Monday, May 6, 2013

Sahabat Baik Suamiku

Entah mengapa, tiba2 perasaanku menjadi tidak menentu ketika berseorangan dirumah.kesunyian yang teramat sangat.suami pula jauh nun di sabah sedang menjalankan tugas2 syarikatnya.aku disini ditinggalkan keseorangan.cuma panggilan telefonnya sekali sekala menjadi pengubat rinduku terhadapnya

hampir dua bulan aku ditinggalkan suamiku yang bertugas di sana membuatkan diriku tak ubah seperti sebuah telaga yang sedang kekeringan.memerlukan seseorang untuk mengairinya seperti selalu,namun apakan daya.pihak yang berkuasa untuk mengairinya pula berada terlalu jauh daripada perigi ini.

kamal, kawan karib suamiku yang selalu menghantar dan menjemputku dari tempat kerjaku sudah kurasakan semakin akrab denganku.setiap hari membonceng motosikal bersamanya ke tempat kerja membuatkan aku semakin tidak terasa kekok untuk kemana2 dengan kamal semasa ketiadaan suamiku.

malah, suamiku sendiri yang telah memberikan kamal lampu hijaunya untuk menolong dan menjaga aku ketika ketiadaannya.dan aku semakin serasi dan mesra bila berada disamping kamal.mesra sebagai seorang kawan? atau lebih daripada itu....aku pun tidak mengetahuinya..

selepas peristiwa yang berlaku ketika hujan lebat dahulu, aku semakin pasrah yang aku akhirnya akan memerlukan kamal lebih daripada sekadar seorang kawan yang dapat membantu kehidupan harianku.aku semakin hampir pasti bahawa pada suatu hari nanti, aku akhirnya akan bersedia untuk menyerahkan apa yang dimiliki oleh suamiku ini kepadanya.seorang kawan baik suamiku sendiri

satu petang dihari minggu itu, aku bercadang untuk menjamu kamal dan rakan2 bujangnya yang tinggal disebelah rumahku itu.mereka semua berlima termasuk kamal.aku dan suamiku memang sudah kenal lama dan agak mesra dengan mereka berlima.memang sudah lama aku dan suamiku tidak menjamu orang2 bujang berlima itu.malam ini aku bercadang menjemput mereka datang kerumah untuk makan malam bersamaku.

seperti yang dirancang, mereka berlima datang kerumahku tepat pukul 8 malam. aku menyediakan untuk mereka hidangan nasi tomato dan ayam masak merah beserta sedikit sayur campur.seronok melihat mereka makan dengan begitu berselera."pandai u masak nasi tomato ni yer" puji kamal."untung husband u dapat isteri macam u ni,dah laa cantik, pandai masak plak tu" pujinya lagi."alaaa...biasa jer tu.orang pompuan macam i ni memang kena pandai masak,kalau tak suami i melenting nanti" aku membalas.

rakan2nya yang lain masih terus berselera menikmati hidangan makan malam yang kusediakan itu."kalau macam ni, besok kitaorang nak makan kat rumah u lagi, boleh ker?"celah rakan kamal secara bergurau."boleh...apa salahnya"jawabku spontan." i pun seronok dapat makan beramai2 cam ni,taklah asyik makan sorang2 jer bila husband takder" terangku.

"sebenarnya i nak mintak tolong ni"aku memulakan cerita."tolong aper?"tanya kamal agak kehairanan."tu...sinki kat dapur tu tersumbatlah,sapa2 tau camner nak repair?"tanyaku kepada mereka berlima.aku pasti yang kamal akan menawarkan diri untuk memperbaiki sebab dia pernah beberapa kali melakukannya dahulu atas permintaan suamiku.

"haa...kamal expert bab2 sinki.u suruh dia repair" jawab salah seorang rakan2nya.semua mata memandang kearah kamal dan akhirnya kamal bersuara."ok..ok..nanti lepas makan i repair yer"."thanks kamal" balasku. lebih kurang pukul 9 malam, mereka berlima meminta izin untuk pulang kerumah sambil mengucapkan terima kasih kepadaku.

semasa dipintu keluar,kamal berkata "i balik dulu nak ambik tools,jap lagi i datang balik yer".selepas mereka semua pulang kerumah, aku terus mengemas meja makan tadi sambil memasang impian agar telagaku yang sedang kekeringan ini bakal disirami titisan air pada malam ini.setelah selesai mengemas, aku bergegas naik keatas untuk menukar pakaianku.

aku segera menukar pakaian yang ku pakai tadi.kini aku mengenakan sehelai t-shirt putih dan kain batik kegemaranku. cuma....kali ini aku memakainya tanpa seluar dalam dan tanpa coli.sesuatu yang selalunya aku lakukan hanya ketika bersama suamiku sahaja. aku nekad....kali ini aku akan lakukannya tanpa kehadiran suamiku.

beberapa minit kemudian pintu rumahku diketuk.sebaik kubuka,kamal dah pun tercegat didepan pintu sambil membawa sekotak peralatannya.dia juga nampaknya telah bertukar pakaian,mengenakan sehelai t-shirt dan berseluar pendek hitam."masuklah kamal, cuba u tengok sinki i kat dapur tu" pintaku.

tanpa berlengah kamal terus menuju kearah dapur sambil memeriksa keadaan sinki.air yang bertakung didalam sinki semakin banyak dan hampir melimpah keluar."i rasa paip kat bawah sinki ni dah tersumbatlah"jelas kamal sambil merangkak masuk kebawah sinki."i nak cuba bukak salurannya dulu" jelasnya lagi.

sambil itu aku pula cuba menolongnya dengan cuba mengeluarkan air yang semakin melimpah didalam sinki tersebut.dalam cubaan2 tersebut, "prraappp" ntah macamana kotak peralatan yang kamal bawa itu tergelincir masuk kedalam sinki.ini menyebabkan air yang berada didalam sinki tersebut tersembur keluar dan membasahi t-shirt yang kupakai itu.

kamal bergegas keluar daripada bahagian bawah sinki untuk melihat apa yang telah terjadi."laaa...camner boleh jadi ni"tanya kamal."ntah laa, tiba2 jer kotak tu jatuh"balasku.kamal merenung tajam kearahku sambil tersenyum."kenapa kamal?"soalku kepadanya."tu...."jawab kamal sambil menuding jarinya kearah dadaku.

rupa2nya air sinki yang membasahi t-shirtku itu tadi telah membuatkan kedua2 buah dadaku seakan2 dapat dilihat dengan jelas daripada luar.dan aku juga terlupa yang aku tidak mengenakan coli semasa menukar pakaianku tadi.memang jelas kedua2 buah dadaku dapat dilihat walau daripada luar baju.kamal masih lagi tak henti2 menikmati pemandangan indah tersebut.

"sorry kamal, i tak sengaja"aku cuba meminta maaf darinya."takperlah...untungnya i malam ni dapat tengok benda tu depan mata" gurau kamal sambil tersenyum."haa...mula laa tu"aku pula mencelah. "bestnya kalau dapat ramas benda tu kan?" kamal dah mula terkena godaanku. "ishh..benda ni kan cuma husband i yang boleh pegang, orang lain mana boleh" aku cuba bermain kata2 dengannya.

sambil itu kamal meneruskan kerja2nya dibahagian bawah sinki.sesekali dia mencelah "watie, bagilah i ramas breast u tu,sekejap pun takper la" aku terpaku dengan kata2 kamal itu.tak disangka jerat yang kupasang sudah hampir mengena."tak boleh.....ini husband i punya"aku cuba bermain tarik tali.

"ingat tak hari tu, masa hujat lebat kita atas moto"kamal bersuara."u dah dapat pegang i punya sampai terpancut2 batang i u kerjakan"jelas kamal lagi.aku sememangnya masih ingat peristiwa tersebut, malah peristiwa tersebutlah sebenarnya yang membawa kepada terjadinya peristiwa malam ini"hatiku berkata2.

aku semakin terangsang bila melihat kamal terbongkok2 di bawah sinki.melihatkan tubuhnya yang agak sasa berseluar pendek dan melihatkan bulu2 kakinya yang lebat itu membuatkan aku tidak keruan lagi.sedang dia asyik dengan kerjanya, aku yang kini betul2 berdiri dibelakangnya pula dilanda gelora.

beberapa ketika selepas itu, kamal berjaya memperbetulkan masalah sinki didapurku itu."ok....beresss"kata kamal padaku."thanks kamal,nasib baik u pandai repair sinki ni"jawabku. sambil kamal mengumpulkan semula peralatannya yang bersepah2 itu, aku meneruskan aktiviti membasuh pinggan mangkuk yang telah tergendala.

sedang kedua belah tanganku begitu asyik dengan pinggan dan span,tanpa kusedari kamal telah berada betul2 dibelakangku. kedua2 tangannya terus memeluk pinggangku dari belakang."jangan cakap apa2,teruskan mencuci pinggan tu"kamal berbisik ditepi telingaku sambil terus memeluk tubuhku dengan erat.

aku tergamam dengan tingkahlakunya itu namun tidak pula berusaha untuk melepaskan diriku ini malah membiarkannya terus berlaku. sambil kedua belah tanganku terus mencuci pinggan, tangan kamal pula mula merayap kedalam t-shirtku.mula memanjat dan merayap kesebelah atas dadaku.

akhirnya tangan2 itu tiba didestinasinya.....kedua2 buah dadaku kini telah berjaya ditakluki oleh tangan2 kamal yang nakal itu.dia meramas2 lembut kedua buah dadaku membuatkan diriku hanyut dilanda keenakan.sesekali terasa ramasan2 yang agak kuat dilakukan oleh kamal.mungkin kerana terlalu geram dan seronok dapat meramas buah dada kepunyaan isteri rakan baiknya ini.

"angkat dua2 tangan u ni keatas jap, i nak tanggalkan t-shirt u ni"arah kamal.aku tidak membantah malah terus meluruskan kedua tanganku keatas.sesaat kemudian t-shirt yang kusarungkan ditubuhku tadi terlucut dan dilemparkan jauh ketepi sudut dapurku. bahagian dadaku terdedah sepenuhnya tanpa ada seurat benang yang menutupinya.yang tinggal hanyalah sehelai kain batik yang masih kemas terikat dipinggangku.

nafas2 yang keras menerjah disekitar telingaku membuktikan yang kamal kini sedang menikmati sepenuhnya saat2 itu.dia menciumi tubuhku dari belakang sambil kedua tangannya meramas2 kedua belah buah dadaku.aku terasa sesuatu yang agak keras sedang mengembang dibalik seluar pendek yang dipakai oleh kamal.

aku masih meneruskan kerja2ku mencuci pinggan tapi akhirnya entah kemana.dibuai keenakan akibat permainan tangan kamal.tiba2 kamal menurunkan tangannya kebawah. dengan lembut dia mula merungkaikan ikatan kain batik yang sedang kupakai itu. sekelip mata kain batik yang kupakai terlucut ke lantai. "wahhhh...." kamal terperanjat."u tak pakai seluar dalam yer"dia berbisik padaku.aku tersenyum manja sambil melirikkan mataku.

kamal terus mencium mulutku bertalu2 sehingga aku tercungap2.kini daging punggungku pula menjadi sasaran tangan2 nakal kamal."eeiiii..gerammmnya i kat punggung u ni"bisik kamal sambil tangannya meramas geram daging punggungku itu."u nak tau tak....i memang dah lama geramkan punggung ngan breast u ni..sejak dari dulu lagi tau"kamal membuat pengakuannya.

"kenapa tak cakap kat i dari dulu"balasku sambil merengek halus."i takut husband u marah nanti sebab syok kat wife dia yang cantik molek ni"jelas kamal lagi."u tak tanya dia,mana tau dia bagi" aku cuba menaikkan lagi ghairahnya."i dah tak tahan ni sayang...jom kita buat kat bilik u" pinta kamal

tanpa sempat aku bersuara,kamal terus mendukung tubuhku yang tidak ditutupi seurat benang pun ini menuju kebilik tidurku ditingkat atas. aku semakin pasrah...inilah saatnya tubuhku ini akan dinikmati oleh orang selain suamiku sendiri.aku pasrah...rela...berserah...dan menyerah...

tubuhnya yang agak sasa itu memudahkan lagi kamal memapah aku menuju kebilik tidurku.tanpa memasang lampu,kamal membaringkan tubuhku diatas katil."ermmm....hari ni i dapat merasa lauk istimewa dari u"kamal bersuara dengan agak geram. aku segera bangun dari pembaringanku.kamal berdiri betul2 ditepi katil.

kami bercumbu sepuas2nya bagaikan sepasang kekasih yang sudah lama tidak bertemu.terasa sesuatu mula menyucuk2 disekitar kedua belah pehaku.aku melurutkan seluar pendek kamal ke paras lututnya. nahhh... dia juga anehnya tidak berseluar dalam ketika itu. "ooooo....u pun tak pakai seluar dalam yer..."bisik ku secara manja.dia cuma tersenyum simpul sambil terus mengucupi bibirku.

sebaik seluar pendeknya berjaya kulucutkan, maka terserlahlah apa yang selama ini kuhajati darinya.batang zakarnya sudah agak keras terpacak menanti untuk aksi seterusnya daripadaku. tanpa disuruh, aku terus melutut dan membelai pedang perkasa milik kamal itu. "inilah dia benda yang selalu kacau i dulu yer" gurauku kepada kamal yang sedang berdiri itu.

"kali ni i pulak nak kacau dia"tambahku lagi.tanpa kusedari, aku merapatkan mulutku kearah batang zakarnya dan mula menikmati keenakan aromanya yang tiada tandingan. aku mengulum dan menghisap batang zakar kamal sepuas2nya kerana itulah yang kuinginkan selama beberapa minggu ini semasa ketiadaan suamiku.

kamal mengerang kesedapan akibat permainan mulutku itu. "arrhhh...sedapnya sayanggg"kedengaran suara kamal sayup2.aku meneruskan permainan ini.beberapa ketika kemudian kamal meminta aku berdiri dan memaut tubuhku keatas katil.aku dibaringkan ditengah2 katilku sambil menunggu aksi seterusnya daripada kamal.

"i nak bagi satu surprise kat u malam ni" kata kamal."apa dia?" aku bertanya. "tunggu jer laa" balas kamal lagi. aku yang sedang keghairahan yang teramat sangat itu sememangnya bersedia untuk apa saja tindakan seterusnya yang akan dilakukan oleh kamal.

kamal mencari sesuatu disekeliling tempat tidurku itu dan kemudiannya menghampiriku bersama dua helai tudung lepasku yang baru kuangkat dari jemuran petang tadi. aku kehairanan, "apa yang kamal nak buat ni" hatiku mula tertanya2.

dia mula memanjat keatas katil sambil memegang tangan kiriku dan mengikatnya dengan menggunakan kain tudung itu dipenjuru katil.dan sekali lagi dia melakukan perbuatan yang sama keatas tangan kananku pula.kini kedua2 belah tanganku telah terikat kemas di penjuru kiri dan kanan katilku itu.

aku semakin seronok dengan teknik terbaru yang diperkenalkan oleh kamal ini dan merelakan apa saja yang akan kamal lakukan keatasku nanti. suamiku sendiri tidak pernah melakukan aksi seperti ini dan ini membuatkan aku semakin tak sabar. kamal mula mendatangi aku dari hujung katilku sambil mula menjilati kakiku.

aku semakin dibuai kenikmatan permainan mulutnya.dia mula bergerak menuju kearah kedua belah pehaku.aku merasakan bahawa kemaluanku sudah mula mengeluarkan pelincirnya. aku menjerit halus sebaik mulut kamal tiba tepat2 di atas segitigaku. dia menjilatinya dengan rakus sekali. kedua belah kakiku direnggangkan oleh kamal bagi memudahkannya menakluki apa yang tersembunyi dicelahannya.

"i nak u puas2 malam ni"bisik kamal sambil terus menjilati kawasan segitigaku.tanganku yang terikat kemas dipenjuru katil memudahkan lagi kerja2nya keatas tubuhku." tolong laa, jangan i....i ni dah bersuami tau" aku memulakan kata2 fantasiku. " nanti suami i balik sekejap lagiiii" aku meneruskan lakonanku. "ahhh..jangan nak tipu i,suami u ada sabah nun"kamal membalas sambil terus menyerangku dengan ciuman2nya yang semakin ganas.

tubuhnya mula mengambil kedudukan diantara kedua belah pehaku sambil tangannya meramas2 pula kedua buah dadaku.aku tak mampu berbuat aper2 memandangkan kedua tanganku sudah tertambat kemas di penjuru katil.kamal telah menguasai tubuhku sepenuhnya tanpa mendapat sebarang tentangan dariku.

dengan keadaan kemaluanku yang sudah basah sepenuhnya itu, kamal mula mengacukan batang zakarnya tepat ke pintu lubang kemaluanku. "i nak tikam u dengan pedang i ni boleh tak?" kamal berbisik seperti sedang mengugutku. " jangan....jangan.....tolong laa...jangan masukkan benda tu. i ni dah bersuamiiii" aku menambah lagi dialog fantasi kami.

" nak bagi ker tak ni? " kamal bersuara lagi. "pleaseee..jangan i...i ni dah bersuamiiiii...pleasee jangannn buat" aku menambah. "i tak kira...i nak u jugak" kamal bersuara lagi. sambil itu kepala batang zakarnya semakin menggesel2 pintu kemaluanku yang sudah pun basah sepenuhnya itu. aku semakin pasrah...inilah saatnya..

"aahhhhhh........" dengan sekali tikaman sahaja, batang zakar kamal berjaya menembusi pintu kemaluanku. dapat kurasakan betapa bergegarnya tubuh kami berdua ketika itu. kenikmatan yang tiada tandingannya bila kemaluanku itu akhirnya berjaya ditembusi oleh batang zakar seseorang. seseorang yang bukan suamiku tetapi batang zakar kepunyaan kawan baiknya sendiri. aarrrhhhhh.....

kamal benar2 meku malam itu.aku dikerjakan sepuas2nya.setiap inci tubuhku berjaya dinikmatinya.dan aku sendiri sesungguhnya merasa kepuasan yang amat sangat pada malam tersebut.walaupun tidak terlalu lama, namun aku sangat menikmati cara kamal melayari bahtera pada malam itu.setiap tusukan dan jilatannya aku nikmati sepenuhnya.

"i rasa i dah nak terpancut ni. nak pancut kat dalam ker kat luar? kamal mula berbisik ke telingaku. aku yang sedang dibuai kenikmatan batang zakar kamal terdiam sejenak. " pancut kat luar jer laa.i takut kalau i pregnant nanti. tengah subur ni" jelasku. 5 minit kemudian, kamal melakukan tusukan2 yang semakin keras dan aku sendiri semakin tinggi terapung2 di puncak kenikmatannya, tiba2 kamal mengerang.."arrghhhhhhhhhhhhhhh....".sambil cepat2 mengeluarkan pedang perkasanya dan terus memancutkan berdas2 air maninya tepat keatas buah dada dan mukaku.habis seluruh mukaku dibasahi oleh pancutan air maninya.

kami terdampar keletihan untuk beberapa ketika sebelum kamal bangun untuk meleraikan semula ikatan tanganku yang tertambat dipenjuru katil. " thanks kamal...." bisikku ketelinga kamal yang masih lagi keletihan akibat peperangan hebat bersama isteri kawan baiknya ini." u ni hebat gak laa. mengalahkan orang yang dah kawin jer" aku tersenyum manja sambil membelai2 batang zakarnya yang semakin mengendur itu.

"u pun apa kurangnya.....untung i dapat rasa wife kawan baik i ni. bestt gilerrrr. thank you sayang.." tambah kamal lagi sambil mengucup dahiku tanda berterima kasih. beberapa ketika kemudian....kamal bergegas mengenakan semula pakaiannya dan beredar untuk pulang kerumahnya....sesungguhnya aku sangat menikmati persetubuhan ini walaupun aku tahu ianya adalah sesuatu yang terlarang.....

aku sebenarnya tidak terdaya untuk menahan perasaanku ini tanpa suamiku disisi dan aku akhirnya dengan rela hatiku sendiri menyerahkan tubuhku ini untuk dinikmati oleh kawan baik suamiku sendiri....aku akhirnya terkulai lesu didakapannyaaaa.......Syurga dunia..

39 comments:

  1. Irma pernah kena ikat pastu kena romen macam dalam cite ni ke? hehehe

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. haa...mesti pernah ni...macam kena rogol kan (rela).

      Delete
    2. Mesti Irma pernah kena ikat pastu kena "rogol" mcm dalam cite ni... Hehehe....

      Delete
    3. irma minat seks ganas ke

      Delete
  3. Irma, bila u stim, gosok cipap sampai cum? hehe

    ReplyDelete
  4. Do not what to say, really pervert

    ReplyDelete
  5. I ingatkan bila irma ajak kelima2 org neighbour tu kesemuanya dpt menikmati tubuh irma yg seksi ni. Bukanke lagi best begitu? Dah ada peluang dpt more knapa ambil satu je? Mcm ni le betul2 kena 'rogol' tapi rela... betui tak irma n nurul n others?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa, best gak idea tu. Boleh wat sambungan cite part 2 lak...

      Delete
  6. Irma sayang... i nak kasi two suggestions if i may... first of all... can we get a new pix of you preferably close up n showing lots of cleavage ( for your profile pix )... ada sebabnya dan ini membabitkan my 2nd suggestion iaitu... i rasa ramai lelaki yg seronok membaca cerita / adventures irma ni yg pasti sering gave guys lots of hard on ( maybe ada guys yg melancap mengingatkan irma yg seksi in )i. So.. lets all the guys ( girls pun boleh ) come up with cerita imaginasi or story masing2 ( fucking irma la ) and hantar pada irma. Irma then choose the best atau pun 3 terbaik. Invite the winners to have dinner with you... or going for a holiday atau pun weekend dgn irma...mcmana pendapat irma? Its your final decision though.... i rasa ramai yg dah ada versi cerita imaginasi masing2 dgn irma and others... exciting n interesting juga kan to read cerita2 ini nanti kan? Well.. itu my suggestion saja....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I was already thinking to upload a picture of me in a bikini which I took in Phuket. And upload a few pics of my friends in bikinis too! Tengok la macam mana mood I :)

      Pasal competition tu pulak, blog ni sebenarnya purely for my convenience. I baca banyak cerita sana sini, tapi banyak yang tak menarik. I only choose the best, and those which I like to be posted here (Irma mmg selalu horny :P) senang utk I baca kalau boring2...

      But your idea is interesting though. I will think about it "long and hard" he3!

      Delete
    2. I see. Irma ada apa2 cite favorite? I mean cerita yg macam mana yg buat Irma horny?

      Delete
    3. Em, bagus soalan tu. Cite jenis mcmana kesukaan Irma? Maybe i can write a story for u...

      Delete
    4. Nurul ni lelaki ke perempuan bisexual? :P

      Anyway, cerita favourite Irma is Ex-Boyfriend Isteriku, Shafiq & Lima Langkawi. Itu top 3 la, sebab tu 3 cerita tu antara post terawal blog ni. Nurul pula?

      Delete
    5. Lupa pulak, cerita Rosmah pun bleh tahan basah jugak :P

      Delete
    6. Ofcoz le perempuan, da kawin pon. And no, i'm not bisexual wpon ada xp a bit. Hehe. Biasala, bila kena tinggal ngan hubby, mula rasa horny. Kena baca cite2 cmni br dpt releave.
      My fav: Ah Beng, Mangsa nafsu, Nor dan Jaafar, harapkan pagar, pagar mkn padi and ofcoz, this story Sahabat Baik Suamiku. A few others also.

      Delete
    7. Irma, bila nak share gambar baru u yg seksi?

      @Nurul, boleh kita berkenalan?

      Delete
  7. Buat la citer irma sndiri lak...srmua copy paste je....:-) jgn marah ye...

    ReplyDelete
  8. Mmg best citer kat sini.... Keras adik saya dibuatnya. Mana lak nak cari pelepas sesak nie.... Hehe...

    ReplyDelete
  9. ermmm.... menarik story ni.. irma punya fevrate story, Ex-boyfriend Isteriku tu sama la ngn sy... and sy ade gak baca story disebalik story ex-boyfriend isteriku ni... menarik gak..

    ReplyDelete
  10. Hai Irma, takde cite baru ke yg buat Irma stim? That make U wet your panties.....

    ReplyDelete
  11. hi there Irma... just found out just now that (?) you have 2 more pixs inside ur profile... wow.. 2xwow.. u have such a beautiful smile hun... Irma baru uploadke? ( rugi rugi sbb baru tahu ... dare not to compliment yg lain dlm gambar.. takut tersalah ckp! ).. ur smile dlm pix yg tengah tu making my heart sank.. to the bottom of lautan pasifik! menawan... luscious lips......... mmmmmm… hidung mancung.. luv that hair style dlm pix no 3 tu…… any guy will be so lucky to have u… ( jealous ) btw i got a good story to share wit u for your reading... how to pass it to u? honestly.. my niat tu saja hun

    ReplyDelete
  12. Betul2 berpengalaman kalian ni... Tabik springg saya terutamanya irma. Beliau mmg hebat...

    ReplyDelete
  13. huh...irma ni mmg ska layan story ni ea....
    x kn stakat layan je...? ^_^

    ReplyDelete
  14. hye..add my ym @ cute_gurl933@yahoo.com.
    setimmm

    ReplyDelete
  15. Hi Irma, cerita u kalah cerita mat saleh...i enjoy giler cerita u...selalu onani sambil baca cerita u.......i pun ada experience giler giler...baru baru ni dgn boss I dgn secretary dia...3some...

    ReplyDelete
  16. heyy , irma ni nak kene main dengan saya agaknyee . nurul pun same :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah. Memang nk kena main Irma ni. Ikat dia kat katil pastu romen dia puas2. Hehe.
      Aku rasa si Irma ni ada xp kena ikat, betul tak Irma?

      Delete
  17. ada ke disini isteri2 yang gersang or yang sewaktu dengannya irma

    ReplyDelete
  18. cerita2 kamu mmg banyak yg best. seriously i harap kita boleh berkenalan. u have a sweet smile

    ReplyDelete
  19. I nk antar cite leh tak

    ReplyDelete
  20. Irma....i tak pernah baca any of the story yang involve role playing..u ada dak any of such stories?

    ReplyDelete