Saturday, May 19, 2012

Rosmah (Bahagian 3)

Hari itu seperti biasa Rosmah balik dari sekolah keseorangan sejak kejadian dia dan Syukor minggu lepas. Dalam perjalanan balik ke rumah tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. Rosmah mempercepatkan langkahnya agar lebih cepat sampai ke rumah. Baju sekolahnya basah dan menampakan coli yang dipakainya. Walaupun dia mempercepatkan jalannya namun terasa pula jauh jarak rumahnya dengan sekolah. Di samping itu dia turut mengelak lopak-lopak air yang mengotori kain sekolahnya.

Di masa yang sama Syukor juga berada di jalan yang sama. Disebabkan langkah Syukor lebih panjang dari langkah Rosmah maka akhirnya Syukor dapat mengekori Rosmah dari belakang. Setelah menyedari gadis didepannya Rosmah, Syukor memperlahankan jalannya. Diperhatinya baju Rosmah telah basah ditimpa hujan. Coli yang dipakainya jelas kelihatan dan serentak dengan itu senjata sulitnya berdenyut dan makin keras. Peristiwa di sungai tempohari kian segar dalam ingatanya.


Akhirnya Syukor berada di sisi Rosmah dan membuatkan Rosmah terkejut juga dengan kehadiran Syukor. Sesampai mereka di rumah terus sahaja Rosmah mempelawa Syukor untuk masuk. Dalam keadaan hujan yang turun kian lebat sudah tentu amat merbahaya bagi Syukor menyeberangi sungai. Kalau terjadi apa-apa pada Syukor pasti Rosmah juga akan menyesal. Rumah Rosmah tidak asing bagi Syukor dan itu bukanlah kali pertama dia memasuki rumah Rosmah. Cuma kali ini hanya dia dan Rosmah sahaja yang ada di rumah tersebut. Setelah membasuh kaki dan masuk ke dalam rumah Rosmah terus menanggalkan kain dipakainya depan Syukor. Sudah menjadi kebiasaan bagi Rosmah berbuat demikian dan tidak terasa janggal kerana dia masih memakai baju kurung yang labuh. Kain yang kotor terkena lumpur di jalanan di ampainya di dinding rumah.


Rosmah masuk ke bilik dan mengambil kain pelekat adiknya lalu diberikan pada Syukor. Baju basah yang dipakai ditanggalkan dan dia menggantikan seluar dengan kain yang diberi Rosmah. Rosmah menuju ke dapur dan terus mempelawa Shukor makan bersama. Syukor juga tidak menolak kerana terasa lapar lebih-lebih lagi dengan cuaca yang sejuk. Dengan keadaan Rosmah yang tidak berkain malah bajunya yang basah menaikan lagi nafsu Syukor. Pasti dia tidak akan lepaskan peluang begitu sahaja.


Semasa makan mereka duduk bersila dilantai dan berhadapan antara satu sama lain. Dikesempatan ini Syukor tidak melepaskan peluang setiap kali Rosmah bangun maupun duduk di depannya. Pasti dada Rosmah jadi tumpuannya dan peha Rosmah jadi tatapan mata nakalnya. Sesekali mata syukor menjeling ke dada Rosmah dan menikmati keputihan dan kegebuan di pangkal dada Rosmah yang di usapnya kelmarin.


Rosmah pula buat-buat tak nampak apa yang sedang diperhatikan Syukor. Kalau tadi Rosmah berkeadaan seksi dalam hujan tapi kini ia seksi dengan berpakaian ringkas. Sekali lagi Syukor beruntung bila Rosmah mengalihkan kakinya untuk bangun ke dapur. Meleleh air liur Syukor melihatkan keputihan peha Rosmah terhidang didepannya. Sudah cukup baginya untuk membayangkan keindahan dicelah peha milik Rosmah.


Bila Rosmah duduk kembali sekali lagi mata Syukor mengintai di celah peha Rosmah sambil tunduk menyuap nasi. Seluar dalam warna putih jelas kelihatan. Syukor kian geram dan dia inginkan apa yang tersembunyi dibalik seluar Rosmah pada hari itu juga. Kalau Rosmah enggan menunaikan hajatnya secara keras akan digunakan asal nafsunya puas.


Rosmah juga menyedari reaksi Syukor terhadap tubuh badanya. Seperti Syukor Rosmah juga ingin menikmati suasana yang dialaminya minggu lepas. Sengaja dibongkokan badan semasa dia menyuap nasi ke mulut. Dengan ini memudahkan Syukor menikmati keindahan dadanya. Untuk menambahkan lagi rasa geram Syukor kerap kali Rosmah bangun samada menambah nasi, lauk maupun mencari air dan dalam masa yang sama sengaja dia menampakan pehanya.


Selesai makan Rosmah menyatakan dia ingin memulang kembali buku Syukor yang berada dalam begnya tempohari. Sekali lagi dia masuk ke bilik untuk mengambil buku tersebut. Dia memanggil Syukor dari dalam bilik dan menghulurkan buku tersebut kepada Syukor.


"Abang Kor tunggu kejap ya Mah nak salin pakaian dulu." Beritahu Rosmah dan Syukor cuma menganggukkan kepala.


Dengan pintu yang masih separuh terbuka Rosmah menyalin pakaiannya. Dia menanggalkan baju kurung yang dipakainya. Di samping itu dia mengintai-ngintai di cermin yang terdapat dalam biliknya ingin tahu adakah Syukor masih ada di situ. Di lihatnya Syukor tiada sebelum dia menyingkap baju kurungnya ke atas.


Dalam masa yang sama syukor yang telah berundur dari pintu maju kembali setapak demi setapak. Naluri ingin melihat membuatkan ia maju kembali ke pintu. Di masa yang sama Rosmah sedang berusaha menanggalkan baju yang dipakainya yang telah berada di paras pinggang. Syukor menelan air liur sekali lagi melihat punggung Rosmah yang pejal walaupun masih dibaluti seluar kecil yang nipis.


Rosmah tahu bahawa Syukor mengintainya kini setelah dia terdengar gerakan papan lantai di rumahnya bergerak. Namun dia terus menanggalkan baju dan akhirnya terlepas dari badanya. Dengan kepala sikit terkeluar dari dinding bilik mata Syukor tidak berkelip-kelip melihat keindahan kulit belakang Rosmah. Rosmah segera menutup bahagian depan badanya walaupun masih dibaluti coli dan seluar dalam.


"Abang Kor mengintai Mah tukar baju ya." Sergah Rosmah membuatkan Syukor menarik semula kepalanya di balik dinding.


"Taklah…" Syukor cuba menafikan perbuatanya.


"Kalau abang nak tengok buat apa intai-intai. Abang bukannya tak pernah nampak." Jelas Rosmah sambil menjengok Syukor yang tersengih di balik dinding. Syukor memberanikan diri mendekati Rosmah. Di ketika itu juga Rosmah meminta bantuan Syukor agar tolong melepaskan kancing colinya. Orang mengantuk disorong bantal. Apa lagi Syukor terus merungkai tali coli Rosmah dan tanpa disuruh terus meramas dada Rosmah dari belakang.


Rosmah yang telah pernah merasa betapa nikmatnya mainan tangan Syukor terus membiarkan tangan itu liar di dadanya. Baju yang dipegang dilepaskan dan kedua-dua tangan Syukor yang meramas dadanya di disentuh. Syukor terus mencium leher Rosmah membuatkan Rosmah kegelian dan cuba menahan kepala Syukor. Manakala tangan kanan Syukor telah menyapa seluar kecil Rosmah. Kerana tidak tahan kegelian Rosmah berpusing menghadap Syukor dan mencium Syukor. Mereka berbalas-balas kucupan.


Dalam keghairahan Rosmah membalas pelukan dan ciuman Syukor terasa di pehanya senjata Syukor telah bangun dan cuba merapati alur merkahnya yang masih berbungkus. Rosmah merapatkan lagi pehanya hingga bertemu dengan peha Syukor. Manakala senjata Syukor benar-benar bergesel dengan alur merkahnya.


Akhirnya Syukor menarik Rosmah ke katil dan terus merebahkannya. Di tindihnya badan Rosmah. Seluruh muka Rosmah diciumnya. Rosmah turut memainkan peranan dengan mengosok-gosok belakang Syukor. Dari muka bibir Syukor berpindah di leher Rosmah dan akhirnya berlegar di pangkal dada Rosmah. Mungkin tiada pengalaman Syukor hanya mampu mencium dan meramas payudara Rosmah. Namun begitu keseronokan tetap terasa samada Syukor lebih-lebih lagi Rosmah.


Dalam masa yang sama tangan Syukor turut meneruskan peranan di bahagian bawah pusat Rosmah. Kewanitaan Rosmah jadi sasaranya kini. Akhirnya tangan Syukor menyusup masuk ke dalam seluar dalam Rosmah setelah puas berputar di bahagian luar. Rosmah merenggangkan pehanya bagi memudahkan tangan Syukor meneroka alur merkahnya. Dirasanya tangan Syukor kini mengosok-gosok alur merkahnya yang telah mula basah.


Setelah puas di ramas akhirnya Syukor bangun untuk meneruskan tindakan selanjutnya. Seluar dalam yang kecil menampakkan bentuk kewanitaan Rosmah menaikan lagi nafsunya. Kain yang dipakainya ditanggalkan. Seterusnya seluar kecil Rosmah turut ditanggalkan. Syukor berhenti sebentar dan matanya tidak melepaskan peluang melihat keindahan alur merkah Rosmah dengan lebih jelas lagi. Syukor melepaskan ciuman di celah peha membuatkan Rosmah mengeliat kegelian dalam kesedapan.


Syukor kemudian melepaskan seluar dalam yang dipakainya. Dia mula merangkak ke atas badan Rosmah dan terus memeluknya kembali. Terasa oleh Rosmah senjata sulit Syukor mengesel-gesel alur merkah yang sengaja di lebarkannya. Terasa nikmatnya bila dilakukan sedemikian rupa. Dalam hatinya mula meronta-ronta meminta agar Syukor terus memasukan senjata sulitnya tanpa tangguh lagi.


Hajat Rosmah di tunaikan jua akhirnya. Syukor menolak kaki Rosmah agar melebarkan lagi kangkangnya. Senjata sulit yang telah lama terhunus di sua ke arah alur merkah Rosmah. Tanpa berlengah Syukor terus menikam kewanitaan Rosmah dengan senjata sulitnya yang keras menegang. Rosmah menahan punggung Syukor agar tidak memasukan senjata sulitnya. Keperitan yang dirasanya minggu lepas masih terasa. Pergerakan Syukor terhenti. Namun bila dirasanya tangan Rosmah telah beralih dari punggungnya Syukor meneruskan kembali tindakanya secara perlahan-lahan.


Kali ini Rosmah tidak menahan kemasukan senjata Syukor dengan lebih dalam lagi. Akhirnya senjata Syukor habis terbenam dalam gua kewanitaan Rosmah. Rosmah memeluk Syukor dengan lebih erat. Rosmah mula mengerang kesedapan bila Syukor menarik senjatanya keluar. Bila syukor menekan kembali Rosmah memejamkan mata sambil tanganya meliar dibelakang Syukor.


Perjalanan keluar masuk senjata sulit Syukor dalam gua kewanitaan Rosmah kian lancar. Air yang terbit dari dalam gua memudahkan lagi pergerakan tersebut. Rosmah yang mula menikmati keseronokan permainan ranjang memaut badan Syukor dengan lebih erat lagi. Manakala kemasukan senjata Syukor makin lama makin laju.


Hujan di luar rumah masih lebat. Bukan sahaja air sungai yang naik. Sampan Syukor yang tertambat di rakit turut dipenuhi air yang turun mencurah-curah. Becak di halaman rumah Rosmah kian buruk. Begitu jugalah dengan sampan yang sedang didayung Syukor. Mereka kian lemas bila air mula melimpahi sampan yang mereka naiki. Becah di celah peha mereka pasti tertumpah ditilam Rosmah buat kali pertamanya.


Permainan diteruskan lagi. Rentak bertukar ganti dari perlahan kepergerakan laju begitulah sebaliknya. Kalau tadi tangan Rosmah memeluk erat Syukor tapi kini tanganya menarik kuat cadar yang menjadi saksi permainan mereka. Kepala Rosmah sering kali berpindah arah menahan kesedapan yang dirasainya.


"Sedap bang….sedap bang" itu saja ayat yang keluar dari mulut Rosmah setiap kali Syukor menarik dan menekan masuk senjata sulitnya. Syukor walaupun terasa sedap yang tak terkira hanya mampu tersenyum melihat mata Rosmah yang kuyu. Bibir Rosmah juga renggang seperti renggangnya bibir di celah peha yang sedang ditujah senjata Syukor.


Akhirnya pergerakan keluar masuk senjata Syukor kembali laju dan Rosmah turut membantu menekan kemasukan senjata Syukor dengan memaut punggung Syukor. Sampai masanya senjata Syukor melepaskan juga tembakan bertubi-tubi ke dalam gua kecil milik Rosmah. Rosmah dapat merasakan kesan tembakan tersebut yang mengenai dinding di dasar guanya. Betapa nikmatnya Rosmah merasakan tujahan dan tembakan senjata Syukor. Begitu juga Syukor, terasa kepuasan yang tak terkira.


Syukor terus menarik keluar senjatanya dari lubuk kecil milik Rosmah. Beberapa titisan cecair putih turun membasahi cadar. Rerambut yang tumbuh dipinggir gua milik Rosmah turut basah. Hari ini Rosmah bukan sahaja basah ditimpa hujan. Tapi gua yang tersembunyi di celah pehanya turut basah disirami pancutan air nikmat dari senjata sulit Syukor.


Selepas kejadian tersebut mereka sering melakukanya tak kira di mana asal ada peluang. Samada di sungai, di rumah Rosmah maupun di rumah Syukor. Kalau tiada orang ketiga bersama mereka sudah tentu nafsu liar menular dan akhirnya mereka melepaskan gelora rasa. Alasan ingin belajar bersama seperti tahun-tahun sebelumnya adalah senjata paling berguna bagi mereka untuk bersama. Lebih-lebih lagi dengan musim peperiksaan tidak lama lagi.

No comments:

Post a Comment