2 menyebut nama Nizam dan juga menyuruh Nizam menyumbat lubang bontotnya sekali. Aku pun terus mencabut batangku dan sumbat kelubang bontot pulak. Bila aku menghenjut lubang bontot isteriku, dia suruh Nizam masukkan lubang atas pulak. Aku sumbat pula batangku kedalam lubang cipap pulak. Isteriku merengek2 suruh masuk dalam lagi pada hal dah habis batangku masuk. Aku pun terus menghentak kuat2 cipap isteriku, isteriku pun tersedar dan membuka matanya. Bila dia lihat aku suaminya yang menghenjut cipapnya, isteriku pun terperanjat. Aku terus menghenjut isteriku hingga isteriku klimak dan selepas 5 minit isteriku klimak, aku pula memancutkan air maniku didalam cipap isteriku.

No comments:

Post a Comment