Friday, June 8, 2012

Jagjit (Bahagian 2)

Hari itu petang baru Jagjit balik dari kerja. Kerja swasta sepertinya memang biasa balik tak tentu masa. Dan sebelum balik Jagjit singgah dikedai. Tujuannya ialah untuk membeli apa-apa makanan. Tapi bukanlah untuk dirinya, tapi untuk diberi kepada anak Milah. Pemberian itu bukanlah sebagai terima kaseh dengan apa yang dia dapat malam tadi, tapi sebagai alasan untuk dia berjumpa dengan Milah. Jagjit ingin melihat keadaan dan reaksi Milah selepas kejadian malam tadi. Adakah Milah akan memarahinya atau pun tidak. Dan dalam fikirannya mula terbayang betapa nikmatnya melakukan hubungan sex dengan Milah malam tadi.

Jagjit tidak berani untuk kerumah Milah. Hari masih siang dan bimbang orang sekeliling akan memerhatikannya dan akan syak sesuatu pula. Jadi dia memanggil Milah dan menghulurkannya melalui pagar sempadan rumahnya saja. Jagjit berasa lega bila didapatinya Milah seperti biasa saja, tidak memarahi atau memakinya ataupun menunjukkan reaksi yang berlainan dari biasa. Milah juga tidak menyebut apa-apa pun tentang kejadian malam tadi. Bila Jagjit senyum semasa menghulurkan makanan, dia dapati Milah juga turut senyum kepadanya. Dan dalam hatinya mula mengagak bahawa tentu Milah puas hati dengan apa yang diberikannya malam tadi dan dia terbayang semula bagaimana Milah sedang merengek-rengek kesedapan. Jagjit mula memikirkan bagaimana untuk dapat melakukan hubungan sex lagi dengan Milah.

Besoknya Ustaz Halim telah balik dari berkursus. Milah pun tidak sangka yang suaminya balik hari itu, kerana mengikut suaminya, minggu depan baru habis kursus. Rupa-rupanya kursus tersebut dipendekkan kerana para pengajarnya terpaksa menghadiri seminar lain. Milah mengucap panjang dengan cara suaminya balik dengan kecemasan begitu. Nasib baiklah suaminya tidak balik dua malam lepas. Kalau tidak habislah dia, kerana dua malam lepaslah dia dan Jagjit melakukan perkara tersebut.

Malam itu selepas isyak, ketika anaknya sedang berbual-bual dengan suaminya sambil menonton TV, Milah masuk kebiliknya dan mengunci pintu. Dia ingin mencukur bulu kemaluannya. Memang suaminya telah memberitahunya bahawa mencukur bulu kemaluan adalah sunat, terutama bila suami baru balik dari tinggalkan rumah. Dan Milah tahu bahawa memang bila balik dari mana-mana kursus atau kerja yang bermalam, suaminya pasti ingin melakukan hubungan sex. Kerana itulah dia harus bersedia untuk melayannya.

Dan semasa melakukan hubungan sex malam itu, seperti biasa suaminya meraba-raba pada bahagian buah dadanya. Sebelah tangan suaminya yang satu lagi pula mengusap-usap pada kemaluannya. Walaupun bajunya diselak keatas, tapi mereka sama-sama dibawah kain selimut. Oleh kerana sudah beberapa minggu suaminya tidak bersamanya, Milah dapati dia agak gelojoh. Rabaannya hanya sekejap saja dan terus naik keatas badannya, lalu terus dia memasukkan koneknya kedalam lubang kemaluannya.

Milah pula agak lambat untuk datang ghairahnya malam itu. Dia pun hairan juga, kerana biasanya dia tidaklah sebegitu lambat. Ketika suaminya menghenjut-henjutkan koneknya keluar masuk didalam lubang kemaluannya, barulah dia mula rasa sedikit kegelian. Kepala konek suaminya yang keluar masuk dan menyentuh kelentitnya itu yang membuatkan dia kegelian. Tapi baru dia mula terasa, suaminya telah terpancut air maninya menyembur-yembur didalam lubang kemaluannya. Mungkin juga kerana lama tidak melakukannya, menyebabkan suaminya cepat sampai kekemuncak, fikir Milah dalam hatinya. Dan yang tentunya dia terkapai sendirian kerana belum mencapai kepuasan. Dan ketika inilah Milah mula teringat betapa hebatnya cara permainan Jagjit. Dan Milah rasa kalau Jagjit yang melakukannya sekejap tadi, pasti dia terkapai-kapai kepuasan.

Malam berikutnya, begitu juga. Milah masih juga tidak mencapai kepuasan, walhal suaminya telah meraba pada buah dada dan kemaluannya agak lama juga. Tapi rabaan suaminya dirasakan kurang memberikan kegelian dan merangsangkan nafsunya. Henjutan keluar masuk konek suaminya juga lebih lama dari sebelumnya, tapi masih tidak memberikan rangsangan pada lubang kemaluannya. Lalu mulalah Milah teringat akan cara permainan Jagjit. Dia dapat mengingat bagaimana Jagjit telah menggomol seluruh tempat ditubuhnya. Dan yang paling Milah tidak dapat melupakan ialah bila seluruh kemaluannya dijilat-jilat dengan lahapnya oleh Jagjit.

Milah mula membuat andaian. Mungkin bila buah dadanya dihisap dan kemaluannya dijilat-jilat, dia akan segera datang ghairahnya. Tapi suaminya bukan seperti Jagjit. Usahkan nak menjilat kemaluannya, tengok kemaluannya yang ternganga pun dia tak pernah. Dan satu lagi yang Milah mula perasan ialah tentang konek suaminya yang lebih kecil dan pendek dari Jagjit. Semasa suaminya menghenjut, konek suaminya tidak menyentuh keseluruhan tempat dalam lubang kemaluannya. Milah terasa lubang kemaluannya longgar saja ketika suaminya menghenjut. Mungkin selepas terkena konek Jagjit yang lebih besar dan panjang itu menyebabkan dia merasa begitu.

Setelah beberapa kali tidak mencapai kepuasan, nafsu Milah mula bergelora. Ingatannya pada cara permainan Jagjit semakin kuat terbayang. Dan ketika inilah syaitan mula mengambil kesempatan dan menghasut Milah supaya melakukan sesuatu terhadap keinginannya itu. Dan Milah mula berfikir bagaimana untuk dapat merasa nikmat dengan Jagjit lagi. Milah tahu Jagjit tidak berani mengambil kesempatan keatas dirinya. Dia pula sudah tidak kerumah Jagjit lagi setelah Susmita balik kampong. Kalau dia kerumah Jagjit tu, tentu Jagjit akan cuba mengambil kesempatan lagi keatas dirinya. Jadi Milah cuba memikirkan bagaimana cara untuk dia dapat kerumah Jagjit.

Pagi itu, setelah suaminya keluar mengajar dan anaknya ketadika, Milah mula mengatur rancangan. Nafsunya yang membara itu sudah tidak dapat ditahan lagi. Sudah beberapa hari kemaluannya berdenyut-denyut dan kadang-kadang basah oleh lendir. Lalu Milah memberanikan diri untuk menalipon rumah Jagjit. Dia tahu memang Jagjit masih ada dirumah. Memang kebiasaan Jagjit pergi kerja agak lewat.

" Oh.. Milah. Saya ingatkan siapa tadi " kata Jagjit ditalipon.

" Saya kebetulan masak makanan agak banyak pagi ni. Saya bercadang nak hantar kerumah Jagjit kalau Jagjit belum makan pagi lagi " jawab Milah. Tapi suaranya agak terketar sedikit kerana menahan gelora hatinya.

" Eloklah tu, memang saya pun belum makan pagi " jawab Jagjit.

" Jagjit buka pintu belakang boleh tak ?. Saya malulah nak hantar ikut hadapan " kata Milah lagi. Memang dia bimbang kalau-kalau dilihat orang nanti. Walaupun kebanyakkan jirannya pergi bekerja, tapi manalah tahu kalau-kalau ada yang tak kerja.

Milah membawa meehoon yang digorengnya lalu keluar melalui pintu dapur. Sebelum keluar dia mengintai-intai kalau-kalau ada orang yang melihatnya. Kemudian cepat-cepat dia menuju kepintu belakang rumah Jagjit. Bila dibukanya, memang pintu tersebut tidak berkunci. Mungkin Jagjit telah membukanya bila diberitahu tadi. Milah terus masuk.

" Masa Milah talipon sekejap tadi, saya tengah nak mandi, sebab itulah dalam keadaan bertuala begini " kata Jagjit.

Milah mula berdebar bila melihat Jagjit dengan bertuala begitu. Bulu dadanya yang lebat dengan dadanya yang bidang itu membuatkan dia mula rasa lain macam. Nafsunya yang tertahan selama ini mula mendidih. Walaupun Jagjit memakai tuala yang agak tebal, tapi masih nampak tercacak pada bahagian kangkangnya. Inilah menunjukkan bahagian yang tersembunyi itu begitu besar saiznya. Dan benda yang tersembunyi itulah yang Milah inginkan.

" Saya tak tahulah sama ada Jagjit suka atau tidak meehoon goreng " kata Milah sambil meletakkan bekas meehoon diatas meja.

" Saya ni, semua makanan saya suka, tambah-tambah lagi yang Milah punya " kata Jagjit tiba-tiba sambil tersenyum pada Milah. Milah semakin berdebar mendengar kata-kata Jagjit itu.

" Yang paling Jagjit suka apa ? " tanya Milah balik.

" Kalau Milah nak bagi, yang paling saya suka apam lah ! " jawab Jagjit selamba saja.

" Pagi-pagi, mana boleh makan apam " jawab Milah untuk menyembunyikan rasa malunya.

Milah dapat melihat Jagjit bangun dan menghampiri meehoon yang diletakkan diatas meja. Begitu dekat Jagjit berada dihadapannya sekarang. Oleh kerana dia duduk dikerusi dan Jagjit berdiri dihadapannya, jadi bahagian yang membonjol dicelah kangkang Jagjit itu betul-betul dihadapan matanya. Milah dapati tuala Jagjit sudah meninggi dibahagian tersebut.

" Saya sebenarnya sentiasa teringat apam Milah yang saya makan malam tu, sungguh sedap " tiba-tiba Milah mendengar kata-kata Jagjit. Dan serentak dengan kata-kata itu juga Milah terasa belakang dan tengkoknya disentuh oleh Jagjit.

Pucok dicita, ulam mendatang. Milah yang sejak tadi bergelora mula terasa geli bila Jagjit memicit-micit tengkoknya. Bukan setakat tengkok malah semakin merayap-rayap dan turun kedadanya pula. Buah dadanya yang sudah menegang itu mula diramas-ramas oleh Jagjit. Milah yang telah kegelian mula memejamkan matanya merasai kenikmatan tersebut.

" Kita masuk kebilik " bisik Jagjit sambil dia memegang tangan Milah dan menariknya perlahan. Milah yang sememang inginkannya hanya menurut saja dengan dipimpin oleh Jagjit.

Belum sempat Milah duduk pada birai kati, Jagjit telah mula mencium pada tengkoknya dengan sesekali dihisap tengkoknya itu. Tangan Jagjit pula memangnya tidak kaku, sebaliknya meraba-raba untuk membuka baju Milah. Sekejap saja baju dan baju dalam Milah telah berjaya ditanggalkannya. Dan apa lagi, Jagjit terus menyedut dan menghisap pada buah dadanya. Mulutnya sering bertukar ganti diantara kedua-dua buah dadanya. Milah mengeletar kegelian dan kenikmatan dalam keadaan berdiri begitu.

Mulut Jagjit turun lagi, lalu mencium dan menjilat-jilat pada perut Milah. Seterusnya turun lagi….. Milah yang hanya memakain kain sarong saja ketika itu dapat merasa yang Jagjit telah membuka ikatan kainnya, lalu kainnya terlondeh kelantai, dan mendedahkan kemaluannya yang licin gebu, baru dicukur bulunya. Memang Milah sengaja tidak memakai seluar dalam ketika datang tadi. Milah dapat merasa seolah-olah Jagjit menerkam kearah kemaluannya, dan terus dijilatnya pada kemaluannya itu. Milah yang sudah datang berahinya, bertambah nikmat bila lidah Jagjit menjalar-jalar dicelah kemaluannya. Dia terasa seakan-akan tidak mampu untuk berdiri. Dan dia sempat memandang pada konek Jagjit yang tegang itu. Milah pun tak sedar bila masanya tuala Jagjit terlucut dan berada dilantai berdekatan dengan kain sarongnya. Mereka berdua dalam keadaan sama-sama bogel sekarang.

Milah mengangkat sebelah kakinya dan diletakkan pada birai katil. Dia ingin supaya Jagjit lebih senang menjilat kemaluannya bila dia terkangkang begitu. Dia sudah tidak malu lagi walau pun dalam keadaan terkangkang. Yang pastinya Milah dapat merasa betapa nikmatnya bila Jagjit mula mengulum kelentitnya. Kesedapan dikulum begitu tidak dapat digambarkan oleh Milah. Kenikmatan yang dirasainya mula melemahkannya, lalu Milah baring dibirai katil sambil kakinya terus terjuntai kebawah. Dia terus saja membiarkan Jagjit membuka kangkangnya dan mengulum-kulum keletitnya.

Milah dapat merasa yang konek Jagjit telah berada dicelah kemaluannya yang dibasahi oleh air mazinya dan air liur Jagjit. Semakin lama Milah terasa konek tersebut semakin kedalam dan akhirnya menjunam kedalam lubang kemaluannya. Terangkat juga punggong Milah bila terasa konek Jagjit yang besar dan panjang itu menjunam kedasar lubang kemaluannya. Betapa ketatnya lubang kemaluannya bila konek Jagjit berada didalamnya, tidak seperti konek suaminya. Milah mula di awang-awangan bila konek Jagjit keluar masuk menerjah lubang kemaluannya. Suaranya merengek-rengek kenikmatan, serentak dan seirama dengan keluar masuknya konek Jagjit. Semakin laju Jagjit menghenjutnya semakin nikmat rasanya. Milah mula dakapkan kedua kakinya kepinggang Jagjit dan tangannya memeluk tengkok Jagjit. Lubang kemaluannya begitu kuat mencengkam konek Jagjit sambil nafasnya turun naik dengan lajunya. Jagjit telah menghenjut dengan begitu laju sekali. Pop.. pap.. pop.. pap.. dan cerek.. crek.. kedengaran bila kemaluan Milah dan konek Jagjit bertembung semasa Jagjit menghenjut. Akhirnya Milah mendengus kuat sambil pinggang dan tengkok Jagjit dipauh erat. Dan akhirnya cengkaman tersebut semakin longgar dan Milah mula terkulai. Jagjit juga yang begitu kenikmatan dan sama-sama mencapai kepuasan telah tidak sempat untuk mencabut koneknya dari lubang kemaluan Milah. Cengkaman dan kemutan dari kemaluan Milah yang kuat itu menyebabkan dia telah memancutkan air maninya kedalam kemaluan Milah.

" Eh… kenapa Jagjit lepas didalam ? " tanya Milah yang masih lagi terbaring tanpa seurat benang itu. Dia mula menjadi bimbang.

" Saya minta maaf kerana saya terlampau sedap dengan kemaluan Milah tadi. Tak apa, bila saya keluar nanti, saya akan belikan ubat pencegah mengandong " kata Jagjit memujuk Milah. Sambil itu Milah mula memakai pakaiannya semula. Begitu juga dengan Jagjit, telah memakai tualanya juga.

" Apam Milah cukup istemewa. Saya suka apam yang licin " kata Jagjit sambil tersenyum ketika Milah menuju kepintu dapur untuk balik semula kerumahnya.

Milah sememangnya telah ketagih dengan kenikmatan hubungan sex dengan benggali jirannya itu. Dia sudah tidak merasa apa-apa nikmat lagi bila melakukan hubungan sex dengan suaminya. Kalau tidak diterjah dengan konek Jagjit dia akan kegelisahan. Dan dia pasti mendapatkan Jagjit bila saja suami dan anaknya tidak ada dirumah.

Namun begitu perhubungan mereka tidak lama. Sebulan kemudian suami Milah telah ditukarkan kesekolah yang berhampiran dengan kampongnya dan mereka berpindah balik. Namun begitu Milah tetap terkenangankan Jagjit, lelaki benggali yang telah memberikan seribu kenikmatan kepadanya. Milah pun tidak tahu bagaimana untuk menghadapi hubungan sex dengan suaminya yang tidak dapat memuaskannya itu.

15 comments:

  1. pantat milah memang sedap

    ReplyDelete
  2. milah ni cerita sebenarnya main dgn jagjit sehingga mengandong, waktu dia mengandong lah puas jagjit menujah lubang pantat Milah. Tambahan pula milah sejak mengandong nafsu seks nya amat kuat sekali..sehingga bebarapa hari nak beranak jagjit masih dapat membenamkan konek panjang tak sunatnya kedalam pantat milah.

    ReplyDelete
  3. mana u tau pasal milah nie... awek u ke ???

    ReplyDelete
  4. realitinya ramai bini2 orang zaman sekarang main dengan jantan lain bila pergi kerja. kat ofis aku je ada 5 orang bini orang main dengan jantan lain time lunch. nak bagitau kat laki diorang rasa kesian pulak sebab nanti meruntuhkan masjid orang lain. ada seorang tu siap beranak anak boifren dia sebab muka anak tu tak sama dengan anak2 dia yang lain. yg herannya dia bangga mengandungkan anak haram tu n lakinya yg bela mcm anak sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sgt2.......

      Delete
    2. hi faten, best tak citer dia nie?

      Delete
    3. bukan cerita ni...tapi kenyataan bab scandal ni....

      Delete
  5. Nak kenal dgn blogger ni boleh? :)

    ReplyDelete
  6. irma ni dah ade husband ke?
    ke janda? aumm

    ReplyDelete
  7. Dlm byk2 cite,, cite psal milah ngan jagjit ni antara yg paling best

    ReplyDelete
  8. Harap cerita ni ada sambungannya lg dan milah serta jarjit akan terus brhubungan... diwarnai dgn kemasukan watak2 baru serta jalan cerita yg lebih pelbagai... best cite ni.. suka bace.. mmg harap sgt akan ada sambungannya...

    ReplyDelete
  9. ...terdapat banyak kisah benar tentang Milah, yang best kisah seorang Datin bernama Datin Milah yang kuat nafsu seks nya dan gemar main dengan India..

    ReplyDelete
  10. Banyak sangat berkhayal?

    ReplyDelete
  11. Memang benar kisah Datin Milah itu kisah benar bukan rekaan. Saya tahu kisahnya sebab kawan saya seorang Salesman India dapat main dengan Datin Milah ni sebelum dia bergelar Datin.

    ReplyDelete