Friday, July 27, 2012

Alim Bertudung (Bahagian 1)

Aku ada pelbagai kisah yang boleh dikongsi bersama pembaca. Kebanyakannya kisah ini adalah kisah kawan aku dan juga kisah-kisah yang aku dengar dan boleh dipercayai kesahihannya. Sebagai pengenalan aku akan membawa sebuah kisah aku yang dah ada awek, tapi secara tak sengaja boleh merasa awek lain yang dah ada balak. Kisahnya terjadi masa aku ni masih menuntut di dalam sebuah universiti. Kisahnya bermula begini…

Aku ni aktif dalam persatuan. Awek aku pun aktif dalam persatuan jugak. Tapi kitorang tak satu kepala, jadi sorang masuk persatuan lain, sorang lagi masuk persatuan lain. Persatuan aku ni banyak terlibat dengan aktiviti kemasyarakatan. Persatuan awek aku pula banyak panjat gunung dan masuk hutan. Jadi tiap kali cuti memang jarang kitorang dapat bersama, kalau ada kesempatan pun cuma pada awal cuti. Okeh…. Lupakan bab awek aku, kita concentrate kat kisah aku ni.

Satu hari persatuan aku ni mengadakan satu perkhemahan motivasi untuk anak-anak yatim di sebuah rimba rekreasi. Perkhemahan ni kira lama gak, 5 hari 4 malam. Dekat-dekat seminggu tu. Biasalah kalau berpersatuan ni, mesti ada ramai awek yang cun, termasuklah persatuan aku ni. Ada awek yang baik, pakai tudung labuh. Ada yang pakai tudung, tapi tudung biasa je. Ada yang pakai tudung, tapi jenis libas kebelakang dan terjojol la yang bengkak dan juga yang leper. Dan tak lupa juga ada yang tak pakai tudung.

Dalam jawatankuasa kali ni, majoriti ahli lebih ramai perempuan. Jadi yang lelaki jadi spesies yang hampir pupus dalam perkhemahan ini. Kalau tak salah aku, ada la lebih kurang sepuluh orang lelaki berbanding tiga puluh orang perempuan. Aku memula pikir "Syurga la macam ni!!!".

Tapi rupanya semua kerja-kerja logistik budak-budak nak pupus ni la yang kena buat kerja. Kerja-kerja pejabat semua serah kat perempuan. Kira jadi hamba abdi. Tapi sebab boleh dikatakan semua awek-awek tu boleh dikategorikan sebagai cun juga maka semuanya menerima dengan hati yang rela walau jadi hamba abdi.

Walaupun awek-awek ni ada yang pakai tudung dan ada yang tidak, tapi masing-masing jaga tatasusila. Tak taulah kalau cuma cover je. Tapi itulah yang nampak. Dalam ramai-ramai tu, ada sorang awek yang nampak agak sopan dan baik sebab dia ni jenis pakai tudung labuh. Dada awek ni memang bolehle tahan besar dan pejalnya maybe dalam 36 C. sampai leh nampak terjojol walau dia pakai tudung labuh sesuai dengan saiz badan dia yang kira okeyla, tak kurus, tak gemuk, seksiiii. Aku tak pandang sangat semua ni pada asalnya, hinggalah satu malam.

Malam pertama semua okey. Lepas ice breaking, pecah kepada kumpulan dan aku masuk jadi fasilitator untuk satu kumpulan anak-anak yatim ni, termasuklah budak perempuan yang aku citerkan tadi. Malam mula tak jadi apa-apa. Huha huha bising, kuk kik, kuk kik, ketawa. Habis semua masuk tidur. Tinggal la spesies yang dah nak pupus ni kena bergilir berjaga malam.

Malam kedua, malam yang tak disangka. Malam tu ada ceramah motivasi oleh seorang pensyarah. Pensyarah ni pulak pandai buat lawak jenaka jadi tak kering gusi la budak-budak yatim ni dan tak pedulikan lagi kakak-kakak dan abang-abang yang ada di sekeliling. Nak dijadikan ceritanya, waktu ceramah tu, aku datang nak tumpang buat-buat dengar dan cari tempat kat belakang sekali. Kat belakang budak-budak tu lah. Dan kebetulan ada beberapa lagi awek-awek kat belakang budak-budak tu tengah mendengar ceramah jugak, termasuk la awek yang aku highlightkan tadi. Dia orang semua duduk di kawasan yang boleh kira gelap la jugak. Ada tiga orang semuanya.

Aku macam biasa duduk situ dengan niat yang ikhlas. Aku duduk atas tanah dekat dengan awek yang sorang ni. Jangan terkejut pulak bila aku kata duduk atas tanah. Inikan kawasan perkhemahan mana ada dewan seminar. Jadi hampar tikar, pasang spotlight, pasang PA sistem, jalan ceramah.

Aku duduk sebelah awek tu. Ada lagi kawan awek tu kat sebelah dia. Dia orang semua buat tak tau. Bukan nak buat apa-apa ye tak? Lama jugak duduk, dalam lima minit, aku dah mula lenguh. Lalu aku menongkat kedua tangan aku ke belakang. Secara tak sengaja terkena tangan awek yang sorang ni. "Sori!" kata aku. "Takpe.." kata awek tu sambil tersenyum. Kawan-kawan dia masih buat tak tau. Aku meneruskan niat aku menongkat tangan. Kejap-kejap tersentuh lagi. Kali ni aku tak mintak maaf. Aku cuma tengok awek tu, awek tu tengok aku balik dan tersenyum. Aku tengok awek tu balik dan membalas senyum. Tak lama lepas tu tersentuh lagi. Aku tengok awek tu. Awek tu buat tak tau je. "Aik… lain macam je ni" kata aku dalam hati. Bila dah awek tu buat tak tau, aku pun buat tak tau dan kali ni terus berlaga lengan. Lembut je rasanya. Aku dah tak mengelak lagi, awek tu pun sama. Tiba-tiba aku rasa lain macam. Macam ada tongkol kayu tengah naik kat celah kangkang aku. Aku jadi lebih nakal. Aku gunakan jari kelingking lalu menindih jari awek tu. Awek tu membalas dengan menindih balik. Aku tindih lagi, awek tu tindih balik. "Tak boleh jadi ni" kata aku lagi dalam hati.

Aku makin ganas, kali ni aku mengelus dengan tapak tangan. Mengelus hingga ke pergelangan tangan. Aku tengok dada awek tu dah berombak. Tiba-tiba kawan awek tu bersuara. "Alamak….potong stim betul". Diaorang ajak awek pegi mana ntah. Aku ingat habislah melayang rezeki malam tu. Tapi tanpa diduga awek tu berkata, "korang pergilah dulu. Aku nak dengar ceramah ni. Bestlak Cikgu Muten buat lawak". Cikgu Muten tu bukan nama betul, nama samaran saja aku letak. Aku ambil dari cerita Dragonball.

Lepas tu, kawan-kawan awek tu tak berkata apa dan beredar. Aku apa lagi, kalau tadi tanduk cuma sejengkal, sekarang dah jadi sehasta. Siap tambah ekor lagi. Bila dah jauh kawan-kawan awek tu, aku terus rapat perlahan-lahan ke sebelah awek tu. Tapi tak lah rapat sangat, sebab kalau kantoi susah nak lari. Awek tu pun buat tak kisah. Macam tak ada apa yang terjadi. Tapi nafas dia makin kencang macam kuda baru lepas lari satu pusingan padang lumba kuda. Aku kalau tadi cuma setakat sentuh, kali ni jadi lebih berani.

Aku mengusap bahagian belakang awek tu. Aku pergi ke alur coli, ke tengkuk dan turun ke bawah balik. Sesekali aku pergi ke pinggang dan sisi buah dada awek tu yang masih berbalut coli. Kemudian dengan berani aku masukkan tangan dalam tudung labuh awek ni sambil usap-usap macam mula-mula tadi. Awek tu masih menongkat tangan. Kemudian aku try bukak butang jubah awek tu kat bahagian atas. Lepas satu,satu aku bukak. Sampaila kat bahagian perut awek tu. Aku pun masukkan tangan dalam jubah awek tu yang dah terbukak bahagian depan. Kemudian usap kat bahagian bra awek tu pelan-pelan, yela aku takut gak awek tu tetiba menjerit. Tapi awek ni diam je, makin kencang nafasnya.

Diusap-usapnya belakang awek tu lagi… sesekali aku menyentuh buah dada awek tu dari tepi. Jari-jari aku ni mencelah cuba masuk ke dalam sarung coli awek tu untuk mencari isi yang pejal. Tapi tak begitu berjaya. Tangan aku berundur ke belakang kembali. Kali ni aku cuba merungkai tali coli awek tu walaupun agak susah last-last berjaya gak. Apalagi, bila dah macam tu tgn aku tu terus kedepan, angkat coli awek tu keatas. Diramas pelan-pelan tetek awek tu. Sambil awek tu terus maintain matanya kedepan konon-konon tengok ceramah.

Aku dapat rasakan tetek awek tu mula mengeras. Dari tetek terus aku gentel puting awek tu yang sebelah kanan. Sambil gentel sambil ramas pelan-pelan. Awek tu dah mula tak senang duduk. Kejap-kejap punggungnya beralih. Aku ni dah mula berani. Dari tetek sebelah kanan, ramas lak tetek sebelah kiri. Awek tu dah tak kisah apa pun, bila gentel je putting, awek tu mengerang. Tapi slow je la..emphhhh….aahhh…emphhhh….. Tanpa disangka awek tu tetiba je bergerak. Aku dah set mesti awek tu dah nak stop. Sampai kat tahap ni je kot fikir aku. Tapi lain lak jadinya. Awek tu masukkan tangan dalam bajunya, tanggalkan bra tanpa bukak jubah yang dipakai. Awek tu simpan bra dia dalam beg yg dia bawak. Warna cokelat bra dia. Sempat gak aku ni tgk bra kaler apa.

Bila dah macam tu, aku lagi la bersemangat. Diramas tetek awek tu ganas-ganas, gilir-gilir kiri ngan kanan. Awek tu lak lengan dia tindih kat celah kangkang aku. Memang dapat rasa batang aku dah tegang sangat. Kira pro gak awek ni. Awek tu pula kalau tadi cuma lengan saja menindih batang aku, kini dah tak segan silu mengurut batang aku. Terus je diramas batang aku ni. Aku lak pakai seluar track suit, so memang rasa la batang aku yang keras ngan panjang. Aktiviti meramas tetek ngan urut-urut batang antara aku ngan awek ni berlangsung dalam 10 minit.

Aku terus keluarkan batang aku. Tapi lepas tengok line clearla. Awek ni pandai gak, dia cover batang aku ngan sweater yang memang dia bawak. Tapi dia tak pakai, cuma letak kat tepi je tadi. Masa tu kalau orang tgk pun tak perasan sangat. Yela, aku ramas tetek awek tu kat dalam tudung labuh, awek tu lak urut batang tapi cover ngan sweater. Padahal dalam tudung labuh awek tu coli pun takde, butang pun dah bukak sampai perut.

Bila dah macam tu tetiba awek tu bisik kat aku. "Kita pegi tempat lain yang clear sikit jom" dengan suara dia yang slow dan tersekat-sekat. Tak taula aku awek ni takut orang dengar atau memang tgh stim. Aku lak pikir anak-anak yatim tu ada group lain jaga kat depan pun setuju je. Lagipun aku datang situ cuma nak tumpang dengar je ceramah bukan kena jaga anak-anak yatim tu. Awek ni bangun dulu. Angkat beg terus jalan kearah kawasan khemah pompuan. Dia tak betulkan pun jubah dia yang dah terbukak kat depan tu. Tapi memang takde orang nampak pun, tutup ngan tudung labuh. Malam lagi lak tu. Bila dah jauh sikit baru la aku follow awek tu. Bukan apa aku takut orang syak pulak bila jalan sama-sama. Awek tu jalan kat belakang khemah pompuan, jauh la gak dari khemah pompuan. Memang takde orang nampak pun. Aku ni pun follow je awek tu. Diorang bila dah jauh dari kawasan ceramah tadi jalan sama-sama la. Yela, dah area khemah pompuan, awek tu je la yang tau jalan kat situ. Diorang jalan tak pakai lampu suluh, takut orang perasan. Walaupun malam tapi takde la gelap sangat sampai tak nampak apa-apa. Kalau setakat tunggul kayu tengah jalan tu boleh la nampak.

Bila dah sampai kat satu tempat yang agak lapang, awek tu pun bentang tikar kecik buat alas. Awek tu mungkin bawak untuk buat alas masa dengar ceramah tadi. Terus je kitorang baring sama. Bila dah baring berdua macam ni aku terus je kiss pipi awek tu sambil terus peluk. Nak tunggu apa lagi, dua-dua dah stim. Awek tu peluk aku gak, sambil usap-usap belakang aku. Lepas tu aku pun cium bibir awek tu. Punyalah tak sabar awek tu, ditangkap mulut aku ngan mulut dia. Diorang pun buat french kiss. Aku memang la pro buat french kiss sebab biasa buat ngan awek aku, tapi tak sangka awek tudung labuh ni pun pro jugak. Di kulum lidah aku ni. Sambil cium tu tangan aku masuk dalam tudung labuh awek ni. Diramas-ramas tetek awek ni.

Aku cuba tanggalkan tudung labuh awek ni, tapi awek ni tak bagi lak. "Senang nak lari kalau kantoi nanti" kata awek ni. Aku pun tak kisah la. Diangkat tudung awek ni keatas. Tersembullah tetek awek ni yang tegang dan keras dengan puting yang dah terjojol. Tangan awek ni lak dah berani sungguh. Dikeluarkan batang aku. Di lancapkan batang yang keras tu. Sambil sekali-sekala ramas-ramas biji konek aku.

Dari bibir aku terus pegi kat leher awek ni sambil menjilat kat leher awek ni. Masa ni awek ni mengeliat kegelian sambil tangan dia makin laju melancapkan batang aku. Makin kuat kedengaran awek ni mengerang bila lidah aku main-main kat leher dia. Sambil jilat leher awek ni, aku terus menguli puting awek ni kiri dan kanan. Sambil sesekali tangan aku meramas tetek awek ni yang pejal.

Tak lama kemudian awek ni bangun dari baring. Terus dia tanggalkan jubah dia dan campak kat sebelah tempat kitorang baring. Awek ni terus baring balik kat sebelah aku dan tangannya capai balik kat batang aku. Sekarang ni awek ni cuma tinggal tudung labuh dengan panties kaler putih. Aku ni bila tengok keadaan awek ni yang tinggal tudung labuh dengan panties makin geram la jadinya. Tak tunggu lama, aku terus menjilat keliling tetek awek ni. Dari tetek kiri tukar tetek sebelah kanan. Disedut-sedut isi daging tetek awek ni yang pejal sambil putting dia digigit pelan-pelan. "ahhhh …ouucchhh..ahhhh… sedapnya u jilat….." awek ni makin kuat mengerang sambil tangan dia makin ganas main kat konek aku.

Dia main-mainkan kuku dia kat kepala konek aku. Aku makin ganas mengerjakan kedua-dua belah tetek awek ni. Bukan senang nak dapat peluang macam ni, fikir aku. Sementara mulut aku mengerjakan tetek sebelah kiri awek ni, tetek sebelah kanan pulak kena ramas dengan gentel putingnya. Lepas tu tangan aku sebelah dah mula turun ke panties awek ni. Aku usap-usap tangan aku kat panties awek ni yang dah lembap. Aku mainkan jari aku kat celah puki awek dari luar panties awek ni.

Awek ni tak menghalang tangan aku dari mengerjakannya, malah terus menarik tangan aku kedalam panties dia. Aku usap- usap puki awek ni. Rasa bulu puki awek ni yang tipis tercukur rapi. Awek ni cuba tarik track suit dengan uwear aku kebawah. Aku angkat kaki aku bagi track suit aku terus tanggal. Sekarang ni aku tinggal tshirt je. Awek ni pulak terus tanggalkan panties dia dan campak kat jubah dia. Awek ni pulak sekarang tinggal tudung labuh je. Jari aku dah mula main kat celah puki awek ni yang dah basah berair. Jari aku pelan-pelan gentel kat biji kelentit awek ni. "arghhh…ahhhh…sedapnya…ouhhh…lagi sayang…I tak tahan!!…" awek ni mula mengerang kesedapan bila biji kelentit dia digentel. Sambil mulut aku main kat tetek awek ni, jari aku menggentel kat biji kelentit awek ni. Awek ni mula meramas kepala aku sambil mengangkangkan kaki dia luas-luas supaya aku mudah mengerjakan puki dia. Jari aku dari biji kelentit turun ke lubang puki awek ni. Kemudian jari ni naik balik kat biji kelentit dan turun ke lubang awek ni. Sampai kat lubang jari aku tekan pelan-pelan kat dalam lubang. Memang rasa sempit lubang puki awek ni. Kepala aku dari tetek awek ni sekarang dah turun ke bawah dan berada kat celah kelengkang awek ni yang tengah terkangkang. Lidah aku terus jilat kat biji kelentit awek ni. "ahhh…sedapnya…ahhh… jilat lagi puki I….I tak tahan ni….lagi…lagi…ouhhh…." kaki awek ni dah kepit kepala aku menahan kenikmatan bila biji kelentit dijilat. Aku terus mainkan lidah kat biji kelentit, sambil biji tu disedut, dan digigit pelan-pelan. Lidah aku makin ganas mengerjakan puki awek ni. Aku mainkan lidah kat biji kelentit, turun ke bawah kat lubang puki awek ni. Dijilat berulang kali sampai awek ni mengerang-ngerang kesedapan. Sementara tu sempat jugak aku melihat aksi awek ni bila puki dia kena jilat. Awek ni kepala terdongak ke atas menahan kesedapan sambil tangan dia meramas sendiri tetek dia dua-dua belah.

Awek ni tak lama bangun dan terus baringkan aku pulak. "mana aci, u dah kerjakan puki I puas-puas sampai I tak tahan, turn I pulak nak kerjakan konek u yang tegang ni" awek ni bagitau kat aku. Aku ikutkan je. Bila dah baring, tangan awek ni terus pegang batang aku, sambil mulut dia kulum kepala konek aku. Dijilat kepala konek ni yang berkilat, sambil dia tersenyum pandang aku bila aku mengerang kesedapan. Agaknya dia bangga dapat buat aku mengerang. Dimainkan gigi dia kat kepala kote aku sampai aku terpaksa meramas tudung labuh awek ni. Awek ni teruskan aksi dia lagi dengan menjilat pulak keliling batang aku macam tengah menjilat aiskrim. Memang nampak berpengalaman sungguh awek ni buat blowjob. Tak sangka, walaupun memakai tudung labuh dan tingkah laku yang sentiasa nampak sopan, rupanya awek ni punya pengalaman seks yang luas. Mulut awek ni masih menjilat keliling batang sampaila kat biji konek aku. Sampai kat biji konek aku, disedut-sedut biji konek aku macam tengah kulum asam.

Awek ni makin ganas, disumbat batang aku dalam mulut dia. Disedut batang aku keluar masuk sampai setengah batang tu hilang dalam mulut awek ni. Aku makin tak tahan tengok aksi gadis yang memakai tudung labuh mengulum dengan bernafsu batang akukeluar masuk dalam mulut yang kecik dan comel. "u…I tak tahan ni.puki I berdenyut-denyut nak kan batang ni…" awek ni mintak batang aku.

Aku terus tukar posisi dengan awek ni. Sekarang awek ni dah kat bawah terkangkang menunggu puki dia untuk dikerjakan batang lelaki. Sambil tu dia angkat tudung labuh dia yang menutupi tetek dia keatas. Aku pegang bahu awek ni, sambil letakkan batang aku kat puki awek ni yang rasa hangat berair. Aku geselkan batang aku pelan-pelan kat puki awek ni yang terpejam menghayati kenikmatan batang bergesel dengan puki. Aku kenakan kepala konek dia kat biji kelentit awek ni. "ahhh…sedapnya…ahhh..arghhh…ahhh…sedapnya konek u,sayang…." Kepala konek aku dari biji kelentit dah turun kebahagian lubang awek ni. Sambil aku terus gesel-geselkan kepala konek aku kat luar lubang puki awek ni, baru je nak masukkan kepala konek aku kat lubang puki awek ni, tiba- tiba aku dengar macam ada orang berjalan dari kawasan jeram tak jauh dari tempat kitorang buat projek ni. Aku stop kejap. "ahhh… uu…lagi…la…cepat la…I tak tahan ni…please…fuck me…puki I gian sangat nak konek u tu…" awek ni masih nak mintak aku teruskan aksi. Pelik jugak aku bila awek ni macam tak dengar apa yang aku dengar. Memang la tak kuat, tapi kira jelas jugak bunyi orang berjalan sambil bersembang.

Aku tak tunggu lama, terus capai track suit terus je sarung. UWear aku tak pakai sebab tak jumpa masa tengah kelam-kabut tu. Awek ni bila tengok aku bersiap, terpaksa la jugak sarung jubah dia tanpa pakai bra dengan panties. Uwear aku yang tadi tertindih dengan panties dan bra awek ni, dimasukkan sekali dalam beg awek ni. Lipat tikar, kitorangterus bergerak tinggalkan tempat tu sebab aku dengar orang berjalan tu makin dekat. Sampai kat simpang antara khemah lelaki dan pompuan, aku terpaksa berpisah dengan awek ni. "apala u ni, I tak puas tadi tau" "sorila, tapi I dengar ada orang tadi, I pun tak puas jugak". "ala, takde apa-apala, apa la yang u nak takut sangat." "nanti I nak lagi u punya ni, geram sangat dengan konek u ni" sambung awek ni lagi sambil tangan dia dengan nakal meramas batang aku. Sebelum berpisah tu, sempat jugak kitorang buat french kisss sambil berdiri. Aku sempat jugak masukkan tangan dalam tudung labuh awek ni dan meramas puas-puas tetek awek ni yang still tegang. Sampai kat khemah dalam pukul 12 tengah malam, siap-siap terus aku masuk tidur sebab letih sangat

3 comments:

  1. tolonglah jgn buat cite psl budak prmpuan tudung laboh! respect sikit lah!

    ReplyDelete
  2. sapa suka nk dekat....cg sabariah...duduk serendah rawang..ramai dh dpt...pakai kerata toyota avanza, sekolah smk sungai buaya...contact number 0136622472/0136622492...siapa minat blh deal azhari

    ReplyDelete