Friday, July 27, 2012

Alim Bertudung (Bahagian 3)

Hari ni merupakan hari last kat perkhemahan ni. So, memang tak banyak aktiviti yang dibuat. Malasnya aku rasa nak bangun, maklumla malam tadi bertarung sampai pukul 12 malam baru habis. Tapi memang terpaksa bangun awal gak, maklumla bukannya kat rumah sendiri nak bangun ikut suka hati. Tapi lepas b/fast, buat senaman ringan dengan ada la sikit ucapan, semua peserta dibenarkan balik ke khemah masing-masing. Peserta diberi kebenaran untuk buat aktiviti bebas atau berjalan kat area sekitar dengan syarat tak boleh jalan sorg2 takut sesat. Peserta juga mesti berkumpul kat dewan makan dalam pukul 2 petang untuk makan t/hari. Dalam pukul 10 aku dah sampai kat khemah. Kenderaan yang nak amik kitorang dari kem perkhemahan ni akan sampai dalam pukul 5 petang. Memang banyak masa untuk berkemas. Aku apa lagi, dah ada peluang ni plan nak sambung tidola. Mengantuk tak hilang lagi. Baru je letak kepala kat bantal nak lelap, ada lak sorang anak yatim ni cari aku. Dalam hati geram gak. Dahla aku tak cukup tido, ada je nak mengacau. Bila jumpa dia hulur aku satu nota "Kak Ila bagi" terus dia blah. Tak sempat nak tanya apa2. Bukak je terkejut gak aku. "I nak jumpa U dalam pukul 10.30 pagi kat tepi sungai. Tapi tolong lalu jalan lain, sebab ada anak-anak yatim kat jalan biasa. Takut diorang syak apa-apa. Cakap jugak kat partner Atie dgn Idah. Lagi satu, Idah nak try rasa buat dgn U, boleh ke? Kalau tak boleh takpe". Dalam hati aku best jugak ni. Memang aku nak merasa Idah punya. Dah terbayang kat kepala aku tetek Idah yang macam nak terkeluar dari bra ½ cup dia. Tapi macam tak percaya pulak. Betul ke diorang nak tukar partner. Ah! Apa-apahal tu citer nanti, yang penting sekarang ni pegi jumpa diorang dulu. Aku tak berlengah lagi. Terus bagi tau partner Atie dgn Idah pasal nota tu. Diorang setuju je. Kami pun pakat amik tuala sangkut kat bahu sambil bawak baldi kecik sorang satu. Cakap kat member-member lain nak pegi jalan-jalan belakang khemah, lepas tu nak pegi mandi. Konon-konon la. Terpaksa la cari jalan nak ke tepi sungai tu lalu jalan lain bukan jalan yang biasa diorang gunakan. Nasib baik dah dua tiga hari kat sini, at least dah tau jugak nak mencari jalan lain. Terfikir jugak apa yang anak-anak yatim tu buat kat jalan tu?

Redah-punya redah, sampai jugak kat tepi sungai. Sampai je diorang bertiga dah tunggu. Tak buang masa, kitorang jalan sama-sama cari port yang jauh sikit dari diorang selalu pegi amik air atau mandi. Jumpa satu port baik punya, Idah dgn ila terus amik 2 tikar dari beg sandang yg diorng bawak terus hampar kat situ. So, kitorang duduk sama-sama sebelah couple masing-masing. Hari ni yang lelaki pakai t-shirt dgn seluar pendek je. Maklumla, tadi kitorang cakap nak pegi mandi. Ila pulak pakai tudung labuh warna pink, dengan baju kurung. Idah pakai tudung labuh warna kelabu dengan blouse lengan panjang dikenakan dgn track suit. Atie pulak pakai tudung biasa warna biru muda, t-shirt ketat dengan seluar slack. Sambil duduk-duduk tu, sembang-sembang la dulu. Aku tanya Ila, apa yang anak yatim buat kat jalan selalu. "I suruh tiga budak pompuan jaga kat situ. I cakap kitorang nak berjalan tepi sungai, lepas tu nak mandi. So, kalau ada sape2 datang tiup wisel yang I bagi kat diorang. So, tak payah risau pasal org lain" Ila explain kat aku. Wah, bukan main lagi diorng ni punya plan. So sekarang ni line memang betul-betul clear la. "U, boleh ke Idah nak main dgn U?" Aku tanya balik kat Ila "Bolehke?" "Apa la u ni, apa yg tak leh pulak? U bukan boifren I" jawab Ila sambil tergelak. Aku terus mengangguk je. "Ha, apa lagi Dah? Kita tukar partner sekarang." Sambil tersenyum Idah bangun terus pegi kat sebelah aku. Ila pegi kat partner Atie, Atie lak tukar partner dgn partner Idah.

Sampai kat sebelah aku, Idah selak tudung labuh dia keatas, sambil tangan dia terus bukak butang blouse dia. Terkejut aku bila tau Idah tak pakai bra dan terus keluarkan tetek dia dari baju dia. "Ha! Nape U tak pakai bra?" soalan bodoh terpacul dari mulut aku sebab terkejut punya pasal. "saje…nak goda U. I tau u geram tengok breast I". "I dah bukak baju I, U kena la bukak seluar U pulak, I nak tengokla jugak batang yang buat kawan I mengerang-ngerang bila kena fuck dengan U. Lagipun Ila bagitau I, batang U besar, nak la jugak tengok besar mana." Aku terus bangun, terus tanggalkan seluar pendek aku, Tinggalla uwear aku yg kaler biru. Sekarang ni aku cuma pakai uwear dengan tshirt. Idah lak tinggal track suit dia dengan tudung labuh. Ila aku tengok tinggal tudung labuh, dengan baju kurung dia yang dah tersingkap keatas, dengan panties kaler krim,kain dah tanggal. Sambil dia tengah mengurut batang partner dia yang dah bogel. Atie masa ni belum tanggal apa-apa cuma tgh menghisap kote partner dia. Masa ni baru la tau perangai sorg-sorg kawan Ila yg aku tgk mcm malu-malu dan gaya alim-alim masa aku kenal masa mula-mula perkhemahan dulu.

Idah yg mula-mula aku tgk memang takde terfikir pun pasal sex dengan dia, kini baru aku tau punya pengalaman sex yang luas. Tak kisah pun main dengan sape-sape yang dia nak. Atie lak yang memang agak ranggi walaupun bertudung, memang gelojoh tentang sex. Apa taknya, baru-baru start je aku tgk dia terus buat blowjob. Ganas sungguh.Bila aku dah tanggalkan seluar aku, aku terus je peluk Idah. Sambil duduk sebelah- menyebelah dengan Idah, tangan kanan aku meramas tetek Idah sebelah kiri, sambil leher Idah aku jilat perlahan-lahan. Masa ini Idah dah mula mengeliat kegelian sambil sekali-sekala terdengar Idah mengerang pelan bila puting tetek dia aku gentel. Tangan Idah sambil tu meramas-ramas batang aku dari luar uwear. Masa ni batang aku memang dah tegang walaupun belum sampai tahap maksimum. Sambil tu pandangan aku sekali-sekala tengok aksi Ila dan Atie dengan couple masing-masing. Makin bertambah stim aku bila dapat tengok blue filem secara live ni. Idah tak tunggu lama, terus dia seluk tangan dalam uwear aku. Dikeluarkan batang aku dari uwear. Sambil tu aku mula masukkan tangan sebelah lagi dalam seluar Idah. Aku usap-usap panties Idah yang dah rasa lembapnya. Idah terus bangun, dia tanggalkan track suit dengan panties dia sekali. Tembamnya aku tengok puki Idah bercukur rapi.

Idah terus baring terkangkang. "Hulurkan batang U dalam mulut I" Idah mintak batang aku. Aku terus tanggalkan tshirt dengan uwear. Dah tak pakai apa-apa masa ni. Aku baring mengiring, hulurkan batang kat muka Idah, sambil kepala aku mengadap puki Idah. Terus Idah masukkan batang aku dalam mulut dia."Emmmppphh…emmm…..emmmmm……" dengar Idah menyonyot batang aku. Aku terus kangkangkan peha idah sambil tangan aku try bukak celahan puki Idah. Memang nampak jelas biji kelentit Idah yg tengah menonjol. Lidah aku jilat pelan-pelan kat biji kelentit Idah. Sambil sekali-sekala aku sedut biji dia ni. Kadang-kadang aku terpaksa berhenti sekejap. Apa taknya, tak tahan rasa bila Idah sedut keluar masuk batang aku dalam mulut dia. Lidah aku terus main kat celah puki Idah, dari biji turun ke lubang puki dia. Idah lak kadang-kadang dengar dia mengerang masa lidah aku jilat kat dalam lubang dia. Aku terus mainkan lidah aku dalam lubang puki Idah sementara Idah masih lagi tak puas menghisap batang kote aku. Masa ni aku tak tau apa yang couple lain tengah buat. Cuma kadang-kadang dengar jugak suara Ila dengan Atie mengerang. Tak lama Idah lepaskan batang aku dari mulut dia. Dia terus baring telentang. Aku tak tunggu lama terus tindih Idah. Masa ni baru aku nampak couple lain. Ila aku tengok kat atas couple dia. Masa ni diorang dua-dua dah bogel. Masa ni Ila tanggalkan tudung labuh dia. Maybe sebab dia tau line betul-betul clear. Baru aku tau rambut Ila paras bahu sebab sebelum ni Ila tak pernah tanggalkan tudung dia walaupun dah dua kali aku main dengan dia. Atie lak aku tengok dah buat doggie style dengan couple dia. Atie cuma tinggal tudung dia je. Yang lain dah tak pakai apa. Hebat gak tengok aksi Atie yang tengah terpejam menahan asakan batang kote.

Aku letakkan batang kote aku yang tengah keras kat celah puki Idah yang dah basah. Mulut aku terus nyonyot kat tetek sebelah kiri Idah yang terpacak keras keatas dengan puting pink menonjol. Idah ni putih orangnya dengan muka yang cukup manis. Tu yang puting tetek dia kaler pink. Tetek dia lak cepat je merah bila kena kerjakan sebab kulit dia putih. Tangan aku terus meramas tetek Idah yang sebelah lagi. "Aahhh….ouchhh…oucchhh….oohhh…eemmmmm…." kedengaran sesekali Idah mengerang bila puting atau tetek dia aku ramas dengan agak kuat. Mungkin sedap atau sakit aku tak taula. Aku memang tak lepas peluang kerjakan tetek Idah puas-puas sebab memang dah geram sangat kat tetek dia. Idah meramas-ramas kepala aku sambil dia goyang-goyangkan punggung dia bagi puki dia rasa bergesel kat batang kote aku. Aku kenakan kepala kote aku kat biji kelentit Idah dan aku geselkan pelan-pelan. Idah masih meramas kepala aku sambil tangan sebelah dia ramas punggung aku. Kepala Idah geleng kiri kanan menahan asakan batang kote aku dan juga sedutan mulut aku kat puting dia. Tudung labuh yang dia pakai agak kusut bila kepala dia tak duduk diam. "ahhh….ahhhh…. sedapnya…sedapnya…fuck me sayang….I tak tahan ni…." Idah mengerang dengan agak kuat. Aku terus geselkan kepala kote aku kat celah puki Idah. Kepala kote aku bergesel dari biji ke lubang puki Idah. Aku buat berulang kali bagi Idah makin stim. Aku tengok couple lain dah fuck dengan macam-macam aksi. Atie dari doggie style dah tukar aksi menunggang kuda sementara Ila pulak kena tunggang dengan couple dia. Ganas sungguh aku tengok couple Ila ni. Maybe dia memang geram nak fuck Ila so bila dapat peluang dia tak lepaskan. Kaki Ila sangkut kat bahu dia, sambil dia menyorong batang keluar masuk dalam puki Ila.Aku terus mainkan batang aku kat puki Idah dengan tetek dia masih aku kerjakan. "Arghhh….Arggh…..fuck me…fuck me….Pleaaseee….I nak kote U….I nak kote…..tak tahan ni…….pleasee…..ahh…." Idah semakin mengerang dengan Kuat. Idah pun sambil tu tengok jugak aksi kawan-kawan dia yang tengah fuck. Tu yang buat dia tak tahan sangat.

Aku bukak kangkang Idah luas-luas, kenakan kepala kote kat lubang dia. Dengan agak perlahan aku tekan batang aku masuk dalam lubang puki Idah. Walaupun agak ketat, batang aku berjaya jugak masuk setengah. Maybe sebab lubang Idah dah basah dengan air dia dan juga basah masa aku jilat tadi. Aku tarik keluar balik batang aku, lepas tu aku terus tekan dengan kuat dalam lubang Idah. Kali ni batang aku dapat jugak masuk habis. "Argghhhh……argghhh….ooouuhhhh……" Idah mengerang panjang bila aku tekan habis batang aku dalam lubang dia. Aku gesel-geselkan batang yang dah sepenuhnya dalam lubang Idah pelan-pelan. Masa ni batang aku rasa dikemut-kemut dengan lubang puki Idah. Aku tarik keluar batang aku, masukkan terus dalam lubang Idah. Aku mula sorong tarik kote dalam puki. Terangkat punggung Idah bila aku tekan dalam-dalam batang aku. "Ahhh…ah….sedapnyaa….sedapnyaa…fuck me lagi sayang….aarghhh…..arghh….sedapnya batang kote U…..nikmatnya….lazatnya kote…..ahhh….ah…." Idah makin mengerang tak tentu arah. Idah angkat kaki dia keatas, disilangkan kaki dia kat pinggang aku. Masa aku hentak punggung aku, Idah terus tekan punggung dia bagi betul-betul rasa. Memang hebat aksi Idah ni bila tengah fuck. Tak sangka aku gadis yang aku sangka tak tau apa-apa pasal sex, nampak pemalu, sopan, dengan tudung labuh rupanya punya kehebatan dan pengalaman yang hebat bila main. Masa ni aku tengok partner Atie dah terbaring kepuasan. Atie yang aku rasa tak puas lagi, pegi kat partner Ila yang masih lagi tengah mengongkek puki Ila. Masa ni Ila kat bawah, so Atie naikkan tudung dia kat bahu terus hulurkan tetek dia untuk dihisap partner Ila. Partner Ila sambil kerjakan tetek Atie, teruskan fuck Ila yang aku tengok macam dah nak klimaks sebab kepala dia dah tak tentu arah dengan suara mengerang yang semakin kuat. Tak lama Ila pun mengerang dengan agak kuat dan terus baring terlentang sebab dah klimaks. Atie pun terus baring sebelah Ila untuk difuck oleh partner Ila. Partner Ila terus masukkan batang dia dalam lubang puki Atie.

Masa ni aku masih kat atas Idah. Aku terus sorong tarik batang keluar masuk dalam lubang puki Idah. Kadang-kadang kepala aku sempat menyonyot tetek Idah yang bergoyang masa aku enjut batang dalam puki Idah. Geram betul tengok tetek Idah bergegar masa aku fuck dia. Idah pulak masih kepit pinggang aku dengan peha dia sambil sebelah tangan dia raba bontot aku dan sebelah tangan lagi kat bahu menahan asakan aku. Sambil mengongkek tu aku dan Idah tak lepas peluang tengok aksi Atie yang kena fuck. Partner Ila lepas tu keluarkan batang dari lubang puki Atie dan terus bangun sebab dah nak pancut. Ila yang terbaring kepuasan tadi terus duduk dengan kepala mengadap betul-betul kat kote partner dia sambil tangan Ila tolong urut-urut batang partner dia. Atie pun tak lepas peluang duduk sebelah Ila sambil tangan dia meramas biji kote partner Ila. Sekarang ni jelas kat depan aku dua orang gadis mencangkung depan kote menadah muka menunggu air mani pancut. Partner Atie yang tadi terbaring keletihan mula mengurut batang yang dah mula keras balik menyaksikan aksi dua perempuan melayan satu lelaki. Tak lama kemudian air mani dari kote partner Ila mula terpancut dengan deras tepat ke dalam mulut Ila yang ternganga.

Atie terus amik batang kote tu halakan dalam mulut dia sambil air mani terus memancut-mancut dalam mulut dan terkena jugak tudung dia yang tak bukak lagi. Lepas tu partner Ila terus baring keletihan sebelah Ila. Atie yang masih tak klimaks terus pegi kat aku yang masih mengerjakan Idah yang masih tak puas dikerjakan pukinya. Idah yang faham Atie tak puas lagi, beri laluan untuk aku fuck Atie. Atie terus tiarap sambil menonggengkan punggung dia keatas menadah puki dia untuk disumbat batang aku. Aku terus pegang bahu Atie, halakan batang kat lubang Atie yang tengah ternganga menadah batang. Bila rasa kepala kote aku dah kat lubang Atie, aku terus tekan dalam-dalam batang aku kat puki Atie. Sekali tekan je batang aku dah masuk habis sebab lubang puki Atie dah kena dua batang tadi kot. "Aarrghhhhh…… argh…..ahhh….ahh…..ouuhhhh……" Atie mengerang bila batang aku sumbat dalam puki dia. Aku terus enjut laju-laju bagi Atie cepat klimaks. Idah yang masih tak puas, berdiri sebelah aku yang tengah mengerjakan Atie. Idah halakan puki dia tepat kat muka aku untuk dijilat. Aku sambil kerjakan lubang puki Atie dengan batang aku, lidah aku menjilat dan sesekali menggigit biji kelentit Atie. Atie terdongak keatas menahan kesedapan sambil tangan dia sebelah meramas-ramas tetek yang tertutup tudung dia yang kusut dan sebelah lagi meramas kepala aku. "I dah nak klimaks ni, Fuck me harder….ouhhhh….ahhhh…..ahhhhh…..sedapnya ….sedapnya….sumbat kote dalam-dalam….Arghhhhh……." Atie menjerit kepuasan bila dia dah sampai puncak. Aku terus cabut batang dari lubang Atie untuk disumbat kat lubang puki Idah. Aku walau tak pancut lagi, tapi rasa letih gak. Aku baring sebelah Atie, sambil Idah yang tak klimaks lagi amik posisi dia. Sekarang ni Idah cuba nak menunggang aku. Atie terus terpejam keletihan kat sebelah. Yang dengar cuma nafas dia yang kepenatan. Ila yang terbaring keletihan tengah main-main tangan kat biji klentit dia sambil melihat aksi aku melayan Idah. Idah dah mengangkang atas badan aku sambil pegang batang aku yg still keras ke puki dia. Dengan mata terpejam bersedia menerima kenikmatan batang aku, Idah tekan pelan-pelan punggung dia kebawah. Aku dapat rasakan kepala batang aku tenggelam sedikit demi sedikit dalam lubang puki Idah yang basah dan hangat. "Aarrrghhh……arghhh…….ahh…." Idah mengeluh kenikmatan bila batang aku mula masuk dalam lubang puki dia. Idah tekan lagi punggung dia ke bawah sampai batang aku tenggelam semuanya dalam lubang dia. Idah bukak matanya sambil pandang kat aku. "Sedapnya batang kote U, patutla Ila kata sedap main dengan U". "Ala…bukannya besar sangat batang I pun. Kalau compare dengan batang mat salleh lagi besar" Aku menjawab. "Memang la tak besar batang Omputih, tapi kalau compare dengan kawan I yang lain, batang U ni kira besarla" sambil tu Idah teruskan gesel punggung dia bagi puki dia rasa kat batang aku. Aku dapat rasa lubang puki Idah mengemut-ngemut batang aku. Rasa macam batang aku disedut-sedut. Aku hanya mampu mengerang kesedapan sambil membiarkan Idah terus mengerjakan batang aku.

Idah mula menunggang aku macam menunggang kuda. Aku selak tudung labuh Idah yang jatuh menutupi tetek dia keatas. Bila tudung labuh dia dah terselak, nampakla tetek Idah yang menegang bergoyang ke kiri ke kanan semasa Idah mengenjut punggung dia. Aku pun boleh nampak dengan jelas batang aku keluar masuk dalam lubang puki Idah. Masa Idah tekan punggung dia, batang aku terus tenggelam habis. Idah makin mengenjut laju bila aku tolak punggung aku keatas sambil punggung dia aku ramas dengan ganas. "Ahhh…ahhhh….sedapnya batang kote u…ahhh… ahhhh….fuck me harder…fuck me harder…ouhhh…." Idah mengerang dengan kuat sambil terus menunggang aku. Aksi aku dengan Idah diperhatikan oleh yang lain. Ila mula mendekati partner Idah yang masih terbaring keletihan. Aku tau Ila stim balik bila melihat aksi aku dengan Idah. Sementara tu partner Atie yang kote dia dah tegang balik, bangun lalu pegi dekat sebelah Idah. Idah yang masih kesedapan hanya membiarkan partner Atie meramas dua-dua belah tetek dia. Tak lama partner Atie pegi ke belakang Idah yg masih menunggang aku. Masa ni aku tak tau lagi apa yang partner Atie nak buat. Partner Atie mula peluk Idah dari belakang, sambil tangan dia meramas tetek Idah. Idah berenti sekejap dari mengenjut, dengan batang aku masih lagi ada kat dalam lubang puki dia. Idah mula memejamkan mata, menantikan sesuatu dari partner Atie. "Arghhh…..ahhhh……..ouchhh…aduhhh….." Idah mula terdongak kepala dia keatas sambil mengerang menahan kesakitan. Masa ni baru aku tau partner Atie masukkan batang kote dia kat dalam lubang bontot Idah.

Sekarang ni posisi Idah berada kat tengah-tengah antara aku dengan partner Atie. Aku terlentang kat bawah dengan batang kote dalam puki Idah, sementara Idah menunggang aku. Partner Atie lak ada kat belakang Idah dengan batang kote dia mengorek lubang bontot Idah. Satu posisi yang aku tak pernah rasa lagi walaupun dengan awek aku. Posisi yang penah aku tengok dalam blue filem tapi tak pernah terfikir dibuat oleh gadis bertudung labuh secantik dan semanis Idah. Walaupun Idah nampak macam agak sakit sikit, tapi dia tak menahan partner Atie ni dari terus memasukkan batang dalam lubang bontot dia. Partner Atie terus menekan batang dia kat dalam lubang bontot Idah dalam-dalam. Masa ni batang aku rasa di kemut dengan kuat oleh puki Idah. Idah masih lagi mengerang sambil mengetap bibir menahan rasa bila lubang bontot dia di korek dalam-dalam dengan batang dari partner Atie. Partner Atie mula keluarkan batang dan masukkan balik batang dia pelan pelan sambil tangan dia terus meramas tetek Idah dengan agak ganas. Aku pun sorong tarik batang aku dalam lubang puki Idah. "Arrghhhh….ahhhh….ouhhh….emmphhh…….ahhh……sedapnya……" Idah mula menahan asakan dari dua batang lelaki kat dalam lubang puki dan jugak lubang bontot dia. "Arghh…lagi…lagi….kerjakan puki I, kerjakan lubang bontot I….oohhh….nikmatnya batang kote…arghhhh…tak tahannya" Idah hanya mampu mengerang bila dua batang mengasak puki dan bontot dia.

Tudung labuh yang masih dipakai Idah dah kusut tak tentu arah. Sesekali dia turut menggoyangkan punggung bagi menambah kenikmatan yang dia rasa. Idah semakin ganas dengan mulut tak berhenti-henti dari mengerang dan mencarut. Sementara tu aku tengok Ila masih mengerjakan batang partner Idah sementara Atie tengah mengangkang atas partner Idah untuk dijilat puki dia. Diarong semakin stim bila melihat Idah dikerjakan dua lelaki secara live. Aku dengan partner Atie terus mengasak Idah yang dah kelihatan hampir klimaks. "Arrghhh… lagi…lagi…kerjakan I ganas-ganas……sedapnya kote….nikmatnya…ooohhhhh… ooohhhhhh….." Idah mencapai klimaks dengan melepaskan satu keluhan yang panjang. Partner Atie terus cabut batang dia dari lubang bontot Idah.

Aku terus baringkan Idah kat sebelah. Masa ni aku dah rasa betul-betul nak terpancut. Idah yang tengok aku nak terpancut, terus tarik batang aku kat muka dia sambil mengangakan mulut dia. Dua tiga kali Idah mengurut batang aku, aku terus terpancut. Air mani aku besembur dalam mulut Idah yang tengah menadah mulutnya, sambil Idah try telan air mani aku dengan bernafsu. Letusan air mani aku yang pertama masuk semuanya dalam mulut Idah. Letusan yang lain ada yang terpancut kat tudung labuh Idah, ada yang besembur kat tetek dan badan Idah. Air mani aku yang tak habis ditelan meleleh keluar dari mulut Idah kena kat tudung labuh dia yang kusut. Partner Atie yang masih mengurut batang, mengambil tempat duduk sebelah kiri Idah sambil menghalakan batang kote yang berkilat kat mulut Idah. Idah yang macam perempuan kehausan, menadah lagi mulut dia untuk menerima air mani dari partner Atie pulak. Suka benar rupanya Idah minum air mani lelaki. Tak lama partner Atie pun terpancut dengan air maninya masuk dalam mulut Idah. Tak banyak air yang keluar maybe sebab dia dah pancut tadi kot. Idah menelan air mani tu. Macam tak puas, Idah menjilat air mani yang ada kat bibir dia, sambil terus menjilat dan menghisap kepala kote partner Atie dan menyedut-nyedut kepala kote tu untuk menghabiskan sisa-sisa air mani dari batang partner Atie. Tak lama aku dan partner Atie terdampar sebelah-menyebelah Idah.

Aku sambil baring sambil menyaksikan projek memantat antara Atie, Ila dengan partner dia. Masa ni aku tengok partner Ila dah nak pancut sambil Atie dan Ila menadah mulut untuk menyambut air mani yang bakal besembur dari batang kote. Bila terpancut je air mani, dua-dua gadis yang selama ni aku tengok macam malu-malu, berebut-rebut menghalakan mulut ke batang kote tu. Dengan penuh nafsu, mereka menelan kesemua air mani dengan sisa-sisanya sekali. Bila aku paling ke Idah, Idah tengah baring terkangkang sambil mata terpejam. Diwajahnya yang ayu dan comel dengan masih bertudung labuh, kelihatan tanda keletihan dan kepuasan yang amat sangat. Tudung labuh yang terselak keatas, menampakkan kedua-dua tetek yang masih menegang dengan puting pink yang tercacak keatas. Tangan Idah sebelah meraba-raba kat bahagian puki. Maybe puki dia rasa pedih menerima asakan dari batang kote aku dengan cukup lama. Tangan sebelah lagi bermain-main kat air mani aku yang mula mencair kat atas badan dan jugak tetek dia. Disapukan seluruh air mani aku yang dah cair kat seluruh badannya seolah-olah dia puas bila badannya dipenuhi dengan air mani lelaki. Aku masih lagi macam tak percaya dapat fuck Idah yang sebelum ni aku tengok tak pernah pun tanggalkan tudung labuh dan memang sentiasa jaga tingkah laku walaupun semasa terlibat dalam aktiviti perkhemahan dengan anak yatim ni. Lebih memeranjatkan aku, Idah cukup advance tentang seks. Idah aku rasa sebelum ni mesti dah penah rasa banyak batang lelaki dan mesti penah main dengan dua lelaki sekaligus.

Bila dah agak lama rehat dan dah hilang sikit letih aku bangun dari baring. Aku tengok jam kat tangan dah hampir pukul 12.30. ni bermakna dekat dua jam kitorang buat group sex. Tak lama semua yang tadi rehat bangun dan duduk kat sebelah couple masing-masing. Idah bangun lalu duduk dan memeluk aku. Sambil tersenyum memandang aku tangannya cukup nakal meramas-ramas batang aku yang separuh tegang. "Jahatnya batang ni, rasa nak lunyai lubang puki I ni dikerjakannya" Idah mengusik aku. "Macamna batang ni tak jadi jahat, dia geram dengan lubang puki yang panas dan hangat. Lubang puki ni pun jahat jugak, macam nak tercabut batang ni dikemut-kemutnya" aku membalas usikan Idah sambil mengusap-ngusap puki Idah dengan tangan aku. Sementara tu aku tengok Ila tengah buat french kiss dengan partner dia sambil tangan meraba-raba kat badan. Atie lak tengah menghisap batang partner dia sambil duduk dan tangan partner dia tengah meramas-ramas tetek Atie. Aku rasa Atie ni memang suka buat blowjob.

Bila masing-masing dah agak hilang letih, Ila dengan Atie pegi kat sebelah Idah yang masih main-main dengan batang kote aku. "Ha, macamna Idah engkau dapat rasa batang dia?" tanya Ila kat Atie. "Tak larat aku dikerjakan batang ni. Sedap sangat rasanya. Memang betul la engkau kata La, batang dia ni memang best. Untungla makwe dia dapat rasa batang dia ni selalu." Idah beritau kat Ila dengan Atie sambil menjeling manja kat aku. "a'ah, batang dia ni besar jugak. Rasa sempit je masuk dalam lubang aku tadi" Atie pulak mencelah. "entah bila la pulak aku dapat rasa lagi batang dia ni. Mesti nanti lubang aku ni berdenyut-denyut rindu kat batang dia" Idah menyambung. Aku diam je la. Lepas tu mereka bertiga berjalan kat sungai belakang port kitorang untuk bersihkan badan. Masa ni baru aku nampak Idah bogel habis tanpa pakai tudung labuh dia. Rambut dia paras dada. Seronok juga tengok aksi tiga gadis bertelanjang bulat main air. Gadis remaja yang masih menuntut di IPT yang sentiasa bertudung litup, dengan muka yang manis dan sopan. Sape yang melihat diorang ni mesti tak menyangka diorang ni terlibat dengan aktiviti seks bebas. Aku pun sekadar cuci badan aku yang berpeluh tadi sebelum sarung balik pakaian aku. Kini semua dah berpakaian lengkap. Yang lelaki pakai balik pakaian yang diorang pakai masa mula-mula. Ila pakai balik tudung labuh dengan baju kurung yang dia pakai masa mula-mula. Atie dengan Idah pakai pakaian mula-mula tadi, cuma tudung je tukar. Atie sekarang tukar tudung warna merah, Idah pakai tudung labuh warna coklat muda pulak. Patutla aku tengok diorang bawak beg tadi, rupanya dalam beg dah siap dengan pakaian nak tukar. Sebelum balik tu sempat jugak Idah mintak buat french kiss dengan aku sambil berdiri. Aku amik kesempatan ni sambil french kiss, sambil meraba kat tetek Idah kat dalam tudung labuh dia. Tak cukup dengan tu, kami tukar tukar rasa buat french kiss dengan Atie dan Ila. Best betul aku rasa masa tu. Lepas tu kami balik lalu jalan yang mula-mula kami lalu tadi. Sampai je khemah hampir pukul 1. Aku terus je terlelap keletihan sebelum member satu khemah kejut aku bangun lunch pukul 2.

Masa habis camping tu aku mintak no tel diorng, so kitorang masih lagi contact. Lain kali aku akan cuba citer pasal macamna Ila, Idah dengan Atie ni boleh terjebak dengan aktiviti seks bebas ni. Citer ni Ila dengan Idah sendiri yang citer kat aku. So, tu je la citer aku tentang perkhemahan anak-anak yatim yang telah menjadi satu pengalaman yang tak mungkin dilupakan.

2 comments:

  1. nk rasa puki dn btg dihisap,,,
    pya tetek bsar mcm idah,,,
    ila,,,
    nak gadis alim,,

    ReplyDelete
  2. Gaya penulisan menarik. Rasanya, cerita dari vcd porno mat saleh, kemudian diimaginasikan kepada situasi/senario tempatan (watak melayu). Lebih-lebih lagi pada Bahagian 3, watak Idah buat dp (double penetration). Ingat senang ke main terus jolok masuk bontot permpuan.

    Dalam vcd, pelakon matsaleh tu sebenarnya dah prepare lebih awal sebelum 'scene', lubang jubor kena betul-betul relaks/kendur, pelincir kena letak banyak, kena buat slow-slow masa mula-mula masuk. Dalam cerita ni, main terus jolok. Nampak benor tak realistiknya, ciplak bulat-bulat dari vcd porno orang putih.

    Tu yang nampak/menunjukkan ia saduran vcd orang putih.

    ReplyDelete