Saturday, August 2, 2014

Awek Jeti Besut

Salam semua… Nie aku nak citer sikit pasal hal aku dengan skandal aku… Budak Terengganu duduk kat Besut… Nama dia aku letak samaran jer udah ler.. Aku panggil dia Khai… Nama panjang kena rahsiakan… Si Khai nie aku kenal masa aku ngan budak2 opis pie bercuti kat Pulau Perhentian… So nak di jadikan citer aku masa kat jeti besut tue sementara tunggu bot sampai… Aku pun jalan2 ler sekitar jeti tue sambil2 melihat barang2 kraftangan yang ada kat situ…

Sampai kat satu kedai menjual produk2 kraftangan aku terus terpandang kat satu minah nie… Dia kejer kat kedai tue agaknya… Muka tak lawa mana… hitam manis… Tapi yang mahalnya nasi lemak tue dia!… Aku pun tak tau saiz apa… Aku nekad nak kaco dia… Tapi aku tak mau gelojoh beb!... Dia pun perasan aku dok usha2 dia… So nak di jadikan citer aku terus menyambung perjalanan aku ke destinasi yg ingin di tuju iaitu Pulau Pehentian…

So kat Pulau Perhentian takder kisah menarik yang berlaku… Masa2 yang di nantikan akhirnya tiba… Time balik bila aku dah sampai kat jeti besut tue…Terus aku mulakan perancangan untuk mengayat awek nie… Nak mengayat kena kuar modal sikit.. Takkan dengan air liur jer… Dengan muka selambar aku masuk kedai tempat dia kejer tue… Aku pon dok belek2 baju T’Shirt lalu minah nie pun datang dan menegur sapa dengan aku… Ibarat melayan pelanggan yang datang dengan penuh mesra maka minah nie pun menunjukkan beberapa helai baju yang lain…

Berkat mulut manis minah nie aku pun menyambar 3 helai baju T-Shirt tambah no hp dia… Mmg aku hati kering time tue… Terus2 mintak no hp dia kot2 aku tak sempat nak datang lagi kat Besut nie… Kita kena menampakkan muka yang ihklas apabila nak meminta sesuatu dari pompuan nie.. Huhuu… Nakal aku… So sepanjang balik ke KL puas gak aku bersms dengan dia… Siap berhenti kat Gambang utk reload topup hp minah nie.. Sure kembang punya minah nie bila aku sanggup topup untuk dia…

So selepas beberapa bulan dia pun bercadang nak duduk kat KL memandangkan gaji dia kat jeti besut tue hanya RM350 jer… Kalo aku pun tak sanggup walaupun duduk kat Kampung… So dia mintak kalo boleh aku tolong bantu dia dari segi kewangan & tempat tinggal… Bila tiba masanya aku pun bank in RM500 sebagai loan ler then tempat tinggal dia duduk kat Sentul… Sewa bilik jer itupun member dia sendiri yang rekomenkan… Aku tak ambik port janji aku dah bank in duit kat dia…

Bila dah di KL dia pun cari kejer dan dapat ler kejer kat sebuah butik kat Bangsar Mall.. Gaji dalam RM890 sebulan.. Kira ok ler… Opsss… sepanjang aku dok sms dgn dia ni… Ada sedikit banyak gak rahsia dia yang aku tahu.. Contoh mcm dia penah kena rogol dengan ex balak dia masa kat kampong… Paksaan dia kata.. Ex balak dia army kat saner… Dalam sebulan sure sekali dia kena ratah dengan balak dia.. Mula2 tak suka.. Lama2 syok ler pula… Tapi dia kata dah 2 tahun dia tak kena panjat dah… ex Balak dia tinggalkan dia lepas dapat awek baru.. So kira nasib badan ler…

Bila dah sebulan minah nie duduk kat kat aku pun berjumpa dengan si Khai nie…Mula2 jumpa aku sajer ajak dia pie makan kat McD’ The Mall.. 1st time jumpa ler katakan… Masing2 malu so dia pun cakap nak pindah bilik cari umah baru.. Dia ajak aku pie satu condo nie tengok bilik gak.. Aku on jer… Bila dah sampai rupanya dekat gak kat The Mall nie.. So aku pun masuk usha2 bilik tue.. Mmg si Khai nie penah ajak aku duduk sekali sebab nak save budget… Tapi aku niat nak buat dia nie skandal jer… So pikir panjang beb!...

Masa kat dalam bilik tue aku dah start menggatal dengan si Khai nie… Raba sana raba sinie sambil si Khai nie jenuh dok mengelak sana sini… Last2 si Khai nie cair gak dengan aku… Aku kiss pipi dia sambil tangan aku puas dok meramas nasik lemak dia walaupun dari luar baju… Bila aku dah start French kiss dengan dia terus tangan aku yang tak sekolah nie masuk kedalam baju si Khai sambil meramas2 manja nasik lemak dia… Si Khai nie tak melawan dah bila aku sendiri yang tanggalkan satu demi satu pakaian dia nie.. Start from long sleeve body shape dia..stiffless and finally bra dia…Dia nie kulit gelap sikit so nipple dia consider hitam gak ler… Tapi nasi lemak dia aku bagi A+ sebab selain besar mmg cup dia cantik bulat dan firm siol… Tegang dan tak muat tangan nak pegang beb!...

Pastue apa lagi… habis nasik lemak dia aku kejer kan… Mulut aku nie terus masuk gear 5 terus langgar semua road block yang ada untuk nyot nyot nipple dia dan off course nasik lemak dia ler… Uli2 aidilfitri aku kejerkan nasik lemak si Khai nie… Then bila aku try bukak jeans dia… Si Khai tak kasi pulak… Aku tanya naper?.. Then dia cakap dia period ler… Aku cakap takper… Bukak jer jeans tue… Last2 dia izinkan aku bukak seluar jeans tinggal panty warna merah dia… Dia sempat gak tunjuk kat aku cipap dia yang penuh darah period sebab dia tau aku nak tengok gak rupa cipap dia mcm mana?...

So ada dlm sejam gak aku buat oral sex dgn si Khai nie kitorang pun pakai baju balik dan terus blah dari bilik yang nak sewa tue.. Lepas tue aku hantar dia balik sentul dan terus menyelesaikan agenda aku yang seterusnya… Dalam minggu tue ada gak si Khai nie call dan sms nak jumpa aku beberapa kali.. Tapi aku malas ler sebab dia pun tengah period dan bukan aku blh main pun… So mcm2 alasan aku bagi utk tidak berjumpa dengan dia…

Minggu yang seterusnya baru lar aku mengfreekan diri untuk berjumpa dgn si Khai nie… Aku ambik dia kat tempat kejer dia terus pie makan kat area bangsar ni… So lepas makan aku cakap nak pie mana lagi sebab esoknya dia mmg tak kejer.. Si Khai nie dgn slang Terengganu dia pun ckp tak kisah pie mana2 pun… Dlm kepala otak aku pun mmg tak pikir panjang sbb niat aku mmg nak pacak dia mlm nie gak…So aku pun angkut dia pie umah condo aku kat pinggir KL nie gak…

Bila masuk umah jer aku pun tak pikir panjang terus rangkul tubuh si Khai nie malah aku tindihkan dia kat atas sofa kat ruang tamu di umah aku nie… Si Khai nie terperanjat gak dengan tindakan aku tapi tak melawan ler… Si Khai cuba menolak aku lalu dia cakap nak mandi dulu sebab badan dia berpeluh… Tapi aku tak ambik peduli semua tue… Aku terus bogelkan si Khai dan aku pun dah bogelkan diri sendiri ler… Serangan2an aku terhadap tubuh badan si Khai menyebabkan dia mengerang2 sambil meramas manja kepala aku… sambil aku suck nipple dia jari aku tak lupa mengorek cipap si Khai nie…

Bila aku rasakan cipap Khai dah cukup basah terus aku suakan batang aku nie kat cipap si Khai nie… Time nie aku dah tak ingat nak lick cipap Khai atau bagi blowjob batang aku kat si Khai nie… Yang aku tau aku nak pacak dulu batang aku kat dalam cipap si Khai… Yang lain2 aku boleh sambung esok lusa kerana yang pasti si Khai akan jadi hak milik mutlak aku… Sambil lidah aku bermain dgn lidah si Khai aku pun menguakkan kaki si Khai yang masih berkedudukan di atas sofa tue… Dengan perlahan batang aku masuk ke dalam cipap so Khai tue… Si Khai pun merengek2 sambil cuba menolak dada aku sambil dia berkata cipap dia sakit.. Aku tak peduli dan dengan rayuan si Khai lagi.. Terus aku pacak batang aku dengan selambarnya kedalam cipap si Khai….

Apalagi… Melolong2 si Khai nie bila batang aku menerobos habis jauh ke dalam cipap si Khai tanpa belas kasihan dari aku… Ketat jugak cipap si Khai nie maybe sebab dah lama dia tak kena palang dengan batang kot… Mungkin jugak sebab body si Khai nie cubby sikit yang menjadikan cipap dia yang tembam tue ketat sikit dah mmg kena dgn taste aku nie… Sambil mendayung batang aku di dalam cipap si Khai tangan aku tanpa jemu dok meramas nasik lemak dia… Mmg best main atas sofa nie… Orang putih cakap thrill ler… Untuk 1ST game nie aku tak banyak position yg aku gunakan… Sambil merengek2 si Khai nie ntah mcm2 ayat slang Terengganu yang dia cakapkan… Confirm aku tak paham ler….

Game pertama nie aku rasa tak lama kot aku main… Ada dalam 15 minit jer aku main dah rasa nak cum… Si Khai pun belum sempat klimaks lagi masa aku nak cum tue… So batang aku tunggu masa jer nak mengeluarkan lahar dia… Aku semakin tak tertahan nak cum terus melajukan hayunan dan henjutan batang aku di dalam cipap si Khai… Terlolong2 si Khai dan aku pula memeluk lebih erat tubuh si Khai dan dengan satu henjutan yang paling kuat terus aku lepaskan segala benih aku di dalam cipap si Khai… Rasa terlepas segala beban aku selama nie apabila aku dapat cum di dalam cipap si Khai… Ringan dah kepala aku yang berat sebelum nie… Huhuu….

Sambil aku cum di dalam cipap si Khai mulut aku melekat kuat kat bibirnya… Setelah beberapa tika si Khai pun bersuara kebimbangan kerana aku melepaskan benih di dalam cipap dia… Aku buat tak tau jer dengan pertanyaan si Khai nie… Sambil aku mencium pipi dahi dan bibir si Khai aku terus bersuara yang aku akan bertanggungjawab kalo si Khai nie bunting… Si Khai masih merautkan wajah yang penuh bimbang walaupun aku dah berjanji dengan dia yang aku akan bertanggungjawab…

Setelah habis kesemua benih aku keluarkan ke dalam cipap si Khai terus aku cabutkan batang aku dari cipap dia.. Mengaduh si Khai kerana ngilu di dalam cipap dia… Aku membelek sekejap cipap si Khai malah terus mencium manja perut si Khai… Aku katakan yang dia akan menjadi hak milik mutlak aku dan baby dalam perut nie kita yang punya… Baru ler wajah si Khai ceria malah dia tersenyum meleret panjang…

Aku kemudian bangun dan terus ke dalam bilik mengambil pil postinor 2 untuk mengelakkan dia dari mengandung… Mula2 si Khai nie pelik gak apabila aku serahkan pil postinor 2 nie… Apabila aku terangkan yang pil nie boleh mengelakkan dia dari mengandung walaupun aku pancut dalam… Dengan sepantas kilat si Khai nie terus menelan pil postinor 2 tanpa ragu2 lagi… Aku pulak buka citer blue untuk sambung game ke 2 pulak….

Tapi si Khai menolak kerana dia kata nak mandi dulu untuk menyegarkan badan terlebih dahulu… Kami mandi sama2 malah game ke 2 berlangsung di dalam bilik air jer… Macam biasa pancut dalam dan si Khai tidak menghalangnya kerana dia yakin dengan pil postinor 2 yang telah di makannya sebelum tue… Ada 2-3 position jer yang aku buat masa main dalam bilik air tue… Bila selesai mandi kami pun terus masuk bilik sambil mengeringkan badan terus aku pujuk si Khai agar dia terus duduk dengan aku….

So si Khai pun setuju dan sekarang dia menjadi teman tido setia aku setiap malam… Malam tue aku main ada 2-3 round jugak lagi dan yang bestnya si Khai mintak sendiri aku pancut dalam cipap dia… Walaupun game yang di tunjukkan oleh si Khai tidak terlahu mahir tetapi tidak menjadi masalah kepada aku… Bagi aku “Practise makes perfect”… Hahahahaaaa…

Selepas dari kejadian tue aku dengan si Khai kerap main dan aku pun start ajar si Khai macam mana nak blowjob… Mula2 kata geli tapi bila tengok aku syok jer lick cipap dia… Dia pun ok jer bila blowjob batang aku… Bagi aku nasik lemak dia yang paling aku hargai… Power beb!... Mula2 nak buat dia jadi scandal aku jer tapi bila dia jaga makan minum aku dengan baik last2 jadi awek aku gak… Aku pun dah jarang2 scandal dengan pompuan lain pasal dah ada si Khai nie… Cuma dia belum ajak aku kawin jer lagi… Kadang2 sajer jer aku pancut kemudian aku cakap nak baby.. Dia cakap dia pun nak jugak… So aku main lagi dan lagi seterusnya… Tapi pil postinor 2 tetap menjadi teman setia si Khai nie…

Dia pun tak penah menolak kalo aku terasa nak panjat dia… Kalo si Khai nie period dia tolong blowjob batang aku nie… Ada gak aku mintak nak main belakang tapi dia menolak… Bukan apa dia kata takut sakit… Tapi aku tau kalo aku pujuk perlahan2 sure dia kasi aku main belakang punya… Wakakakaa…...

No comments:

Post a Comment