Monday, June 11, 2012

Mangsa Nafsu (Bahagian 4)

suatu hari suami cikgu norhayati membawa pulang 2 orang lelaki keturunan india ke rumah mereka. kata suami cikgu norhayati, mereka adalah business partner yg datang untuk melawat projek mereka di kawasan berhampiran dengan sekolah dimana cikgu norhayati mengajar. mereka juga akan bermalam di rumah mereka selama 2 malam. cikgu norhayati hanya tersenyum mendengar apa yg dikatakan oleh suaminya itu. mereka membawa sebuah beg pakaian sahaja. mereka berdua ditempatkan di bilik atas rumah mereka.

malam itu setelah kedua tetamu mereka itu masuk tidur, cikgu norhayati berkata sesuatu kepada suaminya didalam bilik tidur mereka.

"abg,yatie tengok kawan abg tu pandang yatie semacam jer bang.. yatie takutlah." kata cikgu norhayati.

suami cikgu norhayati hanya ketawa mendengar apa yg dikatakan oleh cikgu norhayati itu.

"tak ada apa2 lah.. yatie tak perlu risau, mereka berdua tu org baik." ujar suami cikgu norhayati.

malan itu suami cikgu norhayati begitu bernafsu sekali mengerjakan pantat cikgu norhayati hinggakan mulut cikgu norhayati tak berhenti2 merengek2 manja. 2 pusingan juga suami cikgu norhayati membaham pantatnya malam itu. mereka terlupa bahawa rumah mereka malam itu ada tetamu. kedua2 lelaki india itu bercakap2 didalam bilik mereka.

"eh ramu.. kau dengar tak suara perempuan tu merengek2?" tanya kuty pada temannya ramu.

"ya aku dengar.. isk dasyat betul bunyinya.. tentu seronok kawan kita itu sedang menikmati tubuh isterinya itu kan?" tanya ramu kepada kuty semula.

"eh ramu, kau tak geram ke tengok tubuh isterinya tu. aku geram betullah. kalau dapat kat aku, mau semalaman aku fuck pantat dia" kata kuty lagi.

"siapa cakap aku tak geram, sepanjang kita makan malam tadi, batang aku ni dah keras dalam seluar tau tak. ketat betul baju yang dia pakai masa makan malam tadi, aku ingat situ jugak aku nak hisap puting dia.. hehehe.." balas ramu.

memang semasa mereka makan malam tadi cikgu norhayati mengenakan baju yg agak fit hingga jelas menampakkan bentuk buah dadanya pada ramu dan kuty.

"apa kata kalau pagi esok kita pakat2 fuck pantat isteri kawan kita tu?" kuty mengemukakan cadangan.

"hahaha.. aku pun terfikir perkara yang sama, tapi isteri dia tu cikgu, mesti dia keluar mengajar pagi esok. masa mana kita nak main ngan pantat dia?" soal ramu pula.

"tak apa, jangan bimbang. perkara itu kau serahkan pada aku" kata kuty sambil mengeluarkan sebotol ubat ghairah.

"hahahahaha....." ketawa ramu gembira kerana dia sendiri pun memang dah mengidamkan tubuh badan cikgu norhayati.

keesokkan paginya cikgu norhayati dan suaminya telah bersiap2 untuk pergi bekerja. suami cikgu norhayati menyuruh cikgu norhayati memanggil 2 org kawannya yg masih berada di tingkat atas itu. cikgu norhayati pun melangkah menaiki tangga menuju ke bilik kedua tamu mereka. cikgu norhayati mengetuk pintu sambil memanggil mereka untuk turun bersarapan bersama2. ramu dan kuty pun keluar dari bilik dengan senyuman sinis. di kepala mereka sudah terbayang2 bagaimana seronoknya mereka nanti bila cikgu norhayati menghisap dan menjilat batang mereka.

semasa di ruang makan, sewaktu suami cikgu norhayati keluar untuk menghidupkan enjin kereta dan cikgu norhayati pula sedang sibuk menyediakan hidangan, dengan pantas kuty memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam cawan cikgu norhayati. selepas itu mereka pun bersarapan seperti biasa. kuty dan ramu menjeling sahaja apabila melihat cikgu norhayati meneguk hingga habis air di cawannya yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu.

setelah selesai,mereka pun berbincang tentang kerja. kuty menyuruh suami cikgu norhayati pergi ke bank dengan segera untuk menyiapkan dokumen2 penting yg perlu bagi urusan mereka hari itu. suami cikgu norhayati meminta untuk menghantar cikgu norhayati ke sekolah tempat dia mengajar dulu namun kuty berkata biar dia dan ramu yg tlg hantarkan. lagi pun suami cikgu norhayati mesti menyiapkan segera semua dokumen yg diminta mereka. mereka juga memberikan alasan yg mereka akan melalui sekolah tempat cikgu norhayati mengajar untuk sampai ke tapak projek syarikat mereka. suami cikgu norhayati pun bersetuju dengan cadangan kuty itu. dia tidak tahu bahawa sebentar lagi 2 org lelaki india itu akan meratah tubuh isterinya yg cantik itu...

sepanjang perjalanan ke sekolah cikgu norhayati mengajar, ramu dan kuty tak putus2 menanyakan berbagai2 soalan kepada cikgu norhayati. jenuh jugalah cikgu norhayati nak menjawab semua soalan ramu dan kuty itu. kuty sengaja bertanyakan soalan yg berbaur lucah kepada cikgu norhayati untuk melihat reaksi cikgu norhayati.

"cikgu pernah tengok vcd blue ke tak?" soal kuty.

"isk apa awak cakap ni? saya tak suka lah benda2 macam tu" balas cikgu norhayati tersinggung dengan soalan kuty itu.

"hehe.. tak apa, kejap lagi kau akan aku kerjakan sepuasnya" bisik hati kuty.

ubat perangsang yg telah dicampurkan kedalam minuman cikgu norhayati telah mula menampakkan kesan. cikgu norhayati mula gelisah ditempat duduk belakang kereta yg dipandu ramu itu. ramu dan kuty tersenyum melihat gelagat cikgu norhayati itu. sebentar lagi pasti fantasi mereka untuk mengerjakan pantat perempuan melayu bertudung yg telah bersuami pasti akan terlaksana. cikgu norhayati hari tu mengenakan baju kebaya dengan tudung wardina.

ramu mula menjilat2 bibir bila melihat cikgu norhayati sudah mulai layu matanya ditempat duduk belakang kereta yg dinaiki mereka itu. ramu menghentikan kereta itu ditepi jalan lalu kuty pun terus keluar dari kereta lalu masuk semula tapi kali ini di tempat duduk belakang, disebelah cikgu norhayati yg sedang ghairah itu. kuty pun meneruskan perjalanan mereka.

ditempat duduk belakang itu kuty dengan perlahan2 meramas2 pantat cikgu norhayati dari luar kain kebayanya. cikgu norhayati cuba menghalang perbuatan kuty itu, namun nafsunya yg telah terangsang itu menjadikannya lemah. kuty kemudiannya mengucup bibir cikgu norhayati yg bersalut lipstik merah hati itu. dihisapnya bibir cikgu norhayati dengan penuh nafsu sambil sesekali menjulurkan lidahnya kedalam mulut cikgu norhayati lalu menjilat2 lidah cikgu norhayati. kuty kemudian memegang pipi cikgu norhayati agar mulutnya terbuka lalu meludahkan air liurnya kedalam mulut cikgu norhayati. terasa payau air liur kuty yg kuat merokok itu. cikgu norhayati terpaksa menelan air liur kuty itu kerana mulutnya telah ditekup ole tangan kuty yg kasar berbulu itu. ramu hanya menjeling dari cermin belakang sambil tersenyum kerana dia tahu kuty sememangnya gemarkan seks yang agak kotor.

kemudian tangan kuty mula menyeluk kebawah baju kebaya cikgu norhayati lalu meramas2 kedua buah dada cikgu norhayati bergilir2. kemudian kuty menyeluk pula kain yg dipakai cikgu norhayati lalu menjolok2 lubang pantat cikgu norhayati dengan 2 batang jarinya. terangkat2 tubuh cikgu norhayati apabila pantatnya dijolok begitu. kuty meraih tangan cikgu norhayati yg lembut itu lalu digosokkan ke batangnya yg telah tegang didalam seluarnya. kuty kemudian membuka zip seluarnya untuk mengeluarkan batangnya itu. tangan cikgu norhayati lalu mengenggam batang kuty yg besar itu sambil melancapkannya sekali. perlahan2 badan cikgu norhayati dijatuhkan oleh kuty hinggakan muka cikgu norhayati berada betul2 dihadapan batangnya yg keras seperti besi itu. jari2 kuty masih terus dengan tugasnya mengorek2 lubang pantat cikgu norhayati. tangan kuty sudah basah kerana air pantat cikgu norhayati telah keluar dengan banyak sekali. cikgu norhayati yg telah terlalu ghairah itu telah lupa diri sekarang. cikgu norhayati terus mengulum batang kuty yg tidak bersunat itu dengan lahapnya. ramu melihat satu pemandangan yg sungguh indah di tempat duduk belakang kereta yg dipandunya itu. cikgu norhayati dengan kain yg terselak sedang menghisap batang kuty sambil jari2 kuty menjolok2 lubang pantatnya yg sempit itu. tudung wardina di kepala cikgu norhayati telah senget akibat terlalu laju cikgu norhayati menghisap batang kuty.

kuty dengan ganasnya menolak badan cikgu norhayati hingga terbaring lalu mengangkangkan kaki cikgu norhayati seluas-luasnya. kuty terus menjilat sambil menyonyot biji kelentit cikgu norhayati yg telah becak itu. kereta yg dipandu ramu itu berhenti di lampu merah. sebuah motorsikal juga berhenti disebelah kereta mereka.

rupa-rupanya penunggang motor itu adalah cikgu zam. cikgu zam adalah guru yg mengajar di sekolah cikgu norhayati juga. alangkah terkejutnya cikgu zam melihat keadaan cikgu norhayati yg terkangkang di tempat duduk belakang kereta itu sambil seorang lelaki india menjilat2 lubang pantatnya. setahu cikgu zam, cikgu norhayati adalah seorang perempuan yg sopan, lebih2 lagi cikgu norhayati juga telah bersuami. keras batang pelir cikgu melihat pantat cikgu norhayati yg tembam itu. memang cikgu zam juga telah lama geramkan pantat cikgu norhayati, tapi memikirkan cikgu norhayati telah bersuami, maka dia pun mendiamkan diri sahaja. namun apa yg telah dilihatnya pagi ini telah merubah pandangannya terhadap cikgu norhayati yg ayu dan sopan itu.

lampu bertukar hijau. kereta itu pun bergerak laju meninggalkan motor cikgu zam.

telah beberapa kali cikgu norhayati klimaks hari ini. badan cikgu norhayati juga telah lembik dikerjakan oleh kuty. muka dan mulut cikgu norhayati comot dipenuhi tompokkan air mani kuty. begitu juga dengan lubang pantatnya. kelihatan cecair putih pekat meleleh keluar dari pantat dan juga dubur cikgu norhayati. nyatalah cikgu norhayati telah dikerjakan sepuasnya oleh kuty dan ramu. rupa-rupanya mereka berdua telah selesai melepaskan segala nafsu mereka ke segenap penjuru tubuh cikgu norhayati. mereka sama2 membetulkan pakaian cikgu norhayati lalu menghantar cikgu norhayati ke sekolah dimana cikgu norhayati mengajar. perlahan2 cikgu norhayati turun dari kereta lalu berjalan ke dalam kawasan sekolah. masih terasa air mani kuty dan ramu mengalir dari celahan pantat dan juga duburnya. cikgu zam memerhati langkah cikgu norhayati dengan penuh makna...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Sdpnye klu dpt partner cikgu cmni...
    Any teacher..jb
    Wc high_libido82

    ReplyDelete