Sunday, May 27, 2012

Pengarah Urusan (Bahagian 1)

Dalam bilik sebuah hotel mewah di ibu kota, seorang wanita, terlentang atas katil, bertelanjang bulat dengan kedua dua kakinya terkangkang luas. Antara kedua-dua kakinya itu, terdapat seorang lelaki yangjuga bertelanjang bulat sedang menjilat kemaluannya. Tangan wanita itu berada diatas kepala lelaki itu dan ada ketikanya dia menekan kepala lelaki itu agar lebih rapat dengan kemaluannya. Lelaki itu dengan begitu rakus menjilat dan mengigit manja kemaluan wanita itu. Ada ketikanya wanita itu terjerit keseronokan bila lelaki itu menjilat lebih dalam kemaluan wanita itu.

Setelah agak lama begitu, lelaki itu naik atas badan wanita itu dan bila berdekatan dengan muka wanita itu, wanita itu seolah-olah sudah tahu maksudnya. Dengan serta merta wanita itu menghulurkan tangannya dan menarik kemaluan lelaki itu dan terus memasukkan dalam mulutnya. Wanita itu terus menjilat dan mengulum kemaluan lelaki itu dan ada ketikanya lidah wanita itu menjilat kedua-dua telur lelaki itu. Lelaki itu sambil merengek kesedapan, tangannya terus meramas tetek wanita itu. Kemudian lelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita itu dan merangkak balik ke bawah sambil memegang kemaluannya, meletakkan atas bibir kemaluan wanita itu. Dengan perlahan dan gagahnya,dia menolak kemaluannya itu sedikit demi sedikit masuk dalam kemaluan wanita itu. Ada ketikanya dia tarik semula keluar dan lepas itu dia masukkan balik.


Wanita itu merengek dengan kuatnya. Dengan gerakkan yang pantas, lelaki itu menjunamkan semula kemaluannya dalam kemaluan wanita itu dan terus menyetubuhi wanita itu. Mula-mula perlahan dan lama kelamaan dengan begitu laju. Kedua-duanya terjerit kesedapan dengan wanita itu memeluk badan lelaki itu dengan kuat sekali. Ada ketikanya wanita itu di atas dan ada masanya di bawah. Berbagai cara mereka lakukan atas katil itu. Bila sudah tak tertahan lagi, lelaki itu memeluk badan wanita itu dengan kuatnya dan dengan hentakkan yang kuat, lelaki itu menembak pancutan demi pancutan dalam kemaluan wanita itu. Wanita itu dengan penuh bernafsu menekankan punggung lelaki itu pada tubuhnya sambil kedua-dua kakinya berselang atas punggung lelaki itu. Bila kedua-duanya dah sampai., lelaki itu tertiarap atas tubuh wanita itu. Mereka memeluk antara satu sama lain dengan begitu kuat sekali.


Kemudian lelaki itu bangun dan masuk bilik air sambil wanita itu masih terlentang atas katil serta menarik kain selimut menutup badannya yang bogel itu. Tidak lama kemudian, lelaki itu keluar dari bilik air memakai tuala mandi dipinggangnya. Dia menghampiri katil serta menanggalkan tuala mandinya dan terus berbogel, berdiri ditepi katil. Wanita itu menoleh padanya dan terus bangun. Sambil duduk atas katil, wanita itu memegang kemaluan lelaki itu ,mengurut dan menjilat. Kemudian dimasukkannya dalam mulutnya dan terus menggulum. Lama juga wanita itu menggulum serta menjilat disekitar kemaluan lelaki itu. Akhirnya lelaki itu memegang kepala wanita itu dan terus memancutkan air maninya dalam mulut wanita itu. Wanita itu terus menghisap dengan kuatnya sambil tangannya memegang punggung lelaki itu. Agak beberapa minit kemudian, lelaki itu menarik kemaluannya dari mulut wanita itu. Wanita itu terus bangun dan masuk ke bilik air sambil lelaki itu menarik tuala mandi dan memakainya sambil duduk diatas kerusi dan merokok. Bila wanita itu keluar dari bilik air, dia sudah berpakaian dan menghampiri lelaki tadi. Mereka bercium dan kemudian wanita itu keluar bilik. Wanita itu terus keluar hotel dan turun ke bawah hotel serta menahan teksi. Kemudian teksi itu keluar dari kawasan hotel dan keluar dari kawasan ibu kota serta menuju ke kawasan perumahan.


Sampai pada sebuah rumah, teksi itu berhenti dan wanita itu turun. Wanita itu membuka pintu pagar dan kemudian masuk ke dalam rumah. Dalam rumah itu terdapat 2 orang kanak kanak dan seorang lelaki sedang menonton tv. Bila wanita itu masuk, kanak-kanak itu melihatnya lalu berteriak, "Emak balik hei..,emak balik". Lelaki itu pun menoleh pada wanita itu. Wanita yang dipanggil oleh kanak-kanak itu emak, ialah saya, Salmah, berumur 29 tahun. Kanak-kanak itu adalah anak saya. Yang tua berumur 5 tahun, seorang lelaki dan yang kedua,perempuan, berumur 3 tahun. Yang lelaki itu adalah suami saya, Aziz, berumur dalam 30an. Yang di hotel tadi siapa? Dia adalah Mr Gopal, seorang lelaki keturunan India, Pengarah Urusan syarikat saya bekerja. Apa yang kami lakukan tadi, bukanlah kali yang pertama. Saya tak terkira berapa kali Mr Gopal ratah tubuh saya ini. Ada ketikanya, bukan Mr Gopal saja yang dapat menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan saya ini tapi kenalan-kenalannya yang lain juga telah menjamah tubuh saya ini.


Kenapa perkara ini terjadi, adalah diluar jangkaan saya. Saya dan suami saya adalah pasangan yang bahagia. Kami mempunyai segala galanya. Suami saya adalah suami dan ayah untuk anak anak saya yang penyayang. Kami ada rumah, ada orang gaji. Ada kereta walaupun kereta Kancil. Suami saya bekerja sebagai pegawai bank. Saya sayangkan suami saya dan anak anak saya. Mungkin puncanya saya menyerahkan tubuh saya ini pada orang lain kerana saya sendiri. Sejak Mr Gopal dipindahkan jadi Pengarah Urusan atau bos saya, saya dapat melihat bahawa Mr Gopal mempunyai keinginan pada diri saya. Tapi saya tidak ambil kisah akan hal ini. Selain dari bos saya, Mr Gopal juga kenal dengan suami saya kerana akaun syarikat dan juga gaji pekerja pekerja syarikat dibayar melalui bank tempat suami saya bekerja. Bukan itu saja, Mr Gopal sering menjemput suami saya pergi main golf bersama. Ini mengembirakan suami saya kerana dia minat golf. Dan bila Mr Gopal ajak, pasti Mr Gopal belanja. Sehubungan dengan itu, kami juga sering keluar makan bersama, samada suami saya dan saya dengan Mr Gopal dan isterinya atau kami semua anak-beranak. Dalam hubungan ini, saya lihat Mr Gopal cuba sedaya-upaya untuk berbaik baik dengan saya. Saya pernah terangkan pada suami saya tapi suami saya kata, jangan merepeklah.Katanya, kan elok bos baik dengan kita. Jadi saya pun tak kisahlah. Lagipun saya fikirkan Mr Gopal ada isteri dan ada anak, mungkin sekadar perasaan saya saja.


Pada satu hari, saya telah menjemput suami saya dari kelab golf. Kebetulan pula Mr Gopal juga tidak bawa kereta, jadi dia tumpang kereta Kancil kami. Semasa dalam perjalanan pulang, kami bertiga berseloroh dan ketawa akan apa yang kami bicarakan. Ini sudah jadi kebiasaan kami semua. Dalam perbualan itu,Mr Gopal kata kereta saya ini bersih. Saya kata ini bukan kereta saya, ini kereta suami saya. Saya tidak ada kereta. Dia pun sebenarnya tahu. Cuma ingin melucu saja. Sambil dia melihat muka suami saya, dia kata, "Aziz, pandai kamu jaga kereta kamu ini. Bolehlah saya pinjam". Kami semua ketawa. Suami saya kata, "Kan you dah ada kereta besar, kereta syarikat, siap dengan pemandu, takkan mahukan kereta kecil ini?". Saya menambah, "Kereta ini, pakai gear, bukan auto manakala kereta Mr Gopal, auto dan besar pula tu". Mr Gopal jawab, "Salmah suka ke kereta besar?". Saya sambil spontan jawab, "Mestilah". Kami semua ketawa. Dan saya menambah, "Jika Mr Gopal bawa kereta kecil ini, patah gearnya kerana gearnya kecil". Mr.Gopal kata,"Oh! Kalau macam itu, Salmah mesti cubalah kereta besar, gear besar!". Kami semua ketawa. Bila kami sampai rumah Mr Gopal, kami diajak masuk dahulu tapi oleh kerana dah agak lewat, kami minta diri mahu pulang. Kebetulan isteri Mr Gopal, Serena ada didepan pintu. Kami berbual sekejap sebelum pulang. Mr Gopal terus beritahu Serena yang kereta kami ini walaupun kecil tapi bersih. Dan dia menambah, "Tapi Salmah minat kereta besar". Secara spontan, Serena kata, bolehlah pinjam kereta besar saya tu. Kami semua ketawa dan balik.


Selang beberapa minggu, syarikat kami ada buat majlis makan malam di Genting Highlands. Semua pekerja dijemput dan disamping itu,pekerja juga diberikan kupon untuk sewa bilik setengah bayaran. Ramai pekerja yang ambil kesempatan bawa keluarga ke sana. Saya juga tidak ketinggalan membawa keluarga saya tapi kebetulan suami saya tak dapat ikut kerana ada tugas penting dibank, maka saya bawa anak anak saya dan orang gaji saya sahaja. Masa majlis itu berjalan, saya tinggalkan anak-anak saya bersama orang gaji saya dibilik. Setelah tamat majlis itu, Mr Gopal dan isterinya, Serena jemput saya sambung makan dan minum dibiliknya. Mula-mula saya keberatan tapi apabila dipujuk oleh Serena, saya setuju. Sebelum itu saya pergi ke bilik saya dahulu untuk melihat anak-anak saya. Saya dapati mereka sudah tidur manakala orang gaji saya tengah menonton tv. Saya pergi ke tingkat atas, bilik VIP tempat Mr Gopal dan isterinya. Serena membuka pintu dan saya masuk. Mr. Gopal duduk dikerusi merokok. Saya pun duduk dan lepas itu pelayan hotel bawa makanan dan kami makan. Sambil kami makan, banyaklah perbualan yang kami lakukan. Ada yang lucu, ada yang serius. Tapi kami memang sering ketawa seperti pertemuan lain. Selepas itu, Mr Gopal minta diri untuk mandi. Tinggallah saya dan Serena berbual.


Dalam perbualan kami berdua, Serena timbulkan kembali cerita kereta Kancil kami yang kecil itu. Kami ketawa. Serena bertanya pada saya, adakah saya mahu cuba kereta besar? Saya secara berseloroh kata, jika ada, kenapa tidak. Kami terus ketawa. Tapi saya kata, untuk sementara ini, eloklah kancil saja. Lalu Serena sebut yang Mr Gopal ada sebut nak pinjam kereta kancil itu. Saya ketawa. Kata saya, "Memang ada tapi itu kereta suami saya". Serena sambil tersenyum tapi agak tenang. "Jika Mr Gopal minat kereta Aziz, bagaimana?". Saya kurang faham kata-kata Serena. Jadi saya tanya, "Apa maksud you, tak faham?". Serena dengan muka agak serius tapi lemah lembut berkata, "Begini Salmah, Mr Gopal mahu pinjam hak Aziz, bukan kereta tapi isterinya". Saya terperanjat dan timbul sedikit kemarahan. Saya kata gila ke? Saya mahu balik ke bilik. Tapi Serena menahan saya. Serena memujuk saya dengan berbagai alasan hinggakan dia kata, apa yang Mr Gopal ada itu besar, bukan hanya kereta, sebenarnya senjata Mr Gopal itu memang besar. Dia tahu sendiri. Banyaklah kata-kata yang dikeluarkan oleh Serena, sama ada dalam gurauan atau serius atau pujukan. Saya bercadang untuk balik ke bilik tapi kerana dah kenal Serena lama, saya jadi serba salah.


Dalam saya masih kebingungan itu, Mr Gopal keluar dari dalam bilik air hanya berpakaian tuala mandi dipinggangnya. Kelihatan dadanya berbulu lebat. Walau pun kulit Mr Gopal ini hitam tapi masih kelihatan bulu dadanya yang penuh. Apabila Serena melihat saya agak sedikit terpegun melihat dada Mr Gopal, dia berkata pada Mr Gopal, yang saya berminat mahu lihat kereta besar Mr Gopal. Tanpa segan silunya, Mr Gopal tersenyum dan terus melucutkan tuala mandinya. Saya agak terperanjat melihat kemaluan Mr Gopal yang terpacak dan seolah-olah menuju pada saya. Waktu itu kemaluan Mr Gopal cukup tegang dan keras. Saya agak macam 2 atau 3 kali ganda besarnya dari Aziz. Macam botol susu anak saya dilihatnya. Agak khayal saya melihatnya. Maklumlah sebelum ini saya cuma melihat hak Aziz atau anak lelaki saya. Atau pun dalam CD. Ini didepan saya, terpacak macam tiang bendera. Serena bangun dan terus rapat pada Mr Gopal sambil tangan Serena mengurut kemaluan Mr Gopal. Bila dibuat urutan begitu, bertambah besar dan panjang kemaluannya. Serena mencium pipi Mr Gopal dan juga dia tunduk dan menjilat kemaluan suaminya didepan saya. Lepas itu, ditariknya badan Mr Gopal sambil memegang kemaluan Mr Gopal dan dibawanyanya berdekatan dengan saya. "Salmah, you boleh cuba pegang, cubalah", kata Serena .Saya macam terpaku dan kelu.


Tanpa saya sedari, tangan saya telah memegang kemaluan Mr Gopal dan terus mengurut kemaluannya. Serena hanya berdiri memerhatikan dengan senyuman. Bila saya urut kemaluannya, saya rasa kemaluannya itu bertambah tegang dan besar macam tangan anak saya, saya rasakan. Lepas itu, Serena suruh saya kulum.S aya saperti kena pukau, terus ikut kehendak Serena. Tak termasuk semuanya yang boleh saya kulum. Tersumbat padat mulut saya bila saya masukkan dalam mulut saya. Waktu itu saya sudah terlupa siapa saya. Saya asyik membelek kemaluan Mr Gopal. Kemudian Mr Gopal tarik tangan saya dan saya berdiri.Mr Gopal memeluk saya dan mencium pipi saya. Sambil dia berbuat demikian, saya terasa kemaluannya berlanggar dengan tubuh saya. Saya benar-benar bernafsu dan layu bila dicium bertubi-tubi. Dalam Mr Gopal cium saya, Serena telah membuka pakaian saya satu persatu. Bila tubuh saya sudah bertelanjang bulat saperti Mr Gopal, Serena tarik saya dan letakkan saya atas katil. Mr Gopal ikut sama dan dia terus meraba tetek saya, menjilat tubuh saya dan terus menjilat kemaluan saya yang sebelum ini disentuh oleh Aziz seorang saja. Saya terus khayal dan lupa segala-galanya. Saya tidak ingat anak saya yang tidur dibilik berdekatan, suami saya dan siapa saya. Mr Gopal telah membuai saya dalam mimpi indah.


Mungkin dalam khayalan dan keseronokkan yang dibuat oleh Mr Gopal pada saya, saya tidak kisah apa dilakukan mereka berdua. Sampailah Mr Gopal masukkan kemaluan besarnya dalam kemaluan sempit saya. Memang sempit pada mulanya tapi atas kepakaran Mr Gopal, dia dapat masukkan semuanya dalam kemaluan saya. Cukup sendat dan padat saya rasa kemaluan saya bila disumbat oleh kemaluan Mr. Gopal. Maka terjadilah persetubuhan pertama antara saya dengan lelaki lain yang bukan suami saya pada malam itu. Cukup pandai gerakkan Mr Gopal melayan tubuh saya kerana saya terus dibuai dalam khayalan. Bukan sekadar Mr Gopal saja menikmati tubuh saya tapi Serena sekali. Rupanya Serena adalah jenis bisexsual. Kali pertama juga saya melakukan dan dilakukan dengan seorang wanita. Berbagai cara mereka lakukan pada saya pada malam itu. Kesemuanya saya terima dengan sukarela. Saya biarkan tubuh saya dinikmati sepenuhnya oleh Mr Gopal dan isterinya. Saya tak tahu entah berapa gelen air mani Mr Gopal masuk dalam tubuh saya pada malam itu. Entah berapa gelen pula yang saya minum melalui mulut saya.


Mr Gopal cukup bertenaga sekali. Bukan sekadar saya saja disetubuhinya tapi termasuk Serena dan dia masih mampu bertahan. Benar kata Serena, dia seorang tak tahan melayan Mr Gopal. Malah kami berdua pun, Mr Gopal masih gagah. Saya sedar dari `mimpi' saya bila terasa badan saya agak letih dan bila saya lihat jam, sudah hampir pagi. Saya minta diri untuk balik ke bilik. Sebelum saya balik, sekali lagi Mr. Gopal menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan saya. Cukup penat badan saya waktu itu. Kemaluan saya rasa melecet. Pedih dirasakan. Sampai dibilik, saya mandi untuk membersih peluh dan juga air melekit ditubuh saya. Saya tidur dan hampir nak masuk tengah hari, baru saya terjaga. Petang itu saya dan keluarga balik. cukup serba salah bila bertemu Aziz. Ingin saya ceritakan apa yang terjadi tapi saya tak berani. Akhirnya saya diamkan saja hal yang terjadi itu.

No comments:

Post a Comment