Monday, April 22, 2013

Abang Ipar Suraya (Bahagian 2)

Hari mula cerah Anuar menjangkakan perjalanan isterinya hanya separuh kearah destinasinya. Dan anaknya Afiq hasil benih yang dipancarkan dalam perut kakak Suraya memang bangun lewat sekurangnya pukul sepuluh nanti. Masih banyak masa untuk dia memacakkan belalainya kedalam tasik hikmat Suraya yang begitu segar. Bukan mudah nak dapat budak perempuan semuda itu disetubuhi apatah lagi adik isteri sendiri, Anuar merasa diri amat bertuah kerana Suraya bukan sahaja mempunyai tubuh yang menawan tetapi wajahnya menarik, kulitnya gebu dan putih dan bulu roma disebahagian tubuhnya jelas kelihatan membuatkan Anuar sering menelan air liur. Oleh itu Anuar perlu memberi perhatian dan memenohi kehendak Suraya agar dia sentiasa setia, Setakat ini Linda belum dapat mengesaki apa-apa perbuatan mereka berdua. Anuar pasti kalaupun dia berhajat bernikah lagi secara sah, tiada perempuan semuda itu mahu menjadi isterinya.

Anuar membaringkan Suraya disebelahnya, Dia menguakkan peha Suraya dan mencapai kain yang berhampirannya dan mengelap celah kelangkang yang berlendir itu, kain itu dicampakkannya dan tangannya mengusap bulu pahat yang yang pendek dan lembut itu dan sudut yang panas itu dicuit-cuit. "Sayang tewas" bisik Anuar ditelinga Suraya membuatkan Suraya terasa tercabar kemampuannya dan dia amat bersemangat menewaskan Anuar pula kali ini akan mengemutnya semahu batang Anuar biar Anuar tak daya menahan, Suraya mula merasa enak dan kembali bernafsu, peha nya dibukakannnya bagi memudahkan Anuar bergerak disitu, kakinya bergerak-gerak tanda kesedapan akibat jari Anuar yang cekap bermain butirannya, Anuar tidak jemu menggerodek taman larangan Suraya kerana dia tahu itulah cara yang termudah merangsangkan Suraya, benda itu telahpun dibajaknya dan menelan semua sentajanya tadi dan kini ia telah sedia digembur kembali,

Suraya juga tak kisah taman larangannya itu menjadi tempat Anuar menghunus senjatanya. Ia rela ruang tubuhnya menjadi sasaran abang iparnya kerana dia merasa nikmat, walaupun kadang kadang Suraya benci pada Anuar sanggup menyetubuhi dirinya walaupun kakaknya juga tempat Anuar memuaskan kehendak kelakiannya. tapi akibat kesedapan Suraya melupakannya. Anuar kini mempunyai pilihan muaskan nafsu semaada kakak atau adik, kedua-dua tubuh masih suci semasa dia menerokai dan dia puas dara dua beradik itu dapat dimilikinya. Anuar bebas mengerjakan kakaknya, cuma Suraya bergantung kepada peluang. Anuar mengurut batangnya yang tegang dan berlendir, lendir dari dua wanita adik beradik, tadi selaputi lendir sikakak tapi kini lendir adik, tapi lendir mereka memang telah bercampur dibatangnya dan juga dirongga Suraya.

Memang itu hajatnya sejak beberapa hari lalu. Suraya rasa rongga dicelah kelangkangnya diisi sesuatu yang menyedapkan dan sebagai biasa Suraya melayan tetamu tersebut dengan memberi ayakan dengan alunan yang semula jadi, mengikut rentak rejaman.

Anwar tekun memuaskan nafsunya dengan bersemangat, kadang-kadang Anuar menahankan tangan keatas tilam sambil mengangkat badan supaya dapat memerhatikan wajah ayu Suraya yang sedang ghairah serta bahagian atas tubuhnya yang tidak disaluti sebarang pakaian terutama tetek yang kembang akibat tekanan darah muda kenikmatan akibat disetubuhi, kecantikkan tubuh Suraya menambahkan geram untuk dia mencucukkan sentajanya kedalam tubuh Suraya. Sesekali leher jinjang Suraya dicumbui dan pipi gebu Suraya diciumnya. Anuar seronok benar mensetubuhi Suraya pagi itu apatah lagi taman Suraya tertonjol keatas akibat bantal yang melapik punggung Suraya.

Kaki Suraya sengaja ditegakkannya ketas membuatkan lubangnya semakin sempit, Sengaja Anuar memeluk kakinya Suraya dan megucupinya membuatkan nafsu Suraya semakin membara dan sedia menghambakan dirinya. Anuar merasakan air mani akan memancut dan dia semakin galak menyorong tarik dalam rongga yang begitu enak, dan Suraya begitu mahir menadah dan mengoyangkan sasaran Anuar menjadikan satu alunan yang mesra dan menyedapkan.

Buat pertama kalinya wadah Suraya menerima pancutan air mani Anuar yang bagai seekor kerbau mendengus akibat kenikmatan yang tak terhingga. Anuar dapat memuaskan nafsunya secara total pagi itu kerana tidak terkawal enaknya hingga terlupa mencabut batangnya sebagai selalu kerana kuatir Suraya termengandung, begitu juga Suraya, pancutan yang dilepaskan dari batang yang berada didalam dirahimnya buat pertama kali sungguh berbeza keenakkan yang belum pernah diberikan oleh Anuar selama ini kerana kebiasaannya tubuhnya menjadi sasaran lendir abang iparnya mendarat terutama perut dan buah dadanya. Ombak pertemuan pancutan darinya rahimnya sendiri dengan air mani Anuar bagaikan satu gegaran dalam rahimnya menimbulkan satu keenakan yang luarbiasa. Wadah Suraya masih berdenyut malah lebih kerap membuat Anuar membiarkan batangnya terus terbenam sambil dia tertiarap menindih tubuh gadis 16 tahun itu.

Anuar bingkas bangun bila anak nya Afiq menangis sendirian dibiliknya. Mujurlah Afiq tidak merayau kebilik emak saudara, kalau tidak tentu hebuh mulut keletah anak kecil itu melihatkan bapanya telanjang disisi emak saudaranya. Anuar memakai kembali kain sarungnya yang terhumban dihujung katil sambil memerhatikan tubuh Suraya yang begitu mengiurkan tanpa disaluti sebarang pakaian. Anuar kembali bernafsu terutama bahagian dipangkal peha Suraya. Suraya juga sudah terjaga dan mengambil selimut menutup tubuhnya yang menjadi sasaran abang iparnya.

Anuar melepaskan satu kucupan didahi lantas meninggalkan Suraya sendirian dibiliknya. Dengan kucupan itu Suraya rasa diri bagaikan amat dihargai oleh lelaki yang bergelar suami kakaknya itu. Anuar telah mengajar apa erti sek dan menjadikan dirinya seorang wanita, setiap kali bersetubuh ada sahaja teknik baru dialami, memang itulah idaman gadis baru menikmati persetubuhan dan dia memang sedia disetubuhi sebanyak mungkin dalam sehari dan memang dia bercadang untuk melakukannya nanti. Pagi itu Suraya menambah pengalaman baru, Anuar melapik pungggung dengan bantal menyebabkan taman terhidang untuk Anuar berjamu, Dia juga merasai keenakan air mani Anuar mengairi tamannya.

Suraya masih lagi berbaring keletihan dengan sebahagian tubuhnya ditutupi kain selimut, Jam baru sahaja berbunyi menandakan pukul 8.30 pagi, matanya sudah tak mahu dipejamkan, bunyi deburan air kedengaran sayup-sayup menandakan Anuar sedang mandi, Suraya membayangkan tubuh sasa abang iparnya itu sedang berbogel dan belalainya terjuntai dikelilingi bulu hitam yang lebat, pasti Anuar sedang membersih senjatanya yang telah bergelumang dengan lendir dari kemaluan kakaknya serta dirinya sendiri. Suraya tidak menyalahkan Anuar kerana dia sendiri cukup senang dengan benda tersebut, panjang, besar dan keras.

Dulupun dia yang galak hingga dirinya kini bagai gundik kepada lelaki tersebut, belum dapat dilupakannya lagi hari sejarah tersebut, pertama kali dirinya dicumbui lelaki serta daranya diragut oleh abang iparnya. Bermula ketika menonton cerita Hindustan di TV petang minggu, sambil membaca hiburan, mereka berdua sahaja menonton ketika itu disamping si Afiq yang tidur lena disisinya, Anuar duduk disofa panjang, hari agak dingin kerana cuaca mendung walaupun baru jam lima petang.

Kakaknya Linda telah seminggu meninggalkan rumah kerana berkursus di Johor Baru dan hanya minggu depan baru tamat. Tinggal mereka bertiga dirumah yang agak lengang itu, kebetulan pula cuti semesta persekolahan, jadi amatlah seronoknya Linda berkursus kerana anak kecil dijaga oleh Suraya adiknya. Sedangkan Suraya sudah serasi tinggal dirumahnya sejak tiga bulan yang lalu, tidaklah diduga suami sanggup menjadi adiknya sendiri sebagai ganti semasa ketiadaannya. Linda sangat menghormati dan percaya kesetiaan, maka taklah terfikir Anuar sanggup berlaku curang dengan adik ipar sendiri. Apatah lagi Suraya masih bersekolah dan umur Anuar berbeza hampir tiga puluh tahun dengannya masakan Anuar tergamak melakukannya fikir Linda. Tidak terfikir olehnya betapa Suraya sudah menjadi remaja dan ingin didampingi lelaki.

Suraya agak tertarik kepada kisah percintaan remaja yang sedang ditontonnya, terdapat juga sedikit adigan yang merangsang nafsu remajanya, dia bagaikan tidak puas menonton babak tersebut. Suraya seronok melihat Hero membelai sigadis sebagaimana impiannya sejak menjadi remaja. Walaupun Suraya agak pendiam tetapi dengan orang yang biasa dia agak becok apatah lagi melihatkan babak yang luarbiasa. "Bodoh betul hero tu.." marahnya kerana tidak melalkukan apa-apa bila kekasihnya diperkosa bossnya dihadapanya tanpa melakukan sesuatu untuk membela. "Alah, Hero tu syok tengok.. itu pasal dibiarkan" celah Anuar yang dipangggilnya Abang Long. "Kesian heroin "komen Suraya lagi."Bukan sakit sedap lah, budak-budak mana tahu" pancing Anuar. "Alah abang ni.. siapa budak" jelingnya kearah Anuar yang sedang duduk diatas sofa dibelakangnya.

Anuar memang telah lama geram kepada kecantikan dan potongan tubuh Suraya yang sedang naik itu, Apatah lagi sudah seminggu dia berpuasa kerana ditinggalkan isteri, sedangkan Suraya yang duduk dihadapannya begitu menggoda nafsunya,

Tubuh gadis remaja yang sedang naik itu cuma memakai T.Shirt dan berseluar setakat lutut menunjukkan susuktubuhnya yang mengiurkan. Anuar memerhatikan sambil menelan air liur. Fikirannya dikuasai oleh syaitan dan membayangkan yang bukan-bukan dan Surayalah objeknya. Memang selama ini mereka rajin bergurau dan tidaklah kekok baginya untuk menguji anak gadis, apatah lagi sejak tadi dia melihat Suraya agak tenggelam dengan beberapa aksi percumbuan, majallah yang dipegang jarang dibaca. Fikiran Suraya tidak sejauh fikiran abang iparnya, dia hanya terbawa dengan keremajaannya, walaupun begitu dia mudah tenggelam bila melihat adingan begitu, apatah lagi Suraya sering mengintai adingan nyata diantara Anuar dan Linda. Diusia yang terlalu mentah itu dia sudah terlihat perkara begitu, sudah tentu jiwa lebih mudah dikuasai nafsu. "Aya lah budak, orang memanglah nak tengok macam tu, barulah ada ummh" usik Anuar lagi. "Gatal le abang Long ni" terus tangan bergerak ke peha Anuar.

Anuar terus menangkap tangan Suraya dan tidak dilepaskannya, Suraya mencuba melepaskan tangan sebaliknyai kedua-dua tangannya pula terperangkap dipegang erat oleh Anuar. Jerat Anuar telah mengena, Suraya bangun untuk melepaskan dirinya tapi terjatuh kesisinya. Tangan Suraya tidak dilepaskan. "Nak cubitnya" kata Anuar untuk mendapatkan riaksi seterusnya dari Suraya. "Ok Aya tak cubit lagi " rayunya. Tubuh Suraya tersandar dikaki Anuar, Anuar dapat merasa kekenyalan buah dada Suraya yang menyentoh lututnya. Suraya merasakan satu perasaan aneh bila dadanya tersentuh badan Anuar, Dia bagaikan terkaku, nafas terasa semakin kencang dan darahnya semakin laju beredar.

Anuar meramas jari dan membelai rambut paras bahu yang masih lembab lepas mandi. Suraya tak menghalang malah ia tak mahu Anuar berhenti. Anuar telah yakin Suraya telah telah dikuasai tapi sengaja dimemusatkan pandangan ke TV agar tidak ketara helahnya. Anuar lupa anak gadis remaja didepannya itu adalah adik iparnya sendiri, juga murid sekolah dan jika disabit kes jenayah pasti kes walaupun Suraya yang meminta kerana usia lewat 15 tahun.

Dengan lembut tangan Anuar mengusap bahu Suraya dan merayap pula kelehernya. Anuar dapat rasakan getaran ditubuh Suraya yang tersandar disisinya, tangan Anuar semakin berani, kalau tadi tindakannya bagaikan biasa bagi seorang abang bergurau adik nya tapi kini tindakan seolah melayan kekasih, Suraya makin dibealinya, belakangnya diurut-urut. Tiada bicara antara mereka, Suraya semakin khayal, matanya agak berat walaupun ia masih lagi memandang kearahTV tapi pandangan kosong. Suraya tidak bergerak dari Anuar walaupun kedua-dua tangan sudah dilepaskan. Adingan ringan-ringan yang diterima dari Anuar cukup membuat dirinya ghairah. Anuar menguji untuk kali terakhir. Dia berhenti dari membelai Suraya dan menyuruh kembali duduk ditempat asalnya. "Dah le tu nanti jadi macam cerita tu pula." bergetar suara Anuar, manakan tidak jika tersilap langkah maka melepaskan lah mangsanya.

Sebagaimana yang diduga, Suraya tidak berganjak, ia semakin manja bagai seekor kucing yang dibelai. "Abanng ..eheem.." lemah suaranya, tangan mula menggosok peha Anuar. Tak mahu ia melepaskan peluang untuk dibelai oleh seorang lelaki, tidak kiralah siapa, bukan Suraya tidak tahu Anuar abang iparnya malah telah berusia berbanding diirnya yang masih belasan tahun, dia mahu merasai apa yang telah Anuar lakukan pada Kakaknya. Dia sering terkenang apa yang dilakukan Anuar dan Linda ketika bersetebuh. Jiwa bergelora, pantang sahaja mendengar suara rengekan Linda, Suraya tak lepas peluang mengintai. Suraya tidak dapat melupakan rengekan kakaknya dikerjakan oleh Anuar dan terbayang-bayang pelbagai aksi duatubuh itu bertarung.

Ponggong dan perut Linda beralun menganyak sambil kakinya memaut pinggang Anuar asyik menikami celah kelangkangnya. Anuar meramas buah dada kakaknya yang besar atau menyonyotnya jika mulut mereka tidak berkucupan. Akhirnya Linda menggelepar dan Anuar berdengus sebelum terkulai, Suraya suka melihat batang Anuar bila keras, saiz nya panjang dan besar kembang dihujung dan dipangkalnya penoh dengan bulu hitam yang pekat menggerinting, batang tersebut asyik dibenamkan kecelah kelangkang Linda, walaupun dicucuk Linda tidak sakit tapi tergeliat-geliat kesedapan.. Suraya juga bercita-cita akan melakukan sebagaimana kakaknya melayan Anuar kepada suaminya kelak, menyerah dengan penoh kerelaan, biar tubuhnya dikerjakan semau-mau oleh suami kelak dia akan merelakan. Apa yang pasti setiap tusukkan pasti terlalu enak hingga Linda sanggup begitu, tapi bila.... usianya terlalu muda masih terlalu lama untuk dia menunggu.

Tetek Linda macam belon kerana sering diuli oleh Anuar, jauh bezanya dengan tetek yang sedang berkembang dan belum pernah terusik macam Linda . Suraya begitu berahi, dia membayang diri diperlakukan begitu oleh Anuar semasa mengintai, macam-macam posisi dilakukan oleh mereka, begitu setia Linda mengikuti kehendak Anuar, kadang-kadang ditiarapkan, mengiring, dan dilipatkan kaki untuk memberi Anuar kepuasan yang dimaukannya, punggung Anuar ligat dienjut-enjut kearah alat sulit Linda, tak puas-puas tempat itu menjadi sasaran batangnya. Dan mulut mereka sentiasa berkucupan, berkulum-kulum lidah dan sesekali terdengar decutan akibat sedutan Linda, Kakaknya perwatakan lembut dan bersopan rupanya ganas diranjang. Tangannya tercakar-cakar dan rakus menyumbui dada Anuar yang berbulu dan sering menjilat leher dan kuat sekali menyedut.

No comments:

Post a Comment