Wednesday, August 6, 2014

Kisah Aku dengan Student U

Kisah ini terjadi lebih kurang 3 tahun dahulu. Memang menjadi kebiasaan office aku akan menerima practical student dari pelbagai kolej tak kira samada dari swasta atau dari "U" tempatan. Nak dijadikan satu cerita pada bulan April 1998 adalah seorang budak dari UITM praktikal kat office aku, org Kelantan pakai tudung kulit coklat sawo matang dan comel juga orgnya. Entah macamana pada mulanya aku buat biasa saja pasal takut budak office kutuk aku macam macam pasal kebiasaannya pantang ada awek baru masuk mesti aku kacau dan onlah. Nak dijadikan cerita beliau praktikal kat salah satu dept yg paling sibuk kat ofis aku (pada masa tu aje) so beliau pun selalulah balik malam dan entah macamana adalah sorang mamat kat ofis aku nie kacau dia hingga kecoh satu ofis pasal diaorang punya affair. Satu hari tu aku lihat beliau asyik termenung dan bersedih, so akupun sebagai kawan dan lagipun aku nie org admin aku tanyalah apa masalahnya. Dia pun storylah kat aku perihal masalahnya dan start dari hari tu aku ngan dia intim. Selepas dua bulan aku intim dengan dia aku pun clash ngan awek aku dan dengan autamatiknya dia jadi awek aku yg baru. Pada bulan ke tiga beliau pun habis praktikal kat ofis aku tapi perhubungan aku ngan dia berkekalan.Pada suatu hari aku ajak dia ke rumah mak angkat aku kat USJ tapi sebelum itu aku bawa dia ke tasik Subang ala kat Sheraton hotel tu. Pada mulanya kami bercakap saja hingga satu saat entah syaitan mana merasuk badan aku aku pun kiss bibir dia sambil ramas tetek dia. Respon yang aku dapat pada mulanya baik tapi tiba-tiba dia menangis. Mati keruan aku dibuatnya, so aku pun pujuk sambil promise tak akan buat lagi dan selepas itu akupun teruslah ke USJ.

Selepas dari peristiwa itu aku lihat beliau semacam saje ngan aku hingga pada satu ketika waktu itu aku kerja lewat malam, beliau datang ke ofis aku, katanya sajer je lah. Sambil aku buat kerja beliau menonton televisyen kat bilik conference ofis aku. Setelah selesai akupun join beliau kat conference dan memang nasib aku baik semua college aku dah balik so ofis tu aku punyalah malam itu. Pada mulanya kami setakat kissing saje sambil aku ramas teteknya, geram memang geram tapi masih tak dibagi untuk aku membuka bajunya, tiba tiba idea muncul, aku tanya beliau teteknya takde puting ke pasal aku rasa leper je beliau kata ada aku pu buat buat tak percaya lalu beliau menyuruh aku menyeluk ke dalam bajunya dan rasa, Akhirnya dapat juga aku memegang teteknya tanpa disaluti bra atau bajunya. Aku terusan mengentil putingnya dan mengangkat bajunya ke atas dan menyonyot puting beliau hingga akhirnya beliau sendiri yang membuka baju dan branya sekali. Peh memang mengancam teteknya besar dan keras serta tajam. Pada mulanya beliau hanya memberi kebenaran untuk menghisap teteknya saja tapi kalau dah nikmat tu seperti biasa yang empunya diri yang membuka kain dan pantiesnya. Aku seperti biasalah menghisap dan menjilat seluruh tubuhnya. Memang aku akui bahawa budak nie memang mudah sensitif setiap sentuhan dan jilatan aku sentiasa merangsang kenikmatan pada beliau. Yang aku tak tahan semasa beliau sudah ghairah sangat beliau menyuakan teteknya untuk aku hisap sampai beliau betul betul puas. Sampai lah ke ending dimana aku menjilat pantatnya, walaupun baunya tak sedap tapi dah seronok dan tengah nikmat apa lagi terusanlah aku menjilat dan si Su nie menjerit dan mendesah kerana terlampau nikmat agaknya. Setelah hampir setengah jam adengan menjilat dan menghisap itu terjadi akhirnya akupun menujamkan tombak berbulu aku tu kedalam lubang pantatnya, memang ketat setelah mencuba beberapa kali, aku berjaya merobek lapisan dara Su nie dan serentak dengan itu Su menjerit kesakitan. Agak lama aku rendam tombak ku didalam lubang nikmat Su akhirnya aku mula mendayung dari rentak perlahan hingga ke rentak rock dan tak sampai 20 kali tujahan aku merasa geli di kepala batang konek dan terasa nak memancut lalu ku tarik keluar, tersemburlah air maniku ke atas perut Su. Adengan itu tak habis setakat tu jer selepas tenang semula satu round lagi aku buat dan setelah habis kami ke toilet untuk membasuh badan kami yang penuh keringat.

Selepas dari peristiwa itu kami selalu projek sama sama dan yang pasti tempatnya adalah di ofis aku. Setelah beberapa bulan kami bersama dan tahu hati budi masing masing aku bertekad utk membawa Su ke kampung ku untuk diperkenalkan dengan kedua org tuaku. Kami bertolak di waktu petang iaitu dalam lingkungan pukul 7.30pm.Di sepanjang perjalanan Su asyik mengulum batangku dan bayangkanlah dari KL ke Johor batangku sentiasa dikulum dan kadangkala pemanduanku puntak betul. Apabila sampai ke sebuah bandar di Johor dan pada masa itu waktu menunjukkan pukul 1.30am, aku pun park kereta aku kat tepi sebuah bangunan dan menurunkan seat kereta lalu terus ku terkam Su sambil melepaskan ciuman ke pipi sambil membuka butang baju Su. Lupa aku nak beritahu pada masa tu Su memakai baju jubah stail org arab tu yang butang di depan dari atas hingga ke bawah dan underwear telah ditanggalkan semasa dalam perjalanan. Setelah membuka seluruh butang baju konek ku yang telah tersedia tegang tu terus ku tujahkan ke dalam lubang nikmat Su sambil aku menghisap teteknya dan tak sampai lima minutes semuanya berakhir. Kami pun memakai kembali pakaian dan merapikan diri dan ku teruskan perjalanan ke rumahku. Kami tiba ke destinasi lebih kurang pukul 2.30am dan setelah berbual seketika dengan ahli keluargaku kami pun tidur dimana Su tidur di bilikku manakala aku tidur diluar.

Pada keesokan hari aku membawa keluargaku ke sebuah Pantai dan kami bergembira disana hinggalah ke tehgahari. Setelah itu kami pun kembali kerumah. Tiada cerita menraik yang berlaku sehinggalah ke waktu malam. Setelah selesai menonton TV adik beradikku pun masuk tidur tingalah aku dan Su di ruang tamu sambil menonton TV. Aku pun bertanya dengan Su mengapa semalam mengunci pintu bilik susah aku nak menyelinap masuk dan Su berjanji untuk tidak mengunci bilik pada malam itu. Lupa nak beritahu dimana rumah aku ketika itu terbahagi kepada dua bahagian, bahagian depan ada 1 bilik tidur bersama dengan ruang tamu dan di bahagian belakang ada 3 bilik tidur serta dapaur dan bilik air. Pada pukul 12.30 pagi setelah memastikan seluruh keluargaku telah tidur aku menyelinap masuk kebilik Su dan kami melakukan projek kami. Memang tak banyak adengan yang dapat kami lakukan dimana aku yang berkain pelikat tanpa underwear dan baju dan Su hanya berkain batik tanpa memakai underwear dan bra. Aku pun membuka baju Su lalu terus menjilat dan berkulum lidah sambil mengentil biji kelentit Su. Setelah memastikan air mazi dari lubang pantat Su telah keluar aku terus membaringkan Su dan menujahkan tombak ku kedalam lubang nikmatnya. Setelah beberapa tujahan akhirnya aku pun memancutkan air mani ku ke atas perutnya. Setelah berihat seketika akupun ke bilik air untuk mencuci batangku dan setelah selesai aku pergi ke tempat tidurku semula lalu cuba memejamkan mata. Tiba-tiba Su datang ke tempat tidurku lalu mencium tubuhku dan secara otomotiknya batangku kembali naik semula dan tanpa membuka bajunya beliau naik ke badanku sambil cuba memasukkan batangku ke dalam lubang nikmatnya. Aku hanya membiarkan Su memainkan peranan dan terus mendayung. Setelah beberapa minute batangku kembali gatal dan ku pesan kepada Su yang aku pun dah nak sampai dan Su mengatakan yang beliau baru je sampai lalu ku tolak Su dan batangku pun melepaskan beberapa das air mani.

Pada keesokan harinya aku dan Su bertolak kembali ke KL dan seperti biasa konekku di isap di sepanjang perjalanan. Ibuku ada memberi pesan agar singgah ke tempat abgku yang tua di Kem Terendak melaka. Setelah singgah dan menyampaikan pesan ibuku kami menuruskan perjalanan ke Kl dan seperti biasa juga Su nie seperti sentiasa merindui batangku kerana beliau masih tidak mahu melepaskan batangku. Kekadang terfkir juga aku untuk singgah di kebun kelapa sawit yang aku lalui tapi lain tak berapa clear so aku teruskan perjalanan. Apabila sampai ke perhentian Pedas/Linggi aku yang tidak tahan lagi terus park keretaku di salah satu kawasan parking yang tersorok. Mmg aku tak tahan....terus aku terkam Su..hhehee

Selang beberapa bulan selepas itu perhubungan aku dengan Su terputus kerana beliau terpikat dengan seorang pelajar UITM yang muda setahun dari beliau. Walaupun aku merasa frust pasal dalam tempoh 8 bulan aku kenal dia aku berabis dekat RM5,000.00 demi memenuhi kehendak dia tapi aku puas juga pasal aku org pertama dapat memecahkan dara dia. Dan sekarang nie aku dah kahwin tetapi kekadang bila teringat kisah dan layanan Su nie aku melancap sendiri pasal bini akupun tak boleh layan seks macam Su nie layan.

No comments:

Post a Comment