Sunday, May 20, 2012

Rosmah (Bahagian 6)

Senjata sulit juga tidak berbalut lagi. Bulu-bulu lebat Cikgu Ramli bergesel dengan punggungnya. Senjata yang telah keras dan besar hangat dicelah punggungnya. Rosmah bertambah yakin dan terus membiarkan apa saja tindakan Cikgu Ramli. Bila dadanya diramas Rosmah tidak segan-segan untuk mengeliat. Bila celah pehanya diusap dia cepat-cepat membuka kakinya. Bila mutiara disudut alur merkahnya diusik dia mengeluh kesedapan sambil kakinya terbuka luas.

Namun tindakan Cikgu Ramli tidak lama selepas itu. Ini amat mengecewakan Rosmah yang amat dahaga. Tiba-tiba badan Rosmah disirami air kembali dan setelah selesai Cikgu Ramli menyuruhnya membasuh baju takut nanti tidak kering. Sedangkan Cikgu Ramli meneruskan mandianya. Rosmah meneruskan basuhan pakaianya sementara Cikgu Ramli telah selesai mandi.


Ketika Rosmah hampir selesai membasuh dalam keadaan bogel Cikgu Ramli menghulurkan tuala untuk dipakai dan berlalu ke bilik. Rosmah terus membilas dan mengampai pakaianya di dalam rumah kerana diluar hujan telah mulai turun.


Tanpa berlengah Rosmah terus ke bilik Cikgu Ramli. Dia pasti Cikgu Ramli akan meneruskan tindakan dibiliknya. Dia akan layan Cikgu Ramli samahunya. Cara Cikgu Ramli lebih hebat dari Syukor. Kalau Syukor belaianya tidak lama tetapi Cikgu Ramli pandai memainkan setiap inci tubuhnya.


Di bilik Cikgu Ramli duduk dibirai katil sambil menghisap rokok. Ketika Rosmah masuk Cikgu Ramli masih memakai tuala. Rosmah menghala kecermin untuk menyikat rambut sambil Cikgu Ramli memerhatikannya. Setelah rokok habis dihisap Cikgu Ramli menarik tangan Rosmah kepadanya. Rosmah yang akur berdiri dihadapanya.


“hari ini saya nak denda kamu boleh...” tiba-tiba Cikgu Ramli bersuara dan Rosmah cuma tersenyum.


“Denda macamana cikgu...” Rosmah ingin kepastian walaupun dia tahu dendanya pasti tak lain dari tidur bersamanya. Cikgu Ramli menarik tanganya dan sangka Rosmah pasti dia dipeluknya. Tapi Cikgu Ramli merebahkan badan Rosmah ke tilam manakala bahagian punggungnya berada di pangkuannya. Cikgu Ramli menyingkap tuala yang dipakai dan digosoknya punggung Rosmah. Rosmah membiarkan saja.


“Saya nak rotan kamu....” Jelas Cikgu Ramli sambil menepuk punggung Rosmah beberapa kali. Terasa seronok juga bila diperlakukan begitu. Ghairah yang tadi hilang kini timbul kembali. Kesedapan dari tepukan manja Cikgu Ramli dinikmatinya. Usapan dari tangan Cikgu Ramli dinantinya. Tuala yang dipakainya tidak lagi melekat cuma melingkari pinggangnya. Akhirnya cikgu Ramli merapatkan badanya dan mencium pipi Rosmah.


“Sakit tak kena denda tadi...” Tanya Cikgu Ramli bila mata Rosmah terbuka seketika. Bila mendegar pertanyaan Cikgu Ramli Rosmah membuka kembali matanya sambil tersenyum.


“Tak sakit tapi sedap...” jelas Rosmah dengan harapan jawapanya akan meransang lagi ghairah Cikgu Ramli.


“Jadi bolehlah saya denda lagi...” pinta Cikgu Ramli.


“Cikgu nak rotan saya dimana-mana pun boleh, saya rela asalkan jangan diadu kepada pengetua...” jawab Rosmah sambil menelentang menampakan payu daranya yang tegak dan mengiurkan. Tangan Cikgu Ramli yang tadi berada dipunggung telah beralih kepehanya.


“kalau saya rotan di sini boleh...” pinta Cikgu Ramli sambil mengusap rekahan dipeha Rosmah. Rosmah hanya mampu senyum tetapi pehanya yang memberi jawapan dengan melebarkan kangkangnya agar tangan Cikgu Ramli bebas bermain disitu. Cikgu Ramli yang berkeadaan hampir baring dapat melihat dengan jelas alur milik Rosmah yang dipagari bulu-bulu halus. Kerana tidak tahan dengan ketinggian bukit merekah Rosmah, Cikgu Ramli kembali duduk.


Dibelainya rekahan merah sambil tangan kiri turut meramas payudara anak murid kesayanganya itu. Rosmah kembali melelapkan mata menahan kesedapan. Tiba-tiba dirasakan bibir Cikgu Ramli telah berada di putting payudaranya. Walaupun terasa geli tapi ditahanya kerana rasa ghairah lebih memuncak. Inilah kali pertama payudaranya di hisap. Kalau dengan Syukor setakat raba dan cium sahaja tapi mainan Cikgu Ramli lebih hebat. Tentu yang lain lagi hebat fikir Rosmah.


Setelah puas bermain di dada bibir Cikgu Ramli melurut sampai ke perut Rosmah membuatnya kegelian sambil memegang kepala Cikgu Ramli. Tiba-tiba bibir Cikgu Ramli mendarat betul-betul dicelah alurnya membuatkan Rosmah terperanjat menyebabkan kepala Cikgu Ramli dikepitnya dengan peha menahan geli.


Cikgu Ramli pandai dan berpengalaman. Kepitan tadi kian longgar bila kegelian berjaya ditukarnya menjadi kesedapan. Cuitan lidah di mutiara kecil Rosmah membuatkan peha Rosmah merelakan terokaan lidah Cikgu Ramli. Maka tangan Cikgu Ramli menguak luas belahan kewanitaan Rosmah. Rosmah tidak keberatan membantu dengan memegang kepala Cikgu Ramli agar lebih rapat lagi.


Barulah Rosmah faham kenapa Cikgu Ramli tidak meneruskan tindakan semasa di dapur tadi. Begitu juga bila Cikgu Ramli melumurkan sabun di celah peha. Rupanya tempat tersebut akan dicium dan dijilat Cikgu Ramli. Mulanya Rosmah ingin mengatakan tindakan Cikgu Ramli pengotor tapi bila di rasanya amat enak sekali.


Rosmah tidak tentu arah atas tindakan Cikgu Ramli. Entah berapa kali dia menyatakan rasa tidak tahanya menahan tindakan Cikgu Ramli. Memang benar Cikgu Ramli hebat. Bahagian sulitnya belum pernah disentuh oleh mana-mana lidah sebelum ini. Akhirnya Rosmah lega bila lidah Cikgu Ramli melepaskan rekahan dicelah pehanya. Lidah yang tadi berada dipeha kembalik naik ke atas dan berhenti sebentar dipayudaranya.


Rosmah dicium kembali. Rasa geli telah hilang bersama kesedapan yang diberikan Cikgu Ramli. Rosmah membuka mata dan tersenyum bila dilihatnya Cikgu Ramli tersenyum sambil menciumnya.


“Imah..., boleh tak kita buat sepertimana MONA bersama cikgunya....” Cadang Cikgu Ramli yang pasti dipersetujui oleh Rosmah.


“Imah akan lakunkan watak Mona lebih hebat lagi demi cikgu....” Jawab Rosmah sambil mencium cikgunya bertalu-talu. Mendegar jawapan Rosmah tanpa berlengah lagi Cikgu Ramli bangun membetulkan kedudukanya dengan menyuakan senjata sulitnya ke arah apam Imah yang kembang kuncup menanti terjahan darinya.


Rosmah turut membantu dengan membuka peha selebar-lebarnya sambil matanya tepat memerhatikan senjata Cikgu Ramli yang panjang lagi besar. Kepalanya yang berkilat-kilat ada kala mengerunkan Rosmah bila dia teringat kali pertama senjata Syukor menerjah kewanitaanya. Walaupun senjata Syukor kecil sedikit tapi ketika itu kewanitaanya belum diteroka dan kesakitanya masih terbayang. Rosmah memerhati dan menanti dengan penuh debaran.


Syukor tidak sebijak Cikgu Ramli. Cikgu Ramli tidak terus memasukkan senjatanya walaupun kini tiada halangan lagi. Digesel-geselnya senjata yang keras dicelah rekahan kewanitaan Rosmah membuatkan Rosmah gelisah menanti. Akhirnya sedikit demi sedikit senjata sulit Cikgu Ramli menerjah gua sempit Rosmah. Rosmah terasa senjata sulit Cikgu Ramli masuk dengan pelahan dan padat memenuhi ruang dicelah pehanya.


Cikgu Ramli tahu bahawa Rosmah bukan lagi dara. Ini memudahkan tugasnya tanpa halangan dari Rosmah. Kerjasama yang diberikan pasti menghasilkan kepuasan yang tiada tandinganya nanti. Acara sorong tarik kini bermula. Mata Rosmah mulai layu kembali setiap kali senjata sulit Cikgu Ramli meneroka lubuknya. Bila senjata di tarik alur Rosmah kian mengecil membuatkan Cikgu Ramli kenikmatan. Bila masuk kembali mulut Rosmah sedikit ternganga menahan kelazatan.


Jam telah menunjukkan pukul
 12 tengahari. Di luar hujan turun kian lebat membasahi bumi seperti basahnya celah peha Rosmah. Angin yang kian kencang membawa hujan turut mengencangkan lagi nafas dua insan yang sedang berjuang menahan gelora. Tindakan Cikgu Ramli ke atas Rosmah kian hebat. Katil bujang yang dihuni dua insan turut merasa hentakan padu dari Cikgu Ramli. Namun begitu bunyi katil yang seperti bagai nak roboh tidak kedengaran akibat desiran air hujan menimpa atap dan bunyi nafas mereka berdua.

Hentakan Cikgu Ramli kian laju. Rosmah turut membantu dengan menolak celah pehanya ke atas agar senjata Cikgu Ramli mencecah dasar lubuknya. Mengeselkan permukaan sulit mereka yang penuh dengan rumput-rumput hitam. Cikgu Ramli menyuruh Rosmah meluaskan lagi kangkangnya. Rosmah akur dan mulutnya ternganga menerima hentakan bertubi dari senjata Cikgu Ramli yang kian hebat. Kakinya telah kejang dan dengan serta merta dilepaskan perasaannya dalam-dalam menikmati hasil perjuangan mereka.


Tiba-tiba dia merasakan tindakan Cikgu Ramli terhenti dan serentak dengan itu dirasakan senjata Cikgu Ramli tercabut dari sarungnya. Rosmah membuka mata dan dilihatnya cecair putih memancut dengan laju di atas badanya. Inilah kali pertama dilihatnya air mani keluar dari senjata sulit lelaki. Rosmah rasa tidak puas bila Cikgu Ramli tidak melepaskan airnya di dalam. Namun dia faham yang Cikgu Ramli pasti tidak mahu benihnya tersemai.


Cikgu Ramli dan Rosmah terkapar keletihan. Aksi mereka selama hampir 1 jam benar-benar memberi kepuasan yang tidak terhingga. Rosmah terbaring kelesuan di sisi Cikgu Ramli. Dia cuba melelapkan mata membiarkan Cikgu Ramli sendirian di sisinya.

1 comment: