Tuesday, July 31, 2012

Skandal Keluarga Razlan (Bahagian 1)

Azizah mendongok ke syiling rumahnya, matanya seakan tidak mampu terbuka lagi, kuyu bak ingin tertidur dibuatnya tetapi katil yang sedang dibaringnya berkocak hebat, kadang kala dengusannya kuat sehingga dia tidak dapat menahan asakkan dari suaminya. Bukan suaminya tidak hebat di ranjang, Azizah juga tidak terlawan kehendak suaminya tiap kali beradu.

Kini Azizah tidak daya menahan asakan betali arus suaminya. Dia mengumpul setiap tenaganya memberikan kemutan terakhir pada petang itu. Razlan tidak mampu menahan kemutan Azizah, dia melajukan hentakkan dan kesekian kalinya Razlan menghemburkan air nikmat ke dalam telaga nikmat isterinya. Azizah memejamkan mata menerima berdas-das air nikmat Razlan. Razlan tersenyum puas berterima kasih kepada isteri tercinta.

Razlan meninggalkan Azizah terkedu di atas katil. Azizah faham benar perangai Razlan setiap kali habis bersetubuh, dia menghilangkan diri lepak di dapur minum kopi dan menyalakan rokok. Azizah bangun dari katil menarik cadar katilnya penuh dengan kesan air mani Razlan, maklumlah 4 kali petang ini dia disetubuh oleh Razlan. Azizah tidak bermaya berjalan menuju dapur hanya berkeadaan bogel,

"Sayang… malam ni kita makan luar ya?"

“Makan di mana abang? Lewat ke kita balik malam ni?"

"Abang nak jumpa client abang, lagi pun esok abang dah start keje."

"Emppphhh... bukan petang ni anak kita balik dari bercuti ke bang?”

"Iyer... abang dah pesan pada Diana, kalau dia sampai awal, abang tinggalkan kunci kat pasu bunga depan rumah kita. Jadi mudah dia masuk rumah."

"Kalau macam tu, ayang ikut abang la malam ni ye! Seronok jugak dinner kat luar."

Azizah senyum sambil mengelap sedikit lelehan air mani Razlan yang menuruni ke pehanya. Razlan dengan pantas menarik tangan Azizah. Di dapur itu juga Razlan sekali lagi memburit isterinya kali ke-5.

Azizah senyum, baginya walaupun letih tapi malam ini ada habuannya makan di luar, itu bagi Azizah tapi bukan Razlan, suaminya pula ingin melihat isterinya dilanyak oleh lelaki lain malam ini, demi mendapatkan projek dalam perniagaannya.

Malam menjelang, Razlan menyuruh Azizah memakai kebaya ketat. Azizah hanya menurut kata suaminya tercinta. Azizah pula memang pandai bergaya, dia juga ingin menaik seri bodynya. Sengaja dia memakai g-string dan baju dalam yang agak ketat supaya buahnya lebih menonjol di sebalik kebaya yang membalut tubuhnya.

Perjalanan mengambil masa yang agak lama. Azizah tak tahu ke mana arah yang Razlan tuju, dia hanya diam membatukan dirinya. Akhirnya mereka sampai tempat yang dituju, kawasannya agak privasi, tempat yang agak mewah dari kediamannya. Azizah hanya terpegun dengan pesekitaran barunya. Bagi Razlan dia sudah biasa dengan keadaan itu.

"Akhirnya tertamu terakhir kita sampai juga."

"Kami ingat kamu sudah tak nak join usaha sama ini Razlan."

"Jangan begitu David, aku betul-betul mahukan projek ini."

"Ini isteri kamu Razlan?"

"Ya... Azizah."

"Azizah… nice to meet you."

"Me too."

"Mari… mereka semua menunggu kamu di ruang dapur, lagi lama nanti makanan sejuk."

Azizah melangkah masuk penuh teruja ke rumah besar David, suaminya ahli perniagaan juga tapi tidaklah rumah mereka sebesar ini, mungkin ini yang dicari selama ini bagi Razlan. Azizah turut berbangga jikalau dia dapat rumah serupa begini.

Sesampai mereka di ruang makan, Azizah terpandang tiga lagi pasangan termasuk seorang pasangan Melayu. Nasib baik ada juga pasangan Melayu, ada juga yang hendak dibualnya. Dari gayanya nampak baik, suami tampak bergaya tampan, apa kan daya dia sudah berkawin. Kalau tidak, mahu juga Azizah mengodanya. Tak kurang hebatnya isterinya ayu dengan tudung melekat di kepala. Dua pasangan lagi berketurunan Cina, masing-masing membawa isteri. Begitu juga David dengan isterinya.

Azizah dan Razlan menjamu makanan yang disediakan oleh orang gaji David. Setelah selesai semuanya, mereka ke ruang tamu David, Razlan dan dua pasangan lagi berbincang hal tidak di ketahui oleh Azizah, sambil Azizah memulakan perbualan bersama isteri pasangan Melayu tadi.

"Saya Azizah."

"Saya Kartini, panggil Tini sahaja,"

"Biasa teman suami ke?"

"Biasa juga, kamu pertama kali?"

"Ya ini pertama kali, itu pun suami saya ajak, biasanya dia pergi berseorangan."

"Jadi memang tak pernah ikut selama ini la ye!"

"Tak pernah tapi kenapa Tini tanya begitu?"

"Tak saje... saya pun biasa lihat Razlan datang berseorangan, saya ingat dia belum berkahwin lagi."

Azizah cuma tergelak kecil terdengar Tini berkata begitu. Azizah sememangnya cemburu kalau melihat Razlan didampingi oleh perempuan lain, baginya Razlan adalah hak mutlaknya. Pandangan Azizah tertumpu di mana Razlan berada sebentar tadi, tapi tidak kelihatan.

Tini yang sebentar tadi disebelahnya juga sudah tiada, tinggal Azizah berseorangan di ruang tamu itu. Terkejut juga Azizah melihat persekitaran begitu. Kemudian muncul David yang segak meluru kearahnya.

"Azizah, kamu ok?"

"Saya ok tapi mana semua? Saya tak nampak mereka pun, suami saya juga."

"Jangan risau, mereka tengah berhibur tu."

"Berhibur???"

"Kenapa Azizah? Razlan tak bagi tahu kamu?"

"Tentang apa?"

"Mari saya tunjukkan, sebelum itu minumlah dulu, letih saya bawak air ni."

Azizah membontot David naik ke tingkat atas, terasa kering tekaknya, dia menghirup air yang diberi David tadi, sementara David tersenyum melihat karenah Azizah, bagi David dia sudah tidak sabar ingin menjamu Azizah sebentar lagi.

"Ehhh! Encik David! Buat apa masuk bilik ini?"

"Dari sini kamu boleh lihat mereka berhibur."

Azizah bercelaru, dia hanya mengikut David sahaja. Apabila dia melangkah masuk, dia begitu terpegun dengan keadaan bilik itu cantik dan menawan tetapi terasa sesuatu menjalar ke badannya.

David membuka tv skrin plasmanya. Azizah terpaku melihat adegan dalam tv itu. Melihat Razlan sedang asyik melayan isteri David, meraung-raung isteri David dilanyak oleh Razlan.

Azizah bagai nak pitam, hatinya hancur luruh tidak terkata melihat suami tersayang melayari bahtera bersama perempuan lain. Azizah mula menitiskan air mata. Tidak disedarinya David di belakang sudah siap sedia berbogel lalu menghampiri Azizah dari belakang.

"Kamu sudah lihat Azizah?"

"Tapi kenapa... tapi kenapa???"

"Ini semua Razlan yang iginkan, dia mahu jadi kaya tetapi dia harus berkorban sikit."

"Tiada jalan lain? Tapi mengapa dia melakukan sedemikian rupa?"

David tersenyum girang, dia meramas buah dada Azizah dari belakang, tetapi Azizah masih melihat skrin di depannya. Kini isteri David menungang suaminya Razlan asyik sekali. Razlan pula semakin rakus, dia betul-betul menghenjut puki isteri David.

Kini Azizah sudah bersedia sepenuhnya, dia berpaling menghadap David. Dipandangnya susuk badan David dari bawah hingga ke atas, tidaklah segagah suaminya. Batang David pula tidaklah terlalu besar tetapi panjang sedikit dari suaminya.

Azizah nekad. Dia menolak David ke atas katil. David terkejut dengan tindakkan Azizah itu. Azizah memanjat katil. David hanya tersenyum melihat karenah Azizah. Getus hati Azizah kalau suaminya boleh, kenapa tidak dia.

Azizah mula mengulum batang David dengan penuh rakus sehingga terangkat-angkat punggung David ke atas. David hanya membiarkan Azizah, dia tahu kalau diusik, sudah pasti Azizah akan berhenti.

Kini Azizah membogelkan dirinya. Terbeliak mata David melihat keindahan Azizah, isteri Razlan. Kini Azizah berada di atas, pukinya disuakan kepada David. Kini mereka berada di posisi 69, paling digemari Azizah manakala David lemas dengan punggung Azizah. Dijolok-joloknya jari hantu ke dalam puki Azizah. Azizah begitu asyik mengulum batang David.

Kini David sudah tidak bertahan lama, dia ingin sekali menghenjut puki idamannya. Dia membaringkan Azizah. Azizah sudah bersedia sepenuhnya. Kini dia mengenggam batang David, disua ke pukinya. Azizah nekad.

Dengan keadaan sebegitu, David sudah tidak tertahan lagi. Sekali tujahannya menerjah ke puki Azizah. David mendongak ke syiling rumahnya, sedap kemutan dari Azizah. Jarang dia mendapat kemutan begini. David perlahan-lahan meyorongkan batangnya, sekejap laju, sekejap perlahan.

Azizah sudah biasa dengan tujahan perlahan begini, baginya David tidaklah sehebat mana. Fikirannya melayang ke skrin disisinya. Nampaknya suaminya sedang asyik melayan isteri David dengan kasar sekali. Ini menyebabkan Azizah agak terangsang dengan perbuatan suaminya.

Azizah menolak David ke tepi, baginya batang David taklah segagah suaminya. kini dia berada di atas David. David hanya terdiam dan membiarkan Azizah di atasnya. Kini Azizah menunggang David dengan rakus sambil dia menonton suaminya, yang kini mendoggy isteri David.

Azizah pula bersungguh memuaskan David. Kini Azizah menekapkan buah dadanya ke mulut David, disuanya puting susu kepada David. Tidak cukup itu, kadangkala Azizah mengulum balak David dan mengigit kecil ke telur David, membuatkan David tidak keruan. Di skrin, suaminya sudah menghabiskan permainannya.

Azizah sudah tidak keruan di atas katil menunggang David. Bagi David, air nikmatnya kini terkumpul di umbun-umbun kepalanya, seraya David mengangkat Azizah ke tepi lalu menyuakan balaknya ke mulut Azizah.

Kegemaran Azizah kini tiba, disedut rapi balak David. Memang pandai Azizah menyedut keseluruhan air David, ditelannya. David tersenyum puas. Bagi Azizah David tidaklah segagah mana, lembik dan tidak mampu bertahan lama tapi Azizah mendiamkan dirinya kerana risau suaminya tidak mendapat project kelak nanti.

Mereka berpimpinan tangan sambil berbogel menuruni anak tangga. Kelihatan di situ suami Azizah dan suami Tini berbogel juga menunggu giliran masing-masing.

No comments:

Post a Comment