Monday, June 11, 2012

Mangsa Nafsu (Bahagian 3)

pada suatu petang, semasa cikgu norhayati dan suaminya sedang berehat, mereka tiba2 dikejutkan dengan panggilan dari luar rumah mereka. rupa-rupanya anak abg mat yg berumur 13 tahun itu yang datang. cikgu norhayati segera keluar bertanyakan kenapa anak abg mat itu datang petang2 begini.

"hah kamal, ada apa hal awak datang petang2 begini?" soal cikgu norhayati.

"mak pesan suruh datang rumah malam ni, ada majlis harijadi, cikgu dan suami cikgu pun mak suruh panggil" jawab kamal.

rupa-rupanya kamal adalah anak murid cikgu norhayati di sekolah menengah T. cikgu norhayati berfikir sama ada nak menerima pelawaan tersebut bila tiba2 suaminya mencelah.

"baiklah kamal, malam nanti cikgu norhayati akan hadir..".

cikgu norhayati serba salah kerana suaminya sendiri yang telah bersetuju agar dia pergi ke rumah abg mat malam itu. cikgu norhayati bimbang abg mat akan mengulangi apa yg telah dilakukannya terhadap dirinya dua kali dulu. namun memikirkan isteri abg mat turut ada sama, cikgu norhayati merasakan dirinya akan selamat dari abg mat sekiranya dia sentiasa bersama2 dengan isteri abg mat.

malam itu nasib cikgu norhayati sekali lagi malang apabila suaminya menerima kunjungan sahabat lamanya, maka suami cikgu norhayati tidak dapat turut sama hadir ker majlis di rumah abg mat itu.

"kalau abg tak pergi, yatie pun tak mau pergilah" kata cikgu norhayati pada suaminya.

"isk mana boleh begini, lagipun kita dah setuju untuk pergi. lagipun kalau abg tak pergi malam ni, sekurang-kurangnya yatie hadir mewakili kita berdua, lagipun kalau kawan abg tak datang pun, abg sebenarnya malas nak pergi ke majlis sebegitu." balas suami cikgu norhayati pula. "lagi pun tentu banyak cerita yg abg dan kawan lama abg tu nak bualkan, kami juga mungkin akan keluar nanti" ujar suami cikgu norhayati lagi.

cikgu norhayati tidak dapat berkata apa2 lagi. maka cikgu norhayati pun bersiap2 untuk ke rumah abg mat. cikgu norhayati mengenakan baju kurung sutera berwarna putih dengan tudung hijau.

cikgu norhayati pun keluar menuju ke rumah abg mat dengan perasaan yg berdebar2. sampai dihalaman rumah abg mat cikgu norhayati pun terus memberi salam. tiada jawapan dari dalam rumah itu. cikgu norhayati terus mengetuk pintu rumah abg mat. seketika kemudian jamal, anak sulung abg mat yg berumur 19 tahun itu membuka pintu.

"masuklah cikgu, majlis akan dimulakan sebaik sahaja cikgu sampai" ujar jamal.

cikgu norhayati tersenyum lalu melangkah masuk kedalam rumah abg mat. cikgu norhayati merasa hairan kerana dalam rumah abg mat lampu tidak dipasang. gelap.

"jamal, kenapa tak buka lampu ni?" soal cikgu norhayati.

"kami sengaja tak buka lampu kerana nak buat suprise sikit" jawab jamal.

tiba2 didalam gelap itu cikgu norhayati berasa ada org memegang kedua belah tangannya. cikgu norhayati meronta untuk melepaskan tangannya namun sia2 kerana kedua belah tangannya dicengkam dengan erat sekali. lampu pun dibuka. terkejut bukan kepalang cikgu norhayati kerana mendapati dirinya dikelilingi 4 org remaja lelaki. dua melayu dan dua lagi india. kedua belah tangannya di pegang erat oleh dua org remaja india itu. tiada sebarang tanda berlangsungnya majlis harijadi didalam rumah itu.

"apa yang kamu nak buat ni jamal? adik kamu kata ada majlis harijadi malam ni." sergah cikgu norhayati. cikgu norhayati merasa dirinya telah diperangkap.

"memanglah hari ni harijadi adik saya, semua ahli keluarga saya telah keluar untuk meraikannya" jawab jamal pantas.

"habis,kenapa kamu buat begini" soal cikgu norhayati lagi, cemas.

"haa.. malam ni adalah malam special buat cikgu. kerana malam ni cikgu akan dapat merasa batang org india.. hahahaha.." ketawa jamal.

"berani kamu buat begitu pada saya, nanti saya beritahu pada bapak kamu." ugut cikgu norhayati.

"sebelum cikgu kata apa2, biar saya tunjukkan ini dulu.." balas jamal pantas sambil menekan butang 'play' pada remote control ditangannya.

beberapa ketika kemudian terpampanglah di skrin tv aksi2 cikgu norhayati sedang menghisap batang abg mat, ayah jamal sendiri.

"apa! bagaimana kamu mendapat pita rakaman ini" soal cikgu norhayati gusar.

"haha,saya jumpa pita ni dalam bilik bapak, rupanya bapak dah puas dapat menjilat pantat cikgu ya.. sekarang giliran kami pula." jawab jamal.

"tolonglah jamal, jangan buat saya begini" rayu cikgu norhayati.

"ahh, cikgu mesti layan kami malam ini, kalau tidak kami akan sebarkan salinan pita video ini" ugut jamal.

terdiam cikgu norhayati mendengar ugutan jamal itu.

"kawan2, apa lagi, habuan dah berada depan mata, jom kita kerjakan pantat cikgu yg cantik nie puas2 malam ni" arah jamal.

samy dan muthu pun terus membaringkan cikgu norhayati keatas tlam yg telah tersedia ada di situ. jamal pula terus memasang perakam video kerana dia ingin merakamkan aksi2 cikgu norhayati dikongkek pantatnya oleh 2 org budak india.

samy dan muthu sambil sebelah memegang tangan cikgu norhayati, sebelah lagi tangan mereka terus mengusap2 buah dada cikgu norhayati yg mekar disebalik baju suteranya itu. mula2 mereka mengusap lembut sahaja, tetapi lama kelamaan rabaan dan ramasan mereka menjadi semakin kuat dan ganas. jamal dan atan memerhatikan perbuatan samy dan muthu sambil mengocok2 batang mereka. baju kurung sutera cikgu norhayati disingkap oleh samy lalu samy dengan ganasnya menyonyot puting buah dada cikgu norhayati yg berwarna coklat muda itu. muthu pula dengan cepat menyuakan batangnya ke mulut cikgu norhayati. geli geleman cikgu norhayati kerana terpaksa menghisap batang anak india yg tidak bersunat.

tangannya pula tidak lepas2 dari menguli buah dada cikgu norhayati yg telah tegang kerana dirangsang oleh kedua budak india itu. jamal dan atan pula terus menyelak kain baju kurung cikgu norhayati hingga paras pinggang lalu atan pun terus menanggalkan seluar dalam dan panties yg dipakai oleh cikgu norhayati malam itu. jamal dengan pantas mengangkangkan kaki cikgu norhayati lalu menjilat pantat cikgu norhayati. atan pula mengorek2 lubang dubur cikgu norhayati dengan jarinya.

cikgu norhayati cuba untuk berkata untuk menyuruh mereka berhenti namun mulutnya telah dipenuhi oleh batang muthu yg tidak bersunat itu. seluruh tubuh cikgu norhayati sedang mendapat rangsangan seksual yg paling maksima sekarang. kedua2 puting buah dada cikgu norhayati telah begitu tegang sekarang. pantatnya yg sedang dijilat oleh jamal itu juga telah mengeluarkan banyak cecair nikmat. jamal dengan berseleranya menjilat hingga bersih air yg keluar dari pantat cikgu norhayati itu. cikgu norhayati juga semakin kuat menghisap batang muthu hinggakan terpejam mata muthu menahan nikmat dan geli apabila lidah cikgu norhayati bermain2 di hujung batangnya. beberapa ketika kemudian muthu mengejang lalu memancutkan air maninya ke mulut cikgu norhayati. terlalu banyak air mani muthu hinggakan ianya mengalir keluar melalui celah2 bibir cikgu norhayati.

muthu pun mengeluarkan batangnya dari mulut cikgu norhayati. samy pula dengan panas mengambil alih tempat muthu dengan menyumbatkan batangnya ke mulut cikgu norhayati. belum pun hilang rasa loya cikgu norhayati, terpaksa menghisap batang samy pula.

tubuh cikgu norhayati diangkat oleh atan dan jamal lalu atan pun masuk kebawah badan cikgu norhayati. atan memasukkan batangnya perlahan kedalam lubang dubur cikgu norhayati yg mengemut2 kuat itu. perlahan2 batang atan tenggelam ke dalam lubang dubur cikgu norhayati. suami cikgu norhayati sendiri belum pernah main dengan cikgu norhayati melalui lubang duburnya. jamal juga turut memasukkan batangnya kedalam pantat cikgu norhayati. agak susah juga batang jamal untuk memasuki lubang pantat cikgu norhayati yg masih sempit itu.

"ahh ketatnya lubang pantat cikgu" bisik jamal.

sekarang badan cikgu norhayati berada di tengah2 antara jamal yg sedang menghenjut pantatnya dan atan yg sedang meneroka lubang duburnya. sungguh mengghairahkan sekali, seorang perempuan muda bertudung sedang dihenjut pantat, dubur serta mulutnya. cikgu norhayati sekarang tak ubah bagaikan seorang perempuan sundal yg sentiasa ketagihkan seks. samy pula telah mencapai klimaksnya. tersedak cikgu norhayati kerana terpaksa menelan semua air mani samy yg jauh lebih banyak dari muthu tadi.

muthu yang telah naik kembali nafsunya kini sedang mengigit2 puting cikgu norhayati. cikgu norhayati merayu supaya jangan ditinggalkan sebarang bekas di badannya kerana cikgu norhayati bimbang suaminya akan perasan nanti. jamal semakin laju menghenjut pantat cikgu norhayati. dirasakan batangnya begitu kuat dicengkam oleh lubang pantat cikgu norhayati. beberapa ketika kemudian jamal pun memancutkan air maninya kedalam pantat cikgu norhayati. atan juga telah klimaks, lubang dubur cikgu norhayati begtu ketat menyebabkannya tak dapat bertahan lama. beberapa das pancutan air mani atan memenuhi lubang dubur cikgu norhayati .jamal dan atan pun mencabut batang mereka lalu terbaring keletihan. kelihatan air mani atan dan jamal meleleh keluar melalui lubang pantat dan dubur cikgu norhayati yg basah lencun dengan air nikmat itu.

samy dan muthu pula terus mengerjakan kedua2 lubang yg terdapat di tubuh cikgu norhayati itu. seketika kemudian mereka pun klimaks didalam lubang pantat dan dubur cikgu norhayati. mereka juga terbaring di sebelah cikgu norhayati yang keletihan akibat dikongkek berkali2 oleh 4 org anak muda. cikgu norhayati terbaring dengan baju kurungnya terselak hingga menampakkan kedua2 gunung yg mekar di dadanya itu. kainnya juga terselak hingga paras pinggang menampakkan lubang pantat dan duburnya yg lencun dipenuhi air mani 4 org anak muda. di wajah cikgu norhayati juga terdapat tompokkan air mani yg telah kering. begitu juga di bibirnya, terdapat kesan2 air mani yg telah kering. setengah jam kemudian mereka mengemaskan kembali pakaian cikgu norhayati lalu menyuruh cikgu norhayati pulang kerumah. cikgu norhayati melangkah pulang ke rumah dengan perasaan yg berkecamuk.

namun begitu cikgu norhayati juga merasakan kepuasan yg tak terhingga bersama2 dengan 4 orang anak muda itu tadi. jamal tersenyum puas kerana berjaya merakamkan aksi2 lucah cikgu norhayati disetubuhi 4 org lelaki.

No comments:

Post a Comment