Friday, June 1, 2012

Menanti Hujan Reda (Bahagian 2)

Setelah berpakaian aku pergi menemui Kamal yang sedang bertugas.Bila melihat aku Kamal bersuara,"Encik Osman hendak ke-mana?".

"Saja keluar,rokok sudah habis".balas ku.

Kami berborak kosong buat seketika. Sebelum beredar aku menghulurkan kepada Kamal beberapa RM untuk dia membeli lauk pagi esok,kerana aku akan pergi makan dirumahnya memandangkan yang hari esok cuti.

Merasakan yang rintik-rintik hujan sudah mulai turun,aku meminta diri untuk pulang.Aku pulang kerumah semula untuk mengambil baju hujan,towel dan kain pulikat.Setelah semuanya beres aku menunggang motorku menuju kerumah Kamal.

Hujan sudah mulai lebat bila aku sampai. Normah segera membuka pintu bila mendengar bunyi motor.

"Ingatkan Encik Osman tak datang".Normah bersuara.

"Mana boleh tak datang, kerana adik saya sudah beria-ia benar untuk bermain ditaman mini Normah".balas ku.

Normah tersipu-sipu sambil menyuruh aku segera masuk kerumah sambil berkata,"Masuklah cepat Encik Osman nanti demam pula adik Encik Osman".

Aku segera masuk dan terus merangkul tubuh Normah yang gebu dan kami bercumbuan. Kami berhenti bercumbuan setelah mendengar tangisan Arif.

Kami berpimpingan tangan menuju kebilik untuk melihat Arif.Normah terus meriba Arif sambil aku tolong membuka bra Normah kerana Arif hendak menetek.Merasakan puting tetek ibunya dengan lahap Arif terus menghisap.

"Apa tengok saja, kalau hendak,Encik Osman hisaplah yang sebelah lagi" Normah bersuara.

Tanpa membuang masa aku terus saja mengisap dan menelan kesemua susu yang keluar.

"Sedap tak?" Normah bertanya.

"Sedap"balas ku pendek. Aku memberitahu Normah yang aku tak nak hisap sampai habis takut kalau-kalau nanti Arif tak puas.

Aku terus pergi keruang tamu setelah mencium manja pipi Normah.

"Kalau Encik Osman hendak minum kopi, ambillah didapur, sudah saya sediakan"Normah bersuara apabila melihat aku sudah hendak beredar.

Aku mengangguk dan terus kedapur. Dengan seteko kopi bersama dengan dua biji cawan aku keruang tamu, duduk disofa menghisap rokok menonton T.V sambil meminum kopi. Selesai merokok aku salin pakaian dengan hanya berkain pulikat sahaja. Mengingatkan body Normah yang solid adikku sudah mula active. Aku mengurut-ngurut batangku sambil mengkhayalkan mini garden Normah.

Sebentar kemudian Normah datang. Melihatkan yang aku hanya berkain pulikat, Normah kebilik semula dan keluar dengan hanya berkemban dan terus duduk diatas pehaku.Aku melepaskan ikatan kain kembannya dan terus menghisap kedua-dua buah dada Normah yang sejak dari dulu lagi telah menjadi kegemaranku.

"Hai cepatnya adik Encik Osman jaga¨ Normah bersuara setelah merasakan pergerakan adik kecilku dicelah alur punggungnya.

"Adik saya memang begitu,apalagi setelah terhidu aroma mini garden Normah¨kata ku.

Normah menyuruh aku membuka kain sarongku kerana dia hendak membelai adik ku dengan lidahnya. Aku kegelian apabila Normah mengigit manja dua biji buah yang terdapat dipangkal batang adikku yang perkasa.

"Tengok tu adik Encik Osman bukan saja active tetapi urut-urat yang terdapat pada batangnya turut timbul dengan kepalanya yang agak kembang dan berkilat..¨Normah bersuara setalah dia puas mengulum kepala adikku.

"Normah,siapa punya yang lebih besar, saya ataupun Kamal¨ aku bersuara.

"Malulah saya hendak cakap¨ balas Normah.

"Apa yang hendak di-malukan¨ aku bersuara lagi.

Aku difahamkan yang Kamal punya hanya separuh dari "size" adikku.

"Normah boleh tahan juga ye...pagi tadi sempat juga menahan tusukan dari Kamal¨ aku bersuara.

"Hendak hidup Encik Osman, untuk menghilangkan kesangsiannya setelah dia melihat Encik Osman tidur disofa,lagi pun kalau menjadi tidaklah dia menuduh yang bukan-bukan¨ balas Normah.

Aku menyuruh Normah berdiri sambil melepaskan kain kembannya.Dengan cermat aku membaringkannya semula disofa.Setelah dia baring aku melebarkan kangkangnya dan terus menjilat-jilat diseluruh alur cipapnya dengan sesekali aku mengigit manja biji kelentitnya yang sudah agak keras.

Lama juga aku memainkan lidahku sebelum Normah bersuara,"Mari kita masuk bilik¨

"Tak payahlah Normah, kita bersenam disini saja¨balasku.

"Kalau begitu Encik Osman tolong matikan lampu¨sambung Normah.

"Apa pula hendak dipadamkan lampu, kita bersenam didalam keadaan terang lagi seronok, boleh kita lihat segala pergerakan dengan jelas¨ kata ku.

Aku suruh Normah berdiri dan aku sendiri duduk bersandar disofa dengan adikku sudah tak sabar lagi bermain didalam lubang mini garden Normah. Sebelum Normah sempat duduk dicelah kelengkangku dia belari anak kebilik dalam keadaan telanjang bulat kerana gangguan tangisan Arif.

Lama juga aku duduk seorang diri disofa sebelum Normah datang semula untuk menyambung senaman kami.Dengan cermat Normah menurunkan punggongnya sehingga adikku selamat beriadah didalam taman mini Normah sambil diberikan kemutan yang begitu mesra.

"Kan sedap bersenam didalam keadaan terang¨ aku bersuara sambil meramas-ramas punggong Normah yang sudah hendak memulakan aksi turun naiknya.

Normah senyum bila melihat aku hendak menyonyot puting buah dadanya sambil memicit-micit tengkok ku.Sesekali Normah mengeledingkan badannya untuk melihat adikku yang telah terbenam hingga kepangkal.

"Lihat tu Normah bulu-bulu kita yang lebat pun tidak melepaskan peluang untuk bergaul mesra".

Normah sudah tidak dapat bertahan lama lagi sambil bersuara, "Bantu saya Encik Osman kerana air saya hendak keluar¨.

Aku melajukan pergerakan punggongku keatas kebawah untuk membantu Normah mencapai kepuasan.

Setelah dia puas aku menyuruh Normah bangun dan menonggeng kerana aku hendak memasukkan adikku dari arah belakang. Sebelum adikku aku masukkan aku jilat alur cipap Normah yang sudah begitu lencun dengan banyak cecair yang meleleh keluar. Aku juga sempat menjilat alur duburnya sambil bersuara,

"Boleh saya masukkan adik saya ikut lubang ini¨kataku.

"Janganlah Encik Osman..¨ Normah bersuara.

Aku berdiri dibelakang Normah sambil menyuakan adikku tepat dilubang cipap Normah yang sudah tidak begitu sabar menunggu kunjungan adikku. Aku main-mainkan kepala adikku sambil mengesel-gesel biji kelentit Normah sehingga dia memaksa aku untuk segera memasukkan adikku.

Dengan penuh gaya adik ku mengelungsur masuk hingga kepangkal. Kehadiran adik ku seperti biasa akan disambut oleh lubang cipap Normah dengan kemutan mesra.Sebelum memulakan tujahanku aku ramas-ramas punggung Normah. Bila sudah hampir kekemuncak senaman yang sedang kami lakukan, aku membuat aksi sorong tarik sorong tarik dengan agak laju hingga membuatkan sepasang buah dada Normah yang bulat berbuai-buai.

Setelah senaman kami tamat aku menyandarkan badanku ke sofa, kepenatan tetapi puas. Normah duduk sementara diatas ribaku sebelum kami kebilik air untuk membersihkan badan. Selesai membersihkan badan aku mengenakan kain pulikat, dengan secawan kopi ditangan aku membuka pintu depan dan duduk ditangga sambil mengisap rokok dan minum kopi.

Sebentar kemudian Normah datang untuk menikmati angin malam sambil melihat hujan yang masih belum reda. Kami berborak sambil sekali sekala bercumbuan. Takut dilihat oleh orang lain kalau ada Normah bangun untuk mematikan lampu diruang tamu.Kini kami bercumbuan dalam keadaan gelap. Seronok juga bila sekali sekala angin bertiup kencang dengan mempercikkan air hujan yang masih turun.

Aku rangkul tubuh Normah sambil meraba-raba ditempat yang kerap memberikan kenikmatan kepada kami. Kini kami seolah-olah persis sepasang teruna dan dara yang sedang tengelam dialam cinta. Kami kurang berbicara,hanya tangan dan mulut kami saja yang kerap memainkan peranan.

Hampir satu jam kami bercumbuan di-muka pintu. Normah minta diri untuk masuk tidur kerana sudah mengantuk.Aku kunci pintu terus masuk ke-bilik dan merebahkan diri disebelah Normah. Aku menyuruh Normah membuka baju dan branya sekali. Kami baring bertentangan muka sambil berpelukan. Aku hisap puting Buah dada Normah dan terus terlena didalam dakapannya.

"Encik Osman bangun sudah hampir pukul lima pagi,kata hendak pulang cepat sebelum Kamal pulang¨.Normah bersuara sambil mengoyang bahu ku. Aku bangun dan terus kebilik air. Bila aku masuk semula kedalam bilik Normah terus merangkul tubuhku sambil menyuruh aku baring.

Aku turutkan kemahuan Normah. Ditariknya kain pelikat yang aku pakai dan terus mengentel adik ku.Sebentar saja digentel adik ku sudah active semula.Normah mengangkang dicelah kelengkangku sambil aku menyandarkan badan ku didinding katil dengan berlapikkan sebiji bantal. Dengan cermat Normah menurunkan punggongnya. Setelah adik ku selamat berada didalam lubang cipap Normah aku ramas punggongnya sambil membantu untuk mengerakkan punggong Normah keatas kebawah.

Kedua-dua tangan Normah ditopangkan kedada ku.Sekali sekala dia menbongkok untuk menjilat puting tetek ku.Menyedari yang Normah sudah mula hendak melajukan pergerakan punggongnya, aku rangkul erat tubuh Normah sambil memusingkan badan dengan Normah berada dibawah.

Seperti biasa aku menyuruh Normah melipatkan kedua-dua belah kakinya dibelakang pehaku sebelum aku membuat aksi sorong tarik sorong tarik dengan agak laju. Walaupun aku boleh bertahan agak lama tetapi aku mempercepatkan pergerakan sorong tarik ku agar kami sampai kepuncak jaya bersama.

Kami berpandangan sambil senyum setelah aku melepaskan satu ledakan yang padu yang disambut oleh satu kemutan mesra lubang cipap Normah.

"Normah puas tak¨aku bersuara sambil mencabut adikku yang sudah mengendur.

"Encik Osman bagaimana?¨ Normah bersuara tanpa menjawab pertanyaan ku.

Aku mengenakan pakaian tanpa mencuci adik ku. Sebelum pergi aku memberi isyarat yang Normah sudi tak melayan karenah adik ku bila ada peluang. Normah menganggukkan kepala sambil menuju kebilik air.

Lebih kurang pukul sebelas pagi aku tiba dirumah Kamal. Melihatkan yang Kamal berada dibelakang rumah aku terus menghampirinya.

"Boleh tahan juga ribut malam tadi, tengok tu banyak juga dahan getah yang patah¨ Kamal bersuara sambil menghalakan muncungnya kearah dahan-dahan getah yang terkulai. Sebelum aku sempat bersuara Kamal menyambung,

"Nasib baik tidak ada apa-apa yang berlaku terhadap Arif dan Normah¨.

Dikala aku dan Kamal sedang rancak berbual Normah datang sambil mendukung Arif. Aku menghulurkan tangan untuk mengambil Arif yang kini sudah agak mesra dengan aku. Normah berlagak seolah-olah tidak ada apa-apa yang berlaku malam tadi sambil bersuara, "Sukar saya hendak tidur malam tadi kerana ribut agak kencang,tahu sajalah tinggal berdua dengan Arif mana tak cemas.¨

Perbualan kami tamat disitu saja sebelum kami masuk kerumah untuk menikmati makan tengah hari. Selesai makan aku dan Kamal berborak diruang tamu. Normah sudah masuk bilik untuk menidurkan Arif.

Aku tak tahu bila aku terlena disofa. Aku digerakkan oleh Kamal yang aku lihat sudah berpakaian kemas sambil bersuara, "Encik Osman berehatlah sebentar, saya hendak ke pekan.

"Tunggulah Kamal kita pergi bersama¨ aku bersuara sambil menuju kebilik air untuk mencuci muka. Sebelum melangkah keluar aku perhatikan Normah menunjukkan reaksi menyesal kerana aku ikut Kamal ke pekan.

Malamnya sebagai dijanji aku kerumah Kamal untuk makan malam. Kamal sudah sedia menanti dimuka pintu.

"Nampak gaya malam ini hujan lagi¨ Kamal bersuara.

"Kalau hendak hujan pun biarlah saya sempat balik kerumah¨ kata ku.

"Kalau hujan apa hendak kata, Encik Osman tidur sini sajalah, apa salahnya¨ Kamal bersuara.

Selesai makan aku dan Kamal ke ruang tamu untuk menonton T.V. Rintik-rintik hujan sudah mula kedengaran menerjah atap zink rumah Kamal. Kami berpandangan.

"Encik Osman boleh tak jadi penjamin kerana saya berhajat untuk meminjam dari bank Rakyat untuk merepair dan menambah sebuah bilik lagi¨ Kamal bersuara.

"Berapa banyak yang Kamal hendak pinjam?¨ aku bertanya.

"Lebih kurang RM dua puluh ribu¨ Kata Kamal.

"Banyak tu¨ balas ku.

Bincang punya bincang akhirnya Kamal bersetuju dengan cadanganku dan dia tak payah meminjam dari Bank Rakyat, biar aku yang keluar belanja dengan syarat bilik yang hendak dibina dikhaskan untukku. Dengan berbuat demikian aku tak payah menyewa. Normah senyum bila mendengarkan yang Kamal sudi menerima cadanganku.

Melihatkan yang Kamal sudah agak mengantuk aku menyuruh dia pergi tidur.

"Encik Osman tidur disini saja, hujan pun belum reda lagi¨ Kamal bersuara semasa dia hendak beredar. Aku mengangguk.

"Encik Osman jangan tidur disofa, tidur di-bilik sebelah saja¨ Kamal bersuara dan terus kebilik air.

Aku menghampiri Normah dan bertanya kalau-kalau malam nanti ada peluang tak. Normah memberitahu ku agar sabar menunggu kerana telah menjadi kebiasan yang Kamal akan tidur mati setelah dia puas.

Aku masuk kebilik sebelah setelah Kamal dan Normah masuk kebiliknya. Dengan cermat aku menurunkan tilam yang terdapat diatas katil. Kerana aku tidak mahu bunyi katil menjadi gangguan kalau Normah sudi melayan kerenah adikku nanti. Sambil baring aku pasang telinga."Bang slow sikit nanti Encik Osman dengar, malu¨ aku mendengar Normah bersuara.

Akhirnya aku dengar bunyi katil bergoyang seolah-olah ianya sedang menampung satu pergerakan yang agak keras oleh mereka yang sedang baring diatasnya. Lama kelamaan bunyi goyangan katil tersebut semakin reda dan terus senyap.

Aku menunggu dengan sabar sambil mengentel-gentel adikku yang sudah agak keras. Bunyi dengkur Kamal semakin jelas. Aku mendengar pintu bilik Kamal dibuka dengan cermat. Aku terus berdiri ditepi pintu dalam keadaan telanjang bulat. Setelah Normah masuk aku terus merangkul tubuhnya. Setelah kami bercumbuan buat seketika, aku tanggalkan pakaian Normah dan memimpin tangannya menuju ketilam yang bakal menjadi gelanggang senaman kami.

"Mengapa Encik Osman letak tilam di-bawah¨ Normah berbisik ketelinga ku."Kalau bersenam diatas katil, bising¨ Bisik ku.

Dengan cermat aku merebahkan tubuh Normah. Untuk mengelakkan dari didengari oleh Kamal kami kurang berbicara, hanya mulut dan tangan kami yang memainkan peranan utama. Aku membuka kangkang Normah dan terus menjilat-jilat diseluruh kawasan alur cipapnya.Normah meramas-ramas kepalaku sambil memberi isyarat agar aku baring terlentang.

Setelah aku baring,Normah mengangkang diatas dadaku dan terus membongkok untuk menyonyot kepala adik ku.Aku sambung semula perbuatanku dengan menjilat-jilat alur cipapnya. Perbuatan ku ini memang digemari oleh Normah. Setelah lidah ku merasa puas menjilat alur cipap Normah, aku menyuruh dia baring.

Normah baring sambil membuka kangkangnya dan menyuruh aku segera memasukkan adik ku kedalam alur cipapnya.Aku memulakan aksi sorong tarikku setelah adik ku berasa selesa berada didalam lubang cipap Normah.

Kami berpelukan dengan erat apabila merasakan yang kami sudah tidak dapat bertahan lebih lama lagi. Cipap Normah memberikan satu kemutan yang begitu mesra semasa adik ku hendak melepaskan cecair pekatnya.Akhirnya aku terkulai layu diatas badan Normah setelah kami sama-sama mencapai nikmat yang kami cari.

Dengan perlahan aku mengangkat tilam dan menempatkannya diatas katil semula setelah Normah pergi untuk tidur bersama dengan Kamal. Benar kata Normah yang Kamal kerap tidur mati setelah puas.Kerana dengkurannya masih kedengaran walaupun cipap Normah sudah selesai melayan karenah adik ku.

Selesai sarapan aku terus pergi kerja. Kamal aku perhatikan mula hendak menyambung tidur-nya kerana dia off-duty. Normah mengiringku ke-muka pintu sambil mengharapkan kehadiran adik ku bila ada peluang...

No comments:

Post a Comment